Doktorgradsprosjekt ved HVO
Pågåande doktorgradsprosjekt
Doktorgradsprosjekt utgjer ein viktig del av forskinga ved Høgskulen i Volda og våre forskarar dekkjer eit mangfald av forskingstema. Her er ei liste over HVO tilsette som har disputert dei siste åra og kva tema dei har forska på. Lista nedanfor viser kva tilsette ved Høgskulen i Volda arbeider med i sine pågåande doktorgradsprosjekt og kva fagleg tilknyting dei har på HVO og inn mot andre høgskular og universitet. Lista er sett opp i alfabetisk rekkjefølgje, sortert etter namn på forskar.
Stipenda kan vere 3-, 4- eller 5-årige. Dei som er inne i 3- og 4-årige stipend har mellombelse stipendiatstillingar, medan dei som er inne i 5-årige stipendordningar er fast tilsette på Høgskulen i Volda som i løpet av ein femårsperiode får to FoU-stipend og dessutan FoU-tid som til saman tilsvarer 3 års fulltidsarbeid med doktorgradsprosjektet. Somme fast tilsette arbeider også med dr.philos. avhandling utan å vere forplikta til 5-årige ph.d.-løp.
Namn | Avd | Univ. | Stipend | Dr prosjekt beskrivelse | |
Amdam, Synnøve Hedmann | AMF | UiO | 3-årig | Læraren i Medium og kommunikasjon. Profesjonsutdannar eller allmenndannar? | |
Andreasen, Marianne Hareide | AHL | Innlandet | 4-årig | Sjølvregulering og meistringsforventningar som grunnlag for læring hjå elevar i gråsona. | |
Berget, Ingeborg Katrin | AHL | UiB | 5-årig | Undervising av matematisk modellering i matematikkfaget. | |
Bjørgen, Lill Kristin Mork | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Kunnskap og kompetanse i institusjonsbarnevernet. | |
Bjerkan, Kristi Kverndokk | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Når fagkunnskap møter levd liv. Hvordan kunnskapsutveksling mellom pasienter og helsepersonell påvirker livet etter fedmeoperasjon. | |
Brekke, Marit | AHL | USN | 5-årig | ||
Brekke, Pål Roar Torp | ASH | HVO/HiM | 4-årig | NAVs oppfølgingsmetodikk fra ungdommens perspektiv. | |
Busengdal, Elisabeth | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Plan og utviklingsarbeid med sikte på integrering av flyktningar - ein kvalitativ studie av måten kommunar driv plan- og utviklingsarbeid med sikte på integrering, og i kva grad arbeidet bidreg til integrering i det norske samfunnet. | |
Eikrem, Trudi Henrydotter | ASH | UiB | 4-årig | Regional klippfiskproduksjon i ein global marknad. Norsk klippfiskeksport til det portugisiske imperium og kultursfære på 1800-talet. Ein transnasjonal studie av norsk klippfisknæring. | |
Eiksund, Hjalmar Trond | AHL | UiB | 3-årig | Literacy - med nynorsk eller bokmål som hovudmål: Gransking av skrivekompetanse i eit norsk tospråkperspektiv. | |
Enge, Kaja Elise | AKF | UiB | 3-årig | Musikkterapi for asyl- og flyktningbarn i skulekontekst - ei kvalitativ undersøking av samfunnsmusikkterapien sitt potensial som helsefremjande tiltak for asyl- og flyktningbarn. | |
Fagna, Heidi | AMF | UiB | 4-årig | Journalistisk intervjuteknikk: Kva definerer gode og dårlege spørsmål? | |
Fauske, Ragnhild Heidi | AHL | MF | 5-årig | Dei store undrings- og livsspørsmåla i barnehagen. | |
Fiskerstrand, Arve | AHL | University of Helsinki | 5-årig | Foreldreinvolvering og læring i matematikk | |
Fugledal, Elise | AHL | UiA | 3-årig | Sjanger, språk og identitet i Lars Amund Vaages forfattarskap. Korleis fortelje om verda i spenningsfeltet mellom fiksjon og røyndom? | |
Førde, Elin | AHL | OsloMet | 4-årig | Sett i lys av logikkar frå New Public Management, korleis interagerer produksjonen av kunnskap mellom barnet og profesjonsutøvaren? | |
Gascogne, Marit | AHL | HiOA | 5-årig | Meiningsfulle samanhengar i fag- og yrkesopplæringa. Yrkesfaglærarar sitt arbeide med å skape meiningsfull samanheng mellom elevar si erfaring frå praksis i arbeidslivet og innhaldet i yrkesfaglege programfag i vidaregåande skule. | |
Hansen, Annette Gjerde | AHL | MF | 4-årig | Reel Bad Religions? - Investigating trends of how religion is depicted in contemporary cinema. | |
Holmen, Eirik | ASH | NTNU | 4-årig | How did the Norwegian Shipyard industry respond to German demands during the occupation (1940-1945)? | |
Holmen, Sofie E. | AHL | UiO | 5-årig | Flerspråklighet i grammatikkundervisningen. En studie av elevenes flerspråklige ressurser i grammatikkundervisningen i VG1. | |
Jørgensen, Nanna N.K.D. | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Vandringsterapi på grønn resept - hvordan vandring i en natur- og sosial kontekst kan virke helsefremmende på mental helse. | |
Korol, Rose | AMF | UiO | 3-årig | Tegneseriejournalistikk i krig og konflikt. | |
Krøvel, Harald Johannes | ASH | NTNU | 4-årig | Kulturperspektiv på møte mellom bønder og embetsmenn. | |
Larsen, Endre Eidså | AMF | NTNU | 4-årig | En figural tilnærming til forståelse og analyse av film. | |
Larsen, Bjørn Kjetil | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Exploring interprofessional collaboration in the transition from prison to society. | |
Linge, Anita Dyb | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Kva samanheng er det mellom livsstilsendring og det å vere i arbeid etter deltaking i arbeidsretta rehabiliteringstilbod på Muritunet? | |
Løland, Stig | AKF | UiT | 4-årig | Beslutningstaking i skredterreng. | |
Maude, Rebekka Havnegjerde | AHL | UiA | 4-årig | En kvalitativ undersøkelse om skole-hjem-samarbeid med muslimske foreldre på Nordvestlandet i Norge. | |
Moltudal, Synnøve | AMF | UiB | 5-årig | Korleis forankrar, utviklar og praksiserer "digitale lærarar" profesjonsforståinga si? | |
Melnikova, Julia | AHL | Innlandet | 4-årig | Innvandrerforeldres involvering i hjem-skole-samarbeid i videregående skole. | |
Natvig, Anne | AMF | UiO | 3-årig | Samfunn og medier. | |
Oltedal, Elizabeth | AKF | UiB, Grieg | 5-årig | Conviction and compromise: Assessment practices in instrumental teaching in Norwegian upper secondary schools. | |
Paulsen, Ingeborg Hedda | AMF | UiB | 4-årig | Rhetorically working through: Public feelings and mental Health issues. | |
Presno, Jostein Garcia de | AHL | MF | 5-årig | Det haugianske vennesamfunnet og håpet om det himmelske Jerusalem. | |
Reite, Gunhild Nordvik | AHL | HVO/HiM | 4-årig | Koherens i opplæringstilbodet for elevar med spesialundervisning. | |
Remøy, Anne-Kari | AHL | Innlandet | 3-årig | Spesialundervisning og minoritetsspråklege elevar. | |
Refvik, Kim Andre Stavenæs | AHL | OsloMet | 4-årig | Computational thinking (algoritmisk tenking) og problemløysing i matematikk. | |
Skogen, Ingeborg Berg | AKF | HVO/HiM | 3-årig | Tilretteleggere og barrierer i nærmiljøet for opplevd mulighet til vektkontoll hos overvektig ungdom. | |
Spilling, Eivor Finset | AHL | UiS | 3-årig | Handskrift versus tastatur i tidleg tekstproduksjon - ein analyse av tekstkvalitet i skriftlege elevforteljingar.
| |
Standal, Egil Arne | ASH | UiB | 5-årig | Bevisbruk i barnevernssaker. | |
Stenhammer, Madeleine Zetterlund | ASH | HVO/HiM | 4-årig | "Man blir aldri noe annet enn omstreifer på Svanviken". Utviklingen av norsk sosialpolitikk sett gjennom samspillet mellom myndighetene og Norsk misjon blant hjemløse på institusjonen Svanviken (1949 – 1986). | |
Strand, Rebecca Nedregotten | AMF | UiB | 4-årig | Mediedesign på høgfjellet. NRKs radioarkiv i lokasjonsbasert digital kulturarvsformidling. | |
Tjomsland, Andreas | AHL | UiA | 3-årig | Eit samfunn av dei heilage: Indremisjonen si rolle på den nordvestlandske religiøse marknaden frå 1930 til 2000. | |
Walseth, Erlend | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Det aktive samfunn: Oppfølging og avklaring i NAV. | |
Vaadal, Kristine | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Unge kvinner og alkohol i likestilte Norge - Spiller kjønn noen rolle? | |
Viddal, Linda Marie | AHL | HVO/HiM | 5-årig | Hvordan beskrives pedagogiske lederes bruk av tilbakemelding for å støtte sine medarbeideres læring? | |
Vågstøl, Tarjei J. | ASH | UiO | 4-årig | Førestillingar om kjønn, Noreg og Norden i dei norske solidaritetsrørslene, 1965-1990. | |
Øvereng, Liv Kristin Bjørlykke | AHL | UiS | 5-årig | Literacypraksisar i begynnaropplæringa: Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett. | |
Aalde, Oddvar | ASH | 3-årig | |||
Åsebø, Eli-Karin Sjåstad | AKF | HVO/HiM | 3-årig | Contextual stressors in Norwegian Physical Educational context. A qualitative approach to lower secondary school students ‘experiences and self-protective strategies in Physical Education. |