Doktorgradsprosjekt ved HVO
Pågåande doktorgradsprosjekt
Doktorgradsprosjekt utgjer ein viktig del av forskinga ved Høgskulen i Volda og våre forskarar dekkjer eit mangfald av forskingstema. Her er ei liste over HVO tilsette som har disputert dei siste åra og kva tema dei har forska på. Lista nedanfor viser kva tilsette ved Høgskulen i Volda arbeider med i sine pågåande doktorgradsprosjekt og kva fagleg tilknyting dei har på HVO og inn mot andre høgskular og universitet. Lista er sett opp i alfabetisk rekkjefølgje, sortert etter namn på forskar.
Stipenda kan vere 3-, 4- eller 5-årige. Dei som er inne i 3- og 4-årige stipend har mellombelse stipendiatstillingar, medan dei som er inne i 5-årige stipendordningar er fast tilsette på Høgskulen i Volda som i løpet av ein femårsperiode får to FoU-stipend og dessutan FoU-tid som til saman tilsvarer 3 års fulltidsarbeid med doktorgradsprosjektet. Somme fast tilsette arbeider også med dr.philos. avhandling utan å vere forplikta til 5-årige ph.d.-løp.
Namn | Avd | Univ. | Stipend | Dr prosjekt beskrivelse | |
Andreasen, Marianne Hareide | AHL | Innlandet | 4-årig | Sjølvregulering og meistringsforventningar som grunnlag for læring hjå elevar i gråsona. | |
Bashti, Monfared Amir | AMF | NTNU | 4-årig | Shooting for Change: How Strategic Impact Documentaries (SIDs) in the Digital Era Can Contribute to Social and Political Activism. | |
Berget, Ingeborg Katrin | AHL | UiB | 5-årig | Undervising av matematisk modellering i matematikkfaget. | |
Bergstøl, Anders | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Profesjonsutøveres nedreguleringshandlinger i situasjoner med risiko for vold og trusler – Fra bruk til valg. | |
Bjørgen, Lill Kristin Mork | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Kunnskap og kompetanse i institusjonsbarnevernet. | |
Bjørnevik, Guro | AHL | Innlandet | 4-årig | Barnehage-hjem-samarbeid med minoritetsforeldre. En kvalitativ undersøkelse av hvordan minoritetsforeldre erfarer møtet med fagområdet etikk, religion og filosofi i barnehagen. | |
Bjerkan, Kristi Kverndokk | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Når fagkunnskap møter levd liv. Hvordan kunnskapsutveksling mellom pasienter og helsepersonell påvirker livet etter fedmeoperasjon. | |
Brekke, Marit | AHL | USN | 5-årig | Representasjonen av kvinnelege forfattarar og illustratørar i eit utval læreverk i norskfaget i perioden 1890-2020. | |
Brekke, Pål Roar Torp | ASH | HVO/HiM | 4-årig | NAVs oppfølgingsmetodikk fra ungdommens perspektiv. | |
Busengdal, Elisabeth | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Plan og utviklingsarbeid med sikte på integrering av flyktningar - ein kvalitativ studie av måten kommunar driv plan- og utviklingsarbeid med sikte på integrering, og i kva grad arbeidet bidreg til integrering i det norske samfunnet. | |
Dodson, Eleanor Sophia | AKF | 3-årig | Exploring creative wellbeing in education, specifically what drama and performance can contribute to experiental learning, student engagement and personal growth. | ||
Eikrem, Trudi Henrydotter | ASH | UiB | 4-årig | Regional klippfiskproduksjon i ein global marknad. Norsk klippfiskeksport til det portugisiske imperium og kultursfære på 1800-talet. Ein transnasjonal studie av norsk klippfisknæring. | |
Fauske, Ragnhild Heidi | AHL | MF | 5-årig | Dei store undrings- og livsspørsmåla i barnehagen. | |
Fiskerstrand, Arve | AHL | University of Helsinki | 5-årig | Foreldreinvolvering og læring i matematikk. | |
Fojcik, Martyna K | AHL | UiA | 4-årig | Forståing av programmering i matematikkfaget blant lærarar og elevar. | |
Fugledal, Elise | AHL | UiA | 3-årig | Sjanger, språk og identitet i Lars Amund Vaages forfattarskap. Korleis fortelje om verda i spenningsfeltet mellom fiksjon og røyndom? | |
Førde, Elin | AHL | OsloMet | 4-årig | Ein kvalitativ studie av barnet sin posisjon sett i lys av ein evidensbasert barnehagepraksis. | |
Gajendra, Kishore | AMF | UiO | 4-årig | Keeping up with changes: How news practices are changing while adapting to visual social media platforms. | |
Gangstad, Kristin Rostad | AHL | Innlandet | 5-årig | Medvirkning for alle? En kvalitativ studie om barns medvirkning i den flerkulturelle barnehagen. | |
Ge, Wen | AHL | UiB | 4-årig | Lokal nedarva uttale av stadnamn: Overlevering, utjamning og vegen vidare i Noreg og Danmark. | |
Grande, Ingvild Rømo | AKF | NTNU | 3-årig | "Jeg er Historisk". En undersøkelse av arvede klær som utgangspunkt for utvikling av medskaperstrategier i scenekunstproduksjon. | |
Grau-Ruiz, Raul | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Friluftsliv and wellbeing in Hallingdal. A large-scale study of underlaying factors for practicing friluftsliv in everyday life, and its implication for wellbeing. | |
Hansen, Annette Gjerde | AHL | MF | 4-årig | Reel Bad Religions? - Investigating trends of how religion is depicted in contemporary cinema. | |
Hathaway, Yulia | AHL | 4-årig | Constructing discursive opposition: A corpus study of negation strategies in Ta-Nehisi Coates's discourse on race. | ||
Holmen, Eirik | ASH | NTNU | 4-årig | How did the Norwegian Shipyard industry respond to German demands during the occupation (1940-1945)? | |
Holmen, Sofie E. | AHL | UiO | 5-årig | Flerspråklighet i grammatikkundervisningen. En studie av elevenes flerspråklige ressurser i grammatikkundervisningen i VG1. | |
Høgberg, Kine | ASH | 4-årig | Veien fra nyutdannet og nyansatt til en mer erfaren kontaktperson i barnevernet. En kvalitativ studie av den sosiokulturelle læringsprosessen i det kommunale barnevernet. | ||
Jegteberg, Ida Marie | AHL | 4-årig | Profesjonskompetanse i språk i grunnskulelærarutdanninga, med fokus på nynorskkompetansen til studentane. | ||
Jordal, Maiken Marie | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Å navigere hverdagsliv når «skolebarn» er hjemme. | |
Korol, Rose | AMF | UiO | 3-årig | Tegneseriejournalistikk i krig og konflikt. | |
Kristiansen, Susanne Tilke Thon | ASH | HVO/HiM | 3-årig | En kvalitativ studie av kunnskap om, holdninger til og erfaringer med avvergeplikten. | |
Krøvel, Harald Johannes | ASH | NTNU | 4-årig | Kulturperspektiv på møte mellom bønder og embetsmenn. | |
Kråkenes, Lars Ørjan | ASH | UiB | 4-årig | Diskursanalyse av politisk sosialisering og demokratioppseding i Noreg. | |
Løland, Stig | AKF | UiT | 4-årig | Beslutningstaking i skredterreng. | |
Melnikova, Julia | AHL | Innlandet | 4-årig | Innvandrerforeldres involvering i hjem-skole-samarbeid i videregående skole. | |
Nielsen, Trygve Selnes | AMF | NTNU | 3-årig | Animert notasjon. Prosjektet vil gjennom kunstnariske eksperiment med animasjonsfilm skape uttrykk som er egna for animert notasjon - animerte filmbilete for å lese eller skrive musikk. | |
Nordal, Trude | AHL | UiO | 4-årig | Korleis vitensenter kan vere ein læringsarena for berekraftig utvikling i norsk skule. | |
Oltedal, Elizabeth | AKF | UiB, Grieg | 5-årig | Conviction and compromise: Assessment practices in instrumental teaching in Norwegian upper secondary schools. | |
Paulsen, Ingeborg Hedda | AMF | UiB | 4-årig | Rhetorically working through: Public feelings and mental Health issues. | |
Pilskog, Veronica | AMF | UiO | 4-årig | Preventing Intimate Partner Violence:The Role of Science Communication. | |
Presno, Jostein Garcia de | AHL | MF | 5-årig | Det haugianske vennesamfunnet og håpet om det himmelske Jerusalem. | |
Remøy, Anne-Kari | AHL | Innlandet | 3-årig | Spesialundervisning og minoritetsspråklege elevar. | |
Refvik, Kim Andre Stavenæs | AHL | OsloMet | 4-årig | Computational thinking (algoritmisk tenking) og problemløysing i matematikk. | |
Røvik, Kristin | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Et liv uten ny kriminalitet (?) Hvordan kan flere unge voksne (18-30 år) komme i ordinært varig arbeid etter å ha gjennomført straff i fengsel? | |
Sapkota, Tara | AHL | NTNU | 4-årig | In-Service Teachers’ Professional Development as Participants in a University-School Collaboration: A Mixed Methods Study. | |
Skorbakk, Ine | AHL | UiO | 4-årig | Student self-assessment and deeper learning in science in upper secondary school: A mixed methods study. | |
Spilling, Eivor Finset | AHL | UiS | 3-årig | Handskrift versus tastatur i tidleg tekstproduksjon - ein analyse av tekstkvalitet i skriftlege elevforteljingar.
| |
Stelmakh, Oksana | AKF | 3-årig | "Bærekraftig estetikk i design, kunst og håndverksfaget: Forståelser av bærekraftig estetisk kvalitet og verdi i læreprosessen". En kvalitativ undersøkelse av estetikkens rolle og dens plass i lærerutdanning innen design, kunst og håndverksfaget for bærekraftig utvikling. Prosjektet skal fokusere på materialområdet tekstil og tekstilaktiviteter med tanke på produktenes livsløp, varighet og holdbarhet. | ||
Stene, Morten | AKF | NTNU | 3-årig | En kvalitativ undersøkelse av lærings- og danningsprosesser i og gjennom musikk på videregående skole. Hovedfokus for undersøkelsen er prosjektbasert undervisning fra et musikkfaglig ståsted. | |
Stenhammer, Madeleine Zetterlund | ASH | HVO/HiM | 4-årig | "Man blir aldri noe annet enn omstreifer på Svanviken". Utviklingen av norsk sosialpolitikk sett gjennom samspillet mellom myndighetene og Norsk misjon blant hjemløse på institusjonen Svanviken (1949 – 1986). | |
Strand, Rebecca Nedregotten | AMF | UiB | 4-årig | Mediedesign på høgfjellet. NRKs radioarkiv i lokasjonsbasert digital kulturarvsformidling. | |
Sørlie, Haakon Hegsvold | ASH | NTNU | 4-årig | Hvordan var forholdet mellom norm og praksis i embetsmennenes handelsrelasjoner i Trondheim stiftamt 1596-1729, og hva kan dette fortelle oss om statsbygging i tidlig nytid? | |
Tjomsland, Andreas | AHL | UiA | 3-årig | Eit samfunn av dei heilage: Indremisjonen si rolle på den nordvestlandske religiøse marknaden frå 1930 til 2000. | |
Ulstein, May Catherin | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Tilfriskning fra fedme og overspising - endringer i mestringsstrategier og mestringstro. | |
Walseth, Erlend | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Det aktive samfunn: Oppfølging og avklaring i NAV. | |
Wiig, Solveig | AMF | NTNU | 4-årig | En utforskning av linje og karakterer i feministiske univers. | |
Wold, Dag Erik | AKF | HVO/HiM | 3-årig | Friluftslivspedagogiske diskurser i norsk friluftsliv 1970 til i dag - en historisk-filosofisk analyse av friluftslivspedagogiske ideer om dannelse. | |
Vadstein, Anne Marta Vinsrygg | AHL | UiS | 5-årig | Digitale bildebøker i eit skriftspråkperspektiv. | |
Vølstad, Astrid Gravdal | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Prosjektet skal ta for seg voldsutsatte og voldsutøveres kunnskap, holdninger og erfaringer, undersøkt med kvantitative metoder. Det skal undersøke hva slags kunnskap, holdninger og erfaringer denne gruppen har, hvilke faktorer som påvirker dem og hvorvidt voldsutsatte og voldsutøvere opplever avvergeplikten som en hinder mot å få hjelp. | |
Vågstøl, Tarjei J. | ASH | UiO | 4-årig | Førestillingar om kjønn, Noreg og Norden i dei norske solidaritetsrørslene, 1965-1990. | |
Øvereng, Liv Kristin Bjørlykke | AHL | UiS | 5-årig | Literacypraksisar i begynnaropplæringa: Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett. | |
Aalde, Oddvar | ASH | 3-årig | Studieledelse for helhetlige og sammenhengende lærerutdanningsprogram. | ||
Åsebø, Eli-Karin Sjåstad | AKF | HVO/HiM | 3-årig | Contextual stressors in Norwegian Physical Educational context. A qualitative approach to lower secondary school students ‘experiences and self-protective strategies in Physical Education. |