Totalt 29 treff
Digital skulehage og uteskule Dokumentarproduksjon Ernæring og fysisk aktivitet Førebygge og stoppe nettmobbing Friluftsliv Fysisk trener i utholdenhet Idrett og kroppsøving Innføring i blokkprogrammering Innføring i tekstprogrammering Introduksjon til kunstig intelligens i skulen Kroppsøving 1, 1. - 10. trinn Kunstig intelligens i praksis Kunstig intelligens og vurderingsprosessar Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø Personleg trenar Personleg trenar Programmering i musikkundervisning Programmering med mikrokontrollere Programmering for lærarar, 1.–7. trinn Programmering for lærarar, 5.–10. trinn Programmering for lærarar, 8.–13. trinn Programmering for barnehage og småskuletrinnet Risk Communication and Issue Management Robotar i læringsarbeid Spel i læringsarbeid Tilpassa opplæring med digitale ressursar Undersøkende journalistikk Utforskande digital praksis i barnehagen Vurdering av multimodale prosessar og produkt