Totalt 25 treff
Digital skulehage og uteskule Ernæring og fysisk aktivitet Førebygge og stoppe nettmobbing Fysisk trener i utholdenhet Helsefag for sosialarbeidarar Helserett i kommunen Innføring i tekstprogrammering Innføring i blokkprogrammering Introduksjon til kunstig intelligens i skulen Kroppsøving 1, 1. - 10. trinn Kunstig intelligens i praksis Kunstig intelligens og vurderingsprosessar Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø Personleg trenar Programmering i musikkundervisning Programmering med mikrokontrollere Programmering for lærarar, 1.–7. trinn Programmering for lærarar, 5.–10. trinn Programmering for lærarar, 8.–13. trinn Programmering for barnehage og småskuletrinnet Robotar i læringsarbeid Spel i læringsarbeid Tilpassa opplæring med digitale ressursar Utforskande digital praksis i barnehagen Vurdering av multimodale prosessar og produkt