Totalt 37 treff
Design, kunst og handverk Digital skulehage og uteskule Entreprenørskap i kreative næringar Examen philosophicum Examen facultatum Førebygge og stoppe nettmobbing Idrett og kroppsøving Innføring i blokkprogrammering Innføring i tekstprogrammering Introduksjon til kunstig intelligens i skulen Kunst og handverk 1, 1.-10. trinn Kunstig intelligens i praksis Kunstig intelligens og vurderingsprosessar Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø Mat og helse 1, 1.-10. trinn Matkultur Musikk og helse Musikk 1, 1. - 10. trinn Musikk Musikkfagleg innføring 1 Programmering i musikkundervisning Programmering med mikrokontrollere Programmering for lærarar, 1.–7. trinn Programmering for lærarar, 5.–10. trinn Programmering for lærarar, 8.–13. trinn Programmering for barnehage og småskuletrinnet Religion, kultur og samfunn Religion, kultur og samfunn Robotar i læringsarbeid Script Writing Spel i læringsarbeid Teaterproduksjon Tilpassa opplæring med digitale ressursar Tre - tradisjon og fornying Utforskande digital praksis i barnehagen Voice acting Vurdering av multimodale prosessar og produkt