Master in Media Practices
Mastergrad
Journalistar, kommunikatørar, animatørar, produsentar og dokumentaristar må jobbe enno tettare saman i framtida. Som den einaste institusjonen i Noreg tilbyr Høgskulen i Volda ein praktisk-teoretisk master, der norske og internasjonale studentar møtest på tvers av profesjonane. Masterprogrammet Master in Media Practices er organisert rundt faktabaserte og dokumentariske medieproduksjonar.
Høgskulen i Volda har det største medieutdanningsmiljøet i Noreg, og utdanningane er samlokalisert i eit nytt og topp moderne mediehus med utstyr, rom og fascilitetar som gir dei aller beste føresetnadane for utvikling og læring.
Internasjonalt miljø
Studentane på Master in Media Practises er både norske og internsjonale, og undervisningsspråket er engelsk. Det er likevel rom for å levere oppgåver på norsk.
Søknadsfristar:
- 1. mars: Søkjarar med statsborgarskap og utdanning frå land som krev visum.
- Løpande opptak til senest 15. mai, utvidet fra opprinnelig frist 15. april: Søkjarar som bur i Noreg med eit norsk ID-nummer og borgarar frå EU/EØS-land.
- Heiltid
- Varigheit 4 semester (2 år)
- 120 studiepoeng
- Start haustSøknadsperiode 01.03.2024 - 15.05.2024
Løpande opptak til studiet er fullteikna.
- Opptakskrav
Opptakskrava til dette programmet er ein fullført universitetsgrad tilsvarande ein norsk bachelorgrad (180 studiepoeng), som normalt betyr ein grunnutdanning på 3-4 år. Av denne graden må minst 90 studiepoeng (eller 1 1/2 år med fulltidsstudium) vere frå fagfeltet medie- eller journalistikkstudiar, og søkjarar må ha minst 40 studiepoeng frå praktiske kurs. Relevant arbeidserfaring kan brukast til å kompensere for dette kravet dersom faga er innanfor praktiske felt.
Eit godt karaktersnitt frå bachelorgraden er nødvendig. For norske søkjarar inneber dette eit gjennomsnittskarakter på C eller betre.
Søkjarar må laste opp lenker (URL) for porteføljen/showreel. Til dømes til youtube, nyheitsartiklar, dropbox/drive-plasseringar, teikningar osv. Dette må lastast opp saman med resten av støttedokumenta i nettapplikasjonen din. Vi ønsker ikkje at du lastar opp porteføljen/showreel på grunn av den mogelege storleiken på slike filer, og også faren for filendringar som resulterer i dårlegare kvalitet.
Merk: Opptak til mastergraden i mediepraksis er basert på ein samla vurdering av søkjaren basert på innsendte vitnemål/diplom og døme på tidlegare arbeid (portefølje/showreel).
All dokumentasjon må vere på norsk eller engelsk.
For internasjonale søkjarar:
For internasjonale søkjarar er det ikkje krav til eit sett karaktersnitt, men opptakskomiteen vil vurdere søkjarane sine karakterar i lys av karaktersystemet til universitetet/landet i spørsmålet.
Søkjarar må dokumentere eit høgt nivå av engelsk språkkunnskap, anten gjennom standardiserte engelske testar som TOEFL (minimum 80 poeng totalt på iBT-testen) eller IELTS (minimum totalpoeng på 6.0 på den akademiske testen). Søkjarar som har bestått kurset i engelsk frå norsk vidaregåande skule og søkjarar som har fullført vidaregåande skule i Australia, Canada, Irland, New Zealand, Storbritannia og USA, er fritekne frå å dokumentere engelskspråklege ferdigheiter. Les meir om kravet til engelsk språk og andre mogelege unntak på nettsida vår (tekst på engelsk).
- Studieplan
Studieinnhald
Programmet gir avansert kunnskap om medieprofesjonen og dei narrative formene som kjenneteiknar han, og spesialisert innsikt i faktabasert medieproduksjon i kvart av områda innan journalistikk, kommunikasjon, animasjon, produksjon eller design. Mastergraden skapar eit felles læringsmiljø for mediestudentar, der ulike felt møtest gjennom emne som er relevante for alle typar profesjonelle utøvarar i medieindustrien.
Studentane kan velje mellom ulike typar mastergradsproduksjonar:
- Praktisk faktabasert medieproduksjon kombinert med ei skriftleg oppgåve (MMP313)
- Animasjonsproduksjon kombinert med ei skriftleg oppgåve (MMP313)
- Vanleg skriftleg masteroppgåve utan produksjon (MMP314)
Høgskulen i Volda er nært knytt til mediebransjen både i Noreg og i utlandet, og studentane kan ha 8-10 veker praksis i eit leiande medieselskap eller -institusjon relevant for kandidaten og deira felt, anten det er journalistikk, kommunikasjon, animasjon, produksjon eller design.
Praksis og utveksling i utlandet
I det andre semesteret har studentane høve til å studere ved ein annan institusjon i Noreg eller i utlandet.
Undervisningsmåtar og vurderingsordningar
Undervisninga er organisert i førelesingar/seminar og verkstader. Det er lagt vekt på individuelt arbeid med emne knytte til både eigne prosjekt og felles undervisningsoppgåver.
Språk
Undervisningsspråket er engelsk. Studentane kan velje å skrive oppgåver på norsk.
Aktuelle yrke og vidare studium
Med ein mastergrad i praktiske mediestudiar får du ein grundig og spesialisert utdanning, godt tilpassa morgondagens medielandskap. Begge studieretningane kvalifiserer for doktorgradsprogram.
Pensum
Pensumlister finn du på nettsida:https://www.hivolda.no/en/node/28451/academic-information/reading-lists
Studieplan
Media Practices - master
Media professions are in flux. We see ever closer links and occupational slippage between jobs in the media industry (e.g. journalists, communicators, animators, filmmakers, producers, and designers). This disruptive digitalization and convergence create new challenges for candidates who might fill media professions. However, the convergence does not remove the need for professional specialization. The program, therefore, does not educate “one-size-fits-all” media practitioners, but rather emphasizes both what unites occupations/professions (like social missions, societal roles, rhetoric, narrative technique, and communication) and what differentiates them (different positions in society, various work tools, different professional traditions).
In accordance with the national qualifications framework students shall acquire the following learning outcomes after completion of the course:
The candidate will
- have advanced knowledge in the field of media and specialized insight in a specific area of the field, for instance, journalism, documentary film, communication, animation, or design
- have a thorough knowledge of the social significance of media and the ethical demands directed at those working in the profession
- have a thorough knowledge of rhetoric, narration, and the forms of communication used in media
The candidate will be able to
- analyse media topics on the basis of the field’s history, tradition, individuality and place in society
- produce a media product of professional standard in his/her chosen field
- locate, analyse and manage different sources of information from a critical perspective, and employ these in order to structure, formulate and complete media products of a high professional standard in his or her area of expertise
- plan, develop and complete an individual academic project on media in accordance with relevant norms in research ethics
The candidate will be able to
- employ his or her knowledge and skills in new areas to complete advanced tasks and projects
- present an extensive individual body of work and discuss academic issues, analysis and conclusions in the field of media, particularly within his or her area of expertise, with both specialists and the public
- work independently in practical and theoretical problem solving and contribute to new thinking and innovation processes
The programe consists of lectures and seminars, individual and group work. The first week we have a mandatory overnight excursion. Most courses are mandatory, or partly mandatory. Final assesment varies from written exams, portfolio and home exams. The master thesis are finalised with and oral exam.
Media professions are in flux. We see ever closer links and occupational slippage between jobs in the media industry (e.g. journalists, communicators, animators, documentary filmmakers, producers). This disruptive digitalization and convergence creates new challenges for candidates who might fill media professions. However, the convergence does not remove the need for professional specialization. The program therefore does not educate “one-size-fits-all” media practitioners, but rather emphasizes both what unites occupations/professions (like social missions, societal role, rhetoric, narrative technique and communication) and what differentiates them (different positions in society, various work tools, different professional traditions).
Emne | 2024 Haust | 2025 Vår | 2025 Haust | 2026 Vår |
---|---|---|---|---|
15 | ||||
15 | ||||
Elective subjects (There may be restrictions on some combinations. Changes may occur) | 30 | |||
15 | ||||
15 | ||||
15 | ||||
15 | ||||
15 | ||||
15 | ||||
Elective subjects from other master's programs. Application to the IPA subjects is to be done by email to Studentsorvis@hivolda.no before November 20th. International students need to document a high degree of Norwegian language proficiency. | ||||
15 | ||||
15 | ||||
15 | ||||
Master Thesis, select either MMP313 Project Based Master Thesis or MMP314 Written Master Thesis | 15 | 30 | ||
15 | 30 | |||
15 | 30 | |||
Sum (120 total) | 30 | 30 | 30 | 30 |
The first Spring semester
- Heiltid
- Varigheit 4 semester (2 år)
- 120 studiepoeng
- Start haustApplication deadline 01.03.2024 / 15.05.2024
Løpande opptak til studiet er fullteikna.
- Opptakskrav
Opptakskrava til dette programmet er ein fullført universitetsgrad tilsvarande ein norsk bachelorgrad (180 studiepoeng), som normalt betyr ein grunnutdanning på 3-4 år. Av denne graden må minst 90 studiepoeng (eller 1 1/2 år med fulltidsstudium) vere frå fagfeltet medie- eller journalistikkstudiar, og søkjarar må ha minst 40 studiepoeng frå praktiske kurs. Relevant arbeidserfaring kan brukast til å kompensere for dette kravet dersom faga er innanfor praktiske felt.
Eit godt karaktersnitt frå bachelorgraden er nødvendig. For norske søkjarar inneber dette eit gjennomsnittskarakter på C eller betre.
Søkjarar må laste opp lenker (URL) for porteføljen/showreel. Til dømes til youtube, nyheitsartiklar, dropbox/drive-plasseringar, teikningar osv. Dette må lastast opp saman med resten av støttedokumenta i nettapplikasjonen din. Vi ønsker ikkje at du lastar opp porteføljen/showreel på grunn av den mogelege storleiken på slike filer, og også faren for filendringar som resulterer i dårlegare kvalitet.
Merk: Opptak til mastergraden i mediepraksis er basert på ein samla vurdering av søkjaren basert på innsendte vitnemål/diplom og døme på tidlegare arbeid (portefølje/showreel).
All dokumentasjon må vere på norsk eller engelsk.
For internasjonale søkjarar:
For internasjonale søkjarar er det ikkje krav til eit sett karaktersnitt, men opptakskomiteen vil vurdere søkjarane sine karakterar i lys av karaktersystemet til universitetet/landet i spørsmålet.
Søkjarar må dokumentere eit høgt nivå av engelsk språkkunnskap, anten gjennom standardiserte engelske testar som TOEFL (minimum 80 poeng totalt på iBT-testen) eller IELTS (minimum totalpoeng på 6.0 på den akademiske testen). Søkjarar som har bestått kurset i engelsk frå norsk vidaregåande skule og søkjarar som har fullført vidaregåande skule i Australia, Canada, Irland, New Zealand, Storbritannia og USA, er fritekne frå å dokumentere engelskspråklege ferdigheiter. Les meir om kravet til engelsk språk og andre mogelege unntak på nettsida vår (tekst på engelsk).
- Studieplan
Søknadskode : 4391