Profile picture for user remoyak

Anne-Kari Remøy

Institutt for pedagogikk

Høgskulelektor

Utdanning

Cand.polit frå Høgskolen i Oslo med hovudfag i Flerkulturull og utviklingsrettet utdanning

Førskulelærar med vidareutdanning i migrasjonspedagogikk og spesialpedagogikk.

 

Undervisning

UL 301 Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule

UL 303 Språk- og leseutvikling

GL5-10 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap

GL1-7 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap

BLUFMM, Mangfald og mestring

 

Rettleiar på:

UL 306 Masteroppgåve

GLUPEL4 Bacheloroppgåve

Faglege interesseområder

Spesialpedagogikk

Fleirkulturell pedagogikk

Lærarutdanning

Profesjonsfagleg digital kompetanse 

Forskingsgrupper

Forskingsgruppe for spesialpedagogikk og inkludering

Tidlegare forskingsprosjekt

The Funtion of Special Education (Speed-prosjektet)

Vaksenliv på særvilkår, Møreforsking

Noverande forskingsprosjekt

Doktorgradsarbeid om fleirspråklege elevar og spesialundervisning

Arbeiderfaring

Høgskulelektor ved Høgskulen i Volda 2016 - 

Doktorgradsstipendiat ved Høgskulen i Volda 2013-2016

Pedagogisk psykologisk rådgivar 2008-2013

Lærar i grunnskulen 1998-2008

Miljøterapeut barne- og familievernsinstitusjon, deltid 

Pedagogisk leiar 1996-1998

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Ny lov - nye omgrep?
Publisert 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite

Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan
Publisert 2020 av Anne-Kari Remøy, Peder Haug

Anna

Tidleg innsats i møte med nykomne fleirspråklege elevar. Ein kvalitativ studie om rektor sine erfaringar
Publisert 2025 av Lena Kathrin Hundsnes Solbakken, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda

Ålesund går feil veg i skulepolitikken
Publisert 2025 av Silje Ims Lied, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Berit Huse, Iselin Vatnehol Waage, Mari Vinjevoll

Samarbeidspraksisar rundt fleirspråklege elevar med vedtak om spesialundervisning
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy

Inkludering i individuelle opplæringsplanar. Ei kvalitativ dokumentanalyse om korleis idealet om inkludering kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar
Publisert 2024 av Mari Sundgot Saunes, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda

Samarbeidspraksisar i arbeidet med fleirspråklege elevar som har vedtak om individuelt tilrettelagd opplæring
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy

The Significance of Collaborative Approaches in Organizing Multilingual Students with Special Needs: An investigation of Practices in Light of Inclusion
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy

Fleirspråklege elevar i spesialundervisning i lys av norsk kontekst
Publisert 2023 av Anne-Kari Remøy

Fleirspråklege elevar i spesialundervisning
Publisert 2023 av Anne-Kari Remøy

Å bygge bro mellom spesialundervisning og flerspråklig arbeid. En kvalitativ studie om hvordan spesialpedagogen opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning
Publisert 2023 av Renate Haugen, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda

Motivering av elevar som får spesialundervisning i matematikk. Ein kvalitativ studie om spesialpedagogar sitt arbeid for å motivere elevar med spesialundervisning i matematikk
Publisert 2022 av Andrine Vedvik, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda

Spesialundervisning for fleirspråklege elevar. Kva må til for å lukkast?
Publisert 2019 av Anne-Kari Remøy

Å vere synleg i IOP'en
Publisert 2018 av Anne-Kari Remøy

Den fleirspråklege eleven i den individuelle opplæringsplanen
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy

Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy

Spesialundervisning og fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy

Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy

What is special education about, and what is its function? The bilingual student.
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy

On the road to special education for bilingual students.
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy

Minority Students and Special Education. Linguistic and Cultural Preconditions in Expert Assessments and Individual Education Plans (IEP)
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy

Språkleg mangfald som ressurs
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy

Språklege og kulturelle faktorer i arbeidet med minoritetsspråklege barn i barnehage og skule
Publisert 2014 av Anne-Kari Remøy

Minority students and special education
Publisert 2014 av Anne-Kari Remøy