
Anne-Kari Remøy
Institutt for pedagogikk
Høgskulelektor
Utdanning
Cand.polit frå Høgskolen i Oslo med hovudfag i Flerkulturull og utviklingsrettet utdanning.
Førskulelærar med vidareutdanning i migrasjonspedagogikk og spesialpedagogikk.
Undervisning
UL 301 Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule
UL 303 Språk- og leseutvikling
GL5-10 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap
GL1-7 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap
BLUFMM, Mangfald og mestring
Rettleiar på:
UL 306 Masteroppgåve
GLUPEL4 Bacheloroppgåve
Faglege interesseområder
Spesialpedagogikk
Fleirkulturell pedagogikk
Lærarutdanning
Profesjonsfagleg digital kompetanse
Forskingsgrupper
Forskingsgruppe for spesialpedagogikk og inkludering
Tidlegare forskingsprosjekt
The Funtion of Special Education (Speed-prosjektet)
Vaksenliv på særvilkår, Møreforsking
Noverande forskingsprosjekt
Doktorgradsarbeid om fleirspråklege elevar og spesialundervisning
Arbeiderfaring
Høgskulelektor ved Høgskulen i Volda 2016 -
Doktorgradsstipendiat ved Høgskulen i Volda 2013-2016
Pedagogisk psykologisk rådgivar 2008-2013
Lærar i grunnskulen 1998-2008
Miljøterapeut barne- og familievernsinstitusjon, deltid
Pedagogisk leiar 1996-1998
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Ny lov - nye omgrep?
Publisert 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite
Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan
Publisert 2020 av Anne-Kari Remøy, Peder Haug
Anna
Tidleg innsats i møte med nykomne fleirspråklege elevar. Ein kvalitativ studie om rektor sine erfaringar
Publisert 2025 av Lena Kathrin Hundsnes Solbakken, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda
Ålesund går feil veg i skulepolitikken
Publisert 2025 av Silje Ims Lied, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Berit Huse, Iselin Vatnehol Waage, Mari Vinjevoll
Samarbeidspraksisar rundt fleirspråklege elevar med vedtak om spesialundervisning
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy
Inkludering i individuelle opplæringsplanar. Ei kvalitativ dokumentanalyse om korleis idealet om inkludering kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar
Publisert 2024 av Mari Sundgot Saunes, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda
Samarbeidspraksisar i arbeidet med fleirspråklege elevar som har vedtak om individuelt tilrettelagd opplæring
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy
The Significance of Collaborative Approaches in Organizing Multilingual Students with Special Needs: An investigation of Practices in Light of Inclusion
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy
Fleirspråklege elevar i spesialundervisning i lys av norsk kontekst
Publisert 2023 av Anne-Kari Remøy
Fleirspråklege elevar i spesialundervisning
Publisert 2023 av Anne-Kari Remøy
Å bygge bro mellom spesialundervisning og flerspråklig arbeid. En kvalitativ studie om hvordan spesialpedagogen opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning
Publisert 2023 av Renate Haugen, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda
Motivering av elevar som får spesialundervisning i matematikk. Ein kvalitativ studie om spesialpedagogar sitt arbeid for å motivere elevar med spesialundervisning i matematikk
Publisert 2022 av Andrine Vedvik, Anne-Kari Remøy
Publisher: Høgskulen i Volda
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar. Kva må til for å lukkast?
Publisert 2019 av Anne-Kari Remøy
Å vere synleg i IOP'en
Publisert 2018 av Anne-Kari Remøy
Den fleirspråklege eleven i den individuelle opplæringsplanen
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning og fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
What is special education about, and what is its function? The bilingual student.
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
On the road to special education for bilingual students.
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy
Minority Students and Special Education. Linguistic and Cultural Preconditions in Expert Assessments and Individual Education Plans (IEP)
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy
Språkleg mangfald som ressurs
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy
Språklege og kulturelle faktorer i arbeidet med minoritetsspråklege barn i barnehage og skule
Publisert 2014 av Anne-Kari Remøy
Minority students and special education
Publisert 2014 av Anne-Kari Remøy