
Arve Fiskerstrand
Institutt for realfag
Høgskulelektor
Forskingssider
- Cristin
Utdanning
- Almennlærarutdanning, Høgskulen i Volda
- Mastergrad i matematikkdidaktikk, Universitetet i Agder
- Pågåande phd-arbeid, University of Helsinki
Arbeidserfaring
- Undervisning, rettleiing og praksisoppfølging i lærarutdanning og vidareutdanning
- Fagansvar og prosessrettleiing i etterutdanning og utviklingsarbeid i praksisfeltet
- Leiing av forskingsgruppe
- Lærar på barneskule, ungdomsskule og vidaregåande skule
- Rektor på grunnskule (1.-10.trinn)
Foredragsverksemd og faglege interesser
- Læreplanarbeid - samanhengar og intensjonar
- Fagfornyinga - retning og innhald
- Overordna del - grep om djupet
- Samanhengar og progresjon i læreplanverk og fagplanar
- Djupnelæring og kompetanse - begrepsforståing
- Verdigrunnlag og formål - grunnmuren i opplæringa
- Fagleg inkludering - tryggleik og læring
- Vurdering undervegs - form og innhald i praksis
- Kvardagsvurdering og dokumentasjonskrav
- Læringsprosess vs sluttprodukt
- Tverrfaglege tema og arbeid
- Utforsking og undring som læringsprinsipp
- Problemløysingsverktøy - nøkkelen til meistring
- Meistring, meistringsforventning og motivasjon
- Samtalen og samhandlinga si rolle i læringa
- Språk og læring - eleven i tanke og tale
- Samtaletrekk og produktive diskusjonar
- Abstraksjon og generalisering
- Rekning som grunnleggjande ferdigheit
- Tidleg innsats i heim, barnehage og skule
- Foreldreinvolvering og læring - forventning og interesse
- Haldningar og kultur for læring i heimen
- Desentralisert kompetanseutvikling - struktur, rammer og innhald
- Organisere og leie utviklingsarbeid i skulen - skuleleiaren
- Planarbeid og utviklingsprosessar - skuleeigaren
Research
NVA
Scientific articles and book chapters
Parents' homework help versus children's achievement level and development in mathematics
Published 2025 by Arve Fiskerstrand,
Parental involvement and children’s mathematical outcomes; How values and communication relate to achievement and attitudes
Published 2024 by Arve Fiskerstrand, Arne Kåre Topphol, Markku Sakari Hannula
Literature review – Parent involvement and mathematic outcome
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Other works
Foreldre har ikke sviktet – de har endret seg
Published 2025 by Guro Lovise Bjørnevik, Arve Fiskerstrand, Bente Hasle, Julia Melnikova
Vurdering og utviklingsarbeid - vurderingsinnhold og kvalitet
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - inkluderande opplæringsmiljø på ungdomstrinn
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - praksis og forsking
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og psykisk helse
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Vurderingsarbeid - kriterium og kjenneteikn
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering i grunnskulen
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - for alle
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Klasse og fag - leiing, kjerneelement og verdiar
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Frå kompetansemål til vurderingspraksis
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - etyde og handlingsrom, koplinga mellom tryggleik og utfordring
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Alle foreldre kan bidra i matteopplæringa
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering og matematikklæring - forventninger, verdier, støtte og hjelp
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og omgrep
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Talk and Learn - Cognitive Conflicts and Discussions, Croatia
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Inclusive Math Teaching - Mathematical Learning Environment, Croatia
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Deep Learning - Exploring and Problem Solving, Croatia
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Vurdering og utviklingsarbeid - varierte vurderingsformer
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Tillit og endring til barnets beste
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Djupnelæring, kompetanse og verdigrunnlag. Praksisar for inkluderings- og vurderingsarbeid.
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Heim og skule - kva er viktig? Om læringsmiljø i heimen.
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Correlation between Parental Involvement and Children’s Mathematical Outcome in Norway – The position of Values
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurdering og inkludering
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Inkludering; samanslåing og miljø - verdigrunnlag
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
"Dybdelæring i kristen skole" og
"Grep om dypet – hva holder vi egentlig på med? Retning og verdier i fagfornyelsen"
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Grep om djupet – modellering av djupnelæring og utforsking i ny læreplan
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Varierte vurderingsformer?
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Vurderingsformer og vurderingsinnhald
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Literature Review – Parent Involvement and Mathematics Outcome
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Literature Review -Parental Involvement and Mathematic Outcome; The Indicators and the Connections
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Home parental involvement in mathematics learning
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Inkluderingsarbeid i fagfornyinga
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Verdier og vurdering - hvordan sette verdi på prosesser og gjennom vurderingspraksis
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Undring og utforsking - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin nysgjerrighet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - i eit leiarperspektiv
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis ta i bruk og utvikle arbeidet med fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Nettverksarbeid og samarbeid med UH - strukturer og innhold
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and practice, and further effect on mathematical learning
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Mestring og motivasjon - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin motor for læring
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornying i matematikk - å sjå det same
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Språk og læring - språkets og samtalens betydning for læring
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Samtaletrekk - den matematiske samtalen - rammer og innhold
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis arbeide med fagfornyinga i UH
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Matematikk 2019 - "opne dører mot verda og framtida"
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and implementation in educational policy and practice field, and further effect on motivation and achievement in mathematics learning
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Produktive matematiske diskusjoner - rammer og innhold
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Verdigrunnlaget i læreplanen - korleis kan den prege undervisning og opplæring i matematikk
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - for grunnskulen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornying for praksisfeltet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga i skulen: Utfordringar og muligheiter for skuleeigarar og høgskule
Published 2019 by Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan være foreldre i en realfagssatsing?
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan forholde seg til realfagssatsingen?
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering i matematikk
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Foreldre og realfag
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Published 2017 by Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset
Det store forkursløftet - ein illusjon
Published 2016 by Arve Fiskerstrand
Motivasjon for matematikk fra startblokken
Published 2005 by Arve Fiskerstrand
Hva har mestring å si for motivasjon i elevaktiv undervisning?
Published 2005 by Arve Fiskerstrand
Mathematics Activity and Motivation
Published 2004 by Arve Fiskerstrand