
Kim André Stavenæs Refvik
Stipendiat
Stipendiat
Leiar for Stipendiatforeninga ved Høgskulen i Volda
Utdanning
Master i Matematikkdidaktikk frå Universitetet i Stavanger.
Videreutdanning i IKT for lærere
Undervisning
PROG-110KFK - Programmering i skulen 1-10
PROG-17KFK - Programmering i skulen 1-7
PROG-510KFK - Programmering i skulen 5-10
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
A content analysis of SOLO-levels in different computer programming courses in higher education
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik, Olav Sande, Kim Andre Stavenæs Refvik, Torbjørn Frantsen, Hroar Saunes Bye
Korleis kan ein lærar vurdere matematikkoppgåver i digitale oppgåvedatabasar?
Publisert 2020 av Frode Opsvik, Kim Andre Stavenæs Refvik, Odd Helge Mjellem Tonheim
Anna
"Programmering i skule og lærarutdanning med fagfornyinga" eit intervju/samtale med Kim Refvik.
Publisert 2020 av Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Eit rammeverk for å analysere oppgåver frå digitale treningsdatabasar i matematikk
Publisert 2019 av Frode Opsvik, Kim Andre Stavenæs Refvik, Odd Helge Mjellem Tonheim
Programmering: Eksempel, utprøving og diskusjon
Publisert 2019 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering i realfag, Kva er det? Korleis kan vi gjere det? Og kvifor skal vi gjere det?
Publisert 2019 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering i grunnskulens matematikk, kvar startar vi?
Publisert 2019 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering, kva, kvifor og korleis, for Velle skule.
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Det klassiske kinesiske puslespillet tangram i en moderne utgave
Publisert 2018 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programming in mathematics
Publisert 2018 av Kim Andre Stavenæs Refvik