Profile picture for user fojcik

Martyna Katarzyna Fojcik

Institutt for realfag

Høgskulelektor

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

The Role of Soft Skills in Engineering Education
Publisert 2023 av Marcin Andrzej Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Adam Ziebinski, Bjarte Pollen, Anne-Lena Kampen

Reflections on didactical challenges in teaching computer programming
Publisert 2023 av Marcin Andrzej Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Sven-Olai Høyland, Jon Øivind Hoem

Faktorer som påverker kvaliteten på digital undervisning
Publisert 2021 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

STUDENTS’ AND TEACHERS” VIEW ON SCHOOL-DEPENDENT FACTORS THAT AFFECT STUDENTS’ ASSESSMENT PERFORMANCE
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, June Audsdotter Stafsnes, Bjarte Pollen

Structuring practical educational concepts for STEM teaching
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen, Carsten Gunnar Helgesen, Jan Ove Rogde Mjånes

A content analysis of SOLO-levels in different computer programming courses in higher education
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik, Olav Sande, Kim Andre Stavenæs Refvik, Torbjørn Frantsen, Hroar Saunes Bye

Utforskande og elevsentrert geometriundervisning
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik

Experiences in implementing the Project-Based-Learning in STEM-courses,
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Krzysztof Tokarz, Bjarte Pollen

Some Solutions for Improving OPC UA Performance
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Olav Sande, Martyna Katarzyna Fojcik, Are Sjåstad Bødal, Tor Erik Haavik, Kristoffer Hjartholm Kalstad

Quality of Service in Real-Time OPC UA Applications
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Rafal Cupek, Adam Ziebinski, Olav Sande, Martyna Katarzyna Fojcik

Anna

A case study of the similarities and differences between teaching the same curriculum online and offline
Publisert 2025 av Marcin Andrzej Fojcik, Bjarte Pollen, Gunilla Kulla, Irene Sjursen, Martyna Katarzyna Fojcik

Education: time for change or change due to time? An analysis of the impact of time and digital technologies on the educational process
Publisert 2025 av Olav Sande, Marcin Andrzej Fojcik, Janusz Pochmara, Martyna Katarzyna Fojcik, Gunilla Kulla

Education model for future
Publisert 2023 av Marcin Andrzej Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

The role of soft skills in engineering education
Publisert 2023 av Marcin Andrzej Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Adam Ziebinski, Bjarte Pollen, Anne-Lena Kampen

Nyskaping gjennom bruk av roboter i undervisning
Publisert 2023 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Andrzej Fojcik, Jon Øivind Hoem, Gizem Ates Venås

Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics
Publisert 2022 av Martyna Katarzyna Fojcik

CHALLENGES IN TEACHING PROGRAMMING
Publisert 2022 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Sven-Olai Høyland, Jon Øivind Hoem

Challenges in teaching programming
Publisert 2022 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Sven-Olai Høyland, Jon Øivind Hoem

Nyskaping gjennom bruk av roboter i undervisning
Publisert 2022 av Jon Øivind Hoem, Martyna Katarzyna Fojcik, Gizem Ates, Marcin Fojcik

University College Students' Perspectives and Opinions on Digital Lectures
Publisert 2022 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Lars Kyte, Bjarte Pollen, Jan Ove Rogde Mjånes

Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics
Publisert 2022 av Martyna Katarzyna Fojcik

Faktorar som påverkar kvaliteten på digital undervisning
Publisert 2021 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

TEACHERS EXPERIENCE WITH INTRODUCING PROGRAMMING IN DIFFERENT COURSES FOR NON-COMPUTER SCIENCE STUDENTS
Publisert 2021 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik

Programmering for alle?
Publisert 2021 av Sven-Olai Høyland, Jon Øivind Hoem, Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

TEACHING IN DIGITAL SURROUNDINGS – STUDENTS OPINION ON DIGITAL TOOLS AND DIGITAL LECTURES
Publisert 2021 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Teaching in digital surroundings – students opinion on digital tools and digital lectures
Publisert 2021 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen, Lars Kyte, Jan Ove Rogde Mjånes

Teachers experience with introducing programming in different courses for non-computer science students
Publisert 2021 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik

Programmeringsstrategier i matematikk
Publisert 2021 av Kim Andre Stavenæs Refvik, Martyna Katarzyna Fojcik

Students in research – experience with research-based teaching
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Students in research – experience with researched-based teaching
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen
Publisher: inScience Press

EXPERIENCES IN IMPLEMENTING THE PROJECT-BASED LEARNING IN STEM-COURSES
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik

Praktisk digitalisering av høgskuleundervising – erfaringar frå forelesarar og studentar
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Pål Andre Hegland, Lars Kyte, Toril Gerd Midtbø, Bjarte Pollen

DIGITALISATION OF HIGHER EDUCATION – TEACHERS AND STUDENTS EXPERIENCE
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

DIGITALISATION OF HIGHER EDUCATION – TEACHERS AND STUDENTS EXPERIENCE
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik
Publisher: inScience Press

Analyse of different computer programming courses for non-programmers using content analysis and SOLO-taxonomy
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik

STRUCTURING EDUCATIONAL CONCEPTS FOR APPLIED STEM TEACHING
Publisert 2020 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Digital utvikling i klasserommet? – Korleis teknologi påverkar måten vi underviser på?
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Studentar og eksamensvurderingar: ein identifikasjonsstudie av kva faktorar som påverkar studentar sine presentasjonar på eksamen.
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, June Audsdotter Stafsnes, Bjarte Pollen
Publisher: MNT konferanse artikkelsamling

Some Solutions for Improving OPC UA Performance
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Praktisk digitalisering av høgskuleundervisning – erfaringar frå forelesarar og studentar
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen, Olav Sande

Identification of school depended factors which can affect students' perfromance on assessmets
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Matematikkundervisning i eit digitalt prega læringsmiljø - prosjektbaserte vurderingar og meiningar
Publisert 2019 av Martyna Katarzyna Fojcik

Identification of school depended factors, which can affect students’ performance on assessments
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, June Audsdotter Stafsnes, Bjarte Pollen
Publisher: inScience Press

Praktisk digitalisering av høgskuleundervising
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Bjarte Pollen, Martyna Katarzyna Fojcik, Olav Sande

Sustainable Development in industry and education
Publisert 2019 av Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik

Elevanes oppleving av inquiry-basert digitalt matematikkundervisning
Publisert 2018 av Martyna Katarzyna Fojcik
Publisher: Universitetet i Agder