Totalt 47 treff
Design, kunst og handverk Digital skulehage og uteskule Entreprenørskap i kreative næringar Ernæring og fysisk aktivitet Examen philosophicum Examen facultatum Førebygge og stoppe nettmobbing Friluftsliv Fysisk trener i utholdenhet Historie Historie Historie Idrett og kroppsøving Innføring i blokkprogrammering Innføring i tekstprogrammering Introduksjon til kunstig intelligens i skulen Kroppsøving 1, 1. - 10. trinn Kulturmøte Kulturmøte Kunst og handverk 1, 1.-10. trinn Kunstig intelligens i praksis Kunstig intelligens og vurderingsprosessar Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø Mat og helse 1, 1.-10. trinn Matkultur Musikk og helse Musikk Musikk 1, 1. - 10. trinn Musikkfagleg innføring 1 Personleg trenar Personleg trenar Programmering i musikkundervisning Programmering med mikrokontrollere Programmering for lærarar, 1.–7. trinn Programmering for lærarar, 5.–10. trinn Programmering for lærarar, 8.–13. trinn Programmering for barnehage og småskuletrinnet Robotar i læringsarbeid Script Writing Skoleretta samfunnsfag Spel i læringsarbeid Teaterproduksjon Tilpassa opplæring med digitale ressursar Tre - tradisjon og fornying Utforskande digital praksis i barnehagen Voice acting Vurdering av multimodale prosessar og produkt