Hurra for 17. mai i Volda!
I Volda blir nasjonaldagen feira med eit rikhaldig og variert program for store og små frå morgon til kveld.

Bli med i folketoget!
Tradisjonen tru deltek høgskulen i folketoget som startar frå Steinrøysa ved Volda VGS, oppmøte kl. 15.30. Alle studentar og tilsette er velkomne i toget. Høgskulen stiller opp som nr. 10, bak Volda læringssenter og før Studentsamfunnet. Toget går kl. 16.00.
Nasjonal festkonsert
Symfoniorkesteret ved Høgskulen i Volda inviterer til nasjonal festkonsert i Volda kyrkje kl. 20.00.
Symfoniorkesteret er leia av Elizabeth Oltedal, medan årets solistar er Kei Solvang og Karen Rosenberg Olsen. Dørene opnar kl. 19.30.
Høgskulen i Volda ønsker alle til lukke med nasjonaldagen!
Programmet for 17. mai-feiringa:






