
Arve Fiskerstrand
Institutt for realfag
Høgskulelektor
Forskingssider
- Cristin
Utdanning
- Almennlærarutdanning, Høgskulen i Volda
- Mastergrad i matematikkdidaktikk, Universitetet i Agder
- Pågåande phd-arbeid, University of Helsinki
Arbeidserfaring
- Undervisning, rettleiing og praksisoppfølging i lærarutdanning og vidareutdanning
- Fagansvar og prosessrettleiing i etterutdanning og utviklingsarbeid i praksisfeltet
- Leiing av forskingsgruppe
- Lærar på barneskule, ungdomsskule og vidaregåande skule
- Rektor på grunnskule (1.-10.trinn)
Foredragsverksemd og faglege interesser
- Læreplanarbeid - samanhengar og intensjonar
- Fagfornyinga - retning og innhald
- Overordna del - grep om djupet
- Samanhengar og progresjon i læreplanverk og fagplanar
- Djupnelæring og kompetanse - begrepsforståing
- Verdigrunnlag og formål - grunnmuren i opplæringa
- Fagleg inkludering - tryggleik og læring
- Vurdering undervegs - form og innhald i praksis
- Kvardagsvurdering og dokumentasjonskrav
- Læringsprosess vs sluttprodukt
- Tverrfaglege tema og arbeid
- Utforsking og undring som læringsprinsipp
- Problemløysingsverktøy - nøkkelen til meistring
- Meistring, meistringsforventning og motivasjon
- Samtalen og samhandlinga si rolle i læringa
- Språk og læring - eleven i tanke og tale
- Samtaletrekk og produktive diskusjonar
- Abstraksjon og generalisering
- Rekning som grunnleggjande ferdigheit
- Tidleg innsats i heim, barnehage og skule
- Foreldreinvolvering og læring - forventning og interesse
- Haldningar og kultur for læring i heimen
- Desentralisert kompetanseutvikling - struktur, rammer og innhald
- Organisere og leie utviklingsarbeid i skulen - skuleleiaren
- Planarbeid og utviklingsprosessar - skuleeigaren
Vitskapeleg arbeid
NVA
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Parents' homework help versus children's achievement level and development in mathematics
Publisert 2025 av Arve Fiskerstrand,
Parental involvement and children’s mathematical outcomes; How values and communication relate to achievement and attitudes
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand, Arne Kåre Topphol, Markku Sakari Hannula
Literature review – Parent involvement and mathematic outcome
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Anna
Foreldre har ikke sviktet – de har endret seg
Publisert 2025 av Guro Lovise Bjørnevik, Arve Fiskerstrand, Bente Hasle, Julia Melnikova
Vurdering og utviklingsarbeid - vurderingsinnhold og kvalitet
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - inkluderande opplæringsmiljø på ungdomstrinn
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - praksis og forsking
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og psykisk helse
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Vurderingsarbeid - kriterium og kjenneteikn
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering i grunnskulen
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - for alle
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Klasse og fag - leiing, kjerneelement og verdiar
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Frå kompetansemål til vurderingspraksis
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - etyde og handlingsrom, koplinga mellom tryggleik og utfordring
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Alle foreldre kan bidra i matteopplæringa
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering og matematikklæring - forventninger, verdier, støtte og hjelp
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og omgrep
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Talk and Learn - Cognitive Conflicts and Discussions, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Inclusive Math Teaching - Mathematical Learning Environment, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Deep Learning - Exploring and Problem Solving, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Vurdering og utviklingsarbeid - varierte vurderingsformer
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Tillit og endring til barnets beste
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Djupnelæring, kompetanse og verdigrunnlag. Praksisar for inkluderings- og vurderingsarbeid.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Heim og skule - kva er viktig? Om læringsmiljø i heimen.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Correlation between Parental Involvement and Children’s Mathematical Outcome in Norway – The position of Values
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurdering og inkludering
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Inkludering; samanslåing og miljø - verdigrunnlag
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
"Dybdelæring i kristen skole" og
"Grep om dypet – hva holder vi egentlig på med? Retning og verdier i fagfornyelsen"
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Grep om djupet – modellering av djupnelæring og utforsking i ny læreplan
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Varierte vurderingsformer?
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Vurderingsformer og vurderingsinnhald
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Literature Review – Parent Involvement and Mathematics Outcome
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Literature Review -Parental Involvement and Mathematic Outcome; The Indicators and the Connections
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Home parental involvement in mathematics learning
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Inkluderingsarbeid i fagfornyinga
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Verdier og vurdering - hvordan sette verdi på prosesser og gjennom vurderingspraksis
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Undring og utforsking - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin nysgjerrighet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - i eit leiarperspektiv
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis ta i bruk og utvikle arbeidet med fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Nettverksarbeid og samarbeid med UH - strukturer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and practice, and further effect on mathematical learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Mestring og motivasjon - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin motor for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornying i matematikk - å sjå det same
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Språk og læring - språkets og samtalens betydning for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Samtaletrekk - den matematiske samtalen - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis arbeide med fagfornyinga i UH
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Matematikk 2019 - "opne dører mot verda og framtida"
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and implementation in educational policy and practice field, and further effect on motivation and achievement in mathematics learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Produktive matematiske diskusjoner - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Verdigrunnlaget i læreplanen - korleis kan den prege undervisning og opplæring i matematikk
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - for grunnskulen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornying for praksisfeltet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga i skulen: Utfordringar og muligheiter for skuleeigarar og høgskule
Publisert 2019 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan være foreldre i en realfagssatsing?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan forholde seg til realfagssatsingen?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering i matematikk
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Foreldre og realfag
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Publisert 2017 av Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset
Det store forkursløftet - ein illusjon
Publisert 2016 av Arve Fiskerstrand
Motivasjon for matematikk fra startblokken
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand
Hva har mestring å si for motivasjon i elevaktiv undervisning?
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand
Mathematics Activity and Motivation
Publisert 2004 av Arve Fiskerstrand