Totalt 30 treff
Digital skulehage og uteskule Ernæring og fysisk aktivitet Førebygge og stoppe nettmobbing Friluftsliv og naturguide Friluftsliv Helseledelse Idrett og kroppsøving Idrett og kroppsøving Innføring i tekstprogrammering Innføring i blokkprogrammering Introduksjon til kunstig intelligens i skulen Kunstig intelligens i praksis Kunstig intelligens og vurderingsprosessar Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø Meistring og myndiggjering, strukturperspektivet Personleg trenar Ph.d.- program i helse- og sosialfag: Profesjonsutøving - vilkår og utvikling Programmering i musikkundervisning Programmering med mikrokontrollere Programmering for lærarar, 1.–7. trinn Programmering for lærarar, 5.–10. trinn Programmering for lærarar, 8.–13. trinn Programmering for barnehage og småskuletrinnet Robotar i læringsarbeid Sosialt arbeid, barnevernspedagog Sosialt arbeid, sosionom Spel i læringsarbeid Tilpassa opplæring med digitale ressursar Utforskande digital praksis i barnehagen Vurdering av multimodale prosessar og produkt