Synnøve Hedemann Amdam
Digital kompetanse i læring
Førsteamanuensis
Stilling
1.amanuensis - Institutt for digital kompetanse, AHL
Fagområde
Digital kompetanse, media literacy og digital literacy, profesjonsforsking og profesjonsfaglig digital kompetanse, lærarutdanning, digital skuleutvikling, medie- og kulturteori, mediepedagogikk
Doktorgradsprosjekt/PhD-project:
Media teachers’ discursive understandings in developing 21st century education: “Are we the tugboat, the satellite or the terror cell?
Teacher practices and teacher understandings of roles, practices and educational goals in technology-rich classrooms through a national media teacher survey (n=384) and two school case studies of the Media and Communication program in upper secondary school in Norway.
Forskingsprosjekt og -grupper/Research projects:
- Digitalisering i grunnopplæring: kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov, UiS/UiO/HVO (2021-2022)
- Media literacy and learning design, HVO (2018- )
- DLC/DLF - Digitale læringsfellesskap, UiB (2016- )
- DIGOV - Impact of public authority and educational technology on development of professional digital competence in teacher education and schools, UHNettVest (2019-2021)
- NordLAC - Nordic Research Network on Learning Across Contexts, Iped, UiO (2011-2014)
- NATED - National Graduate School in Educational Research, Track 2 (2011-2016)
- TransAction - Learning, knowing and identity in the information society, PFI/Iped, UiO (2011-2014)
Utviklingsprosjekt:
- Prosjektleiar - Læringsverkstaden 2018-2022
- Prosjektleiar, DigiGLU - Digital kompetanse i grunnskulelærarutdanninga 2018-21
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Profiling teacher educators’ strategies for professional digital competence development
Publisert 2024 av Cathrine Pedersen, Toril Aagaard, Stephan Daus, Ilka Nagel, Synnøve Hedemann Amdam, Karl Solbue Vika, Fredrik Mørk Røkenes, Johan Kristian Andreasen
Teacher preparation for the digital age: Is it still an instrumental endeavor?
Publisert 2024 av Toril Aagaard, Synnøve Hedemann Amdam, Ilka Nagel, Karl Solbue Vika, Johan Kristian Andreasen, Cathrine Pedersen, Fredrik Mørk Røkenes
Digital nødundervisning under covid-19-nedstengning: Lærerutdanneres utvikling av profesjonsfaglig digital kompetanse
Publisert 2023 av Fredrik Mørk Røkenes, Johan Kristian Andreasen, Toril Aagaard, Ilka Nagel, Synnøve Hedemann Amdam, Cathrine Pedersen, Karl Solbue Vika
Professional digital competence in strategy and management: A case study of three teacher education programs in Norway
Publisert 2022 av Synnøve Hedemann Amdam, Lina Rebekka Kobberstad, Tarja Irene Tikkanen
Media Education Goes Professional? Media Teachers’ Self-Image, Positioning and Educational Focus
Publisert 2016 av Synnøve Hedemann Amdam
The Dangers of Having Fun – Doing Production Work in School: Tensions in Teachers’ Repertoires on Media Education
Publisert 2016 av Synnøve Hedemann Amdam
FROM PROTECTION TO PUBLIC PARTICIPATION A REVIEW OF RESEARCH LITERATURE ON MEDIA LITERACY
Publisert 2013 av Ola Erstad, Synnøve Hedemann Amdam
Anna
Forskarkontakt for Holberg-prisen i skolen ved Spjelkavik vgs
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam
Kompetansepakke i digital kompetanse for skoleeiere og skoleledere - Profesjonsfaglig digital kompetanse, digital utvikling og lokale digitale utviklingsarbeid
Publisert 2023 av Ilka Nagel, Synnøve Hedemann Amdam
Nettbrett og skjermtid i skulen
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam
An epistemic or instrumental endeavor? Professional digital competence in teacher education
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Ilka Nagel, Toril Aagaard
GrunnDig: Digitaliseringen av norsk skole – Kunnskaper, trender og framtidige forskningsbehov
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam
Profesjonsfaglig digital kompetanse i GrunnDig-prosjektet
Publisert 2023 av Sanna Erika Forsström, Synnøve Hedemann Amdam
Digitalization in schools: Future research needs and designs
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Sanna Erika Forsström
Impact of digitalization in schools: Work forms in lower secondary school
Publisert 2023 av Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Morten Bergsten Njå
Still an instrumental endeavor? Developing professional digital competence in teacher education
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Toril Aagaard, Ilka Nagel, Karl Solbue Vika
The educational potential of programming and the role of teachers - A scoping of systematic reviews
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Sanna Erika Forsström
Webinar: Hva er hensiktsmessig bruk av digital teknologi i skolen? Kunnskapssenter for utdanning, UiS
Publisert 2023 av Morten Bergsten Njå, Synnøve Hedemann Amdam, Øystein Gilje
Analyseverktøy, kvalitativ syntese og bruk av kunstig intelligens i dataekstrahering
Publisert 2023 av Sanna Erika Forsström, Synnøve Hedemann Amdam
Profesjonsfaglig digital kompetanse i GrunnDig-prosjektet
Publisert 2023 av Sanna Erika Forsström, Synnøve Hedemann Amdam
Developing professional digital competence in teacher education is still an instrumental endevour. Is collaborative design the answer?
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Toril Aagaard, Ilka Nagel, Karl Solbue Vika
Kartlegging av erfaringer med digitalisering i grunnopplæringen i tre regioner. Hva vet vi om digitalisering i skolen basert på spørreundersøkelser til lærere på 1-13.trinn og deres ledere?
Publisert 2022 av Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Morten Bergsten Njå
GrunnDig og implikasjoner for lærerutdanning
Publisert 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen
Digital kompetanse og DigiVett i skulen. Kva må ein ta omsyn til i digital skuleutvikling
Publisert 2022 av Synnøve Hedemann Amdam
Forskingsnotat om digitalisering kan vere vegvisar for lærarar og skular
Publisert 2022 av Synnøve Hedemann Amdam
Podcast: LL-462: Amdam og Dyb om digitalisering i skolen og GrunnDig
Publisert 2022 av Christian Lomsdalen, Synnøve Hedemann Amdam, Henning Dyb
Media teachers' discursive understandings in developing 21st century education: Are we the tugboat, the satellite, or the terror cell? 168s.
Publisert 2022 av Synnøve Hedemann Amdam, Ola Andres Erstad
Digitalisering i grunnopplæringen – hva vet vi?
Publisert 2022 av Øystein Gilje, Sanna Erika Forsström, Morten Bergsten Njå, Synnøve Hedemann Amdam
En systematisk kunnskapsoversikt over forskning om digitalisering i grunnopplæring: Hva vet vi om digitalisering i skolen basert på vitenskapelige studier av høy kvalitet?
Publisert 2022 av Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Elaine Munthe
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov [ISBN 978-82-8439-121-2] 135s.
Publisert 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen
Kven avgjer kva som er "fake news"? - PfDK, media literacy og framtidskompetanser i skulen
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam
Lærelyst og medieproduksjon: Erfaringer med Lesson study i mediefaglig praksisopplæring i ungdomsskolen
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Stian Cornelius Fagerlid
Profesjonsfaglig digital kompetanse i strategi og realitet. Kva tyder digitalisering av lærarutdanning for leiarar ved ulike utdanningsinstitusjonar i Norge?
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Lina Rebekka Kobberstad, Tarja Irene Tikkanen
Kva utfordringar og moglegheiter gir bruk av digital teknologi i opplæringa og i vurderingsformene
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam
Erfaringer fra digitaliseringsprosjektene i grunnskolelærerutdanningen. Erfaringsdeling og paneldebatt
Publisert 2021 av Marijana Kelentric, Ilka Nagel, Johan Kristian Andreasen, Ingvild Bergan, Toril Aagaard, Agnete Andersen Bueie, Josef Thingnes, Susanne Anette Kjekshus Koch, Synnøve Hedemann Amdam, Fredrik Mørk Røkenes, Mari-Ann Letnes, Cecilie Skaalvik
PfDK-trapp i fagdagar og fag – korleis møter studentane PfDK i utdanninga
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Erik Gustav Joakim Olsson
Digitalization in schools - competencies for future teachers
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Erik Gustav Joakim Olsson
DigiGLU - Digital kompetanse i grunnskulelærarutdanninga
Publisert 2020 av Synnøve Hedemann Amdam
Digital kompetanse i lys av fagfornyinga. Korleis drive skuleutvikling i digital kompetanse framover?
Publisert 2020 av Synnøve Hedemann Amdam
Digital skaparkraft i skule og lærarutdanning. Nasjonal nettverkskonferanse i profesjonsfagleg digital kompetanse
Publisert 2020 av Synnøve Hedemann Amdam
Digital utvikling og framtidas lærarutdanning.
Publisert 2020 av Synnøve Hedemann Amdam
Profesjonsfaglig digital kompetanse (PfDK) i grunnskolelærerutdanningen og videre
Publisert 2020 av Synnøve Hedemann Amdam, Toril Aagaard
Profesjonsfagleg digital kompetanse omsett i læringsmodular - i prosjektet DigiGLU
Publisert 2019 av Synnøve Hedemann Amdam
Digitale refleksjoner - Podcast: DigiGLU-prosjektet på Høgskulen i Volda. Samtale med Synnøve Amdam
Publisert 2019 av Synnøve Hedemann Amdam, Ann-Thérèse Arstorp
Digital utvikling for kulturskulen
Publisert 2019 av Synnøve Hedemann Amdam
Keynote: Digital literacy in teacher education
Publisert 2019 av Synnøve Hedemann Amdam
PfDK, fagfornyinga og 21st century skillls. Kva skal vi utdanne for framover?
Publisert 2019 av Synnøve Hedemann Amdam
Keynote: Digitalt tvisyn – Digitalisering frå eit brukarperspektiv
Publisert 2019 av Synnøve Hedemann Amdam
Drøftelser rundt og erfaringsdeling fra to nasjonale tiltak: Den teknologiske skolesekken & Digitalisering i lærerutdanning
Publisert 2019 av Ann-Thérèse Arstorp, Synnøve Hedemann Amdam, Josef Thingnes, Ilka Nagel, Toril Aagaard, Johan Kristian Andreasen, Ingvild Bergan, Fredrik Mørk Røkenes, Mari-Ann Letnes
Fagfornyelsen og didaktisk bruk av programmering og GeoGebra i matematikk - nasjonalt seminar fro UH-tilsette
Publisert 2019 av Odd Helge Mjellem Tonheim, Marianne Maugesten, Ilka Nagel, Synnøve Hedemann Amdam
Dersom digital kompetanse er svaret på framtidas utfordringar, korleis bør vi handle no?
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
PfDK i praksis - Modellar for samarbeid om digital utvikling i praksisfeltet
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam, Oddvar Aalde
Det digitale klasserommet - Også for næringslivet?
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
21st century skills and the role of the teacher in the digital classroom
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
Veiledning og formativ vurdering i arbeidsplassbasert videreutdanning for lærere
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
Digitalisering i skulen
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
Fagfornyinga og 21st century skills. Korleis heng dette saman med skulebygg?
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
Korleis digitalisere profesjonsutdanning?
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
Profesjonsfagleg digital kompetanse, DigiGLU & Ulstein-modellen for EVU
Publisert 2018 av Synnøve Hedemann Amdam
Dagsrevyen, Digitalisering
Publisert 2017 av Synnøve Hedemann Amdam
Den profesjonelle medielæreren: Å balansere teori, praksis og pedagogikk i medieundervisninga
Publisert 2017 av Synnøve Hedemann Amdam
Vidareutdanning for lærarar i teknologirike klasserom - eit pilotprosjekt i samarbeid med Ulstein kommune
Publisert 2017 av Synnøve Hedemann Amdam
Distanseovergripende læringsteknologi og digitale læringsverktøy
Publisert 2017 av Synnøve Hedemann Amdam
Digitale vurderingsformer i informasjonssamfunnet
Publisert 2016 av Synnøve Hedemann Amdam
Learning Literacy by Design Debate
Publisert 2016 av Jon Harman, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal
The media teacher goes professional. Balancing theory, practice and pedagogy in media education.
Publisert 2015 av Synnøve Hedemann Amdam
Om stemmene stemmer. Bruk av intervju-data i artiklar
Publisert 2015 av Synnøve Hedemann Amdam
Om fremtidens kompetansebehov: En systematisk gjennomgang av internasjonale og nasjonale initiativ 82s.
Publisert 2014 av Ola Erstad, Synnøve Hedemann Amdam, Hans Christian Arnseth, Kenneth Silseth
Digital kompetanse i lærarutdanningane
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal, Marianne Hagelia
Framtidas læring og skule. Innleiing
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam
Tverrfaglighet, praktisk og teoretisk opplæring, erfaringer fra dagens utdanningsprogram for Medier og kommunikasjon
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam
Forord
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam
Les mer nøye, Kristin
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam, Øystein Gilje, Ola Erstad
The hybrid as problem or solution? Teacher reflections on establishing a culture of production in media education
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam, Ola Erstad
Medium og kommunikasjon i norsk skole
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
Medier og kommunikasjon – motivasjonsfag i morgendagens skole
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
Hvor skal de digitale hodene komme fra?
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam, Øystein Gilje, Ola Erstad
Kva er det med Medium og kommunikasjon?
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
'A school culture of our own'. Teacher reflections on contexts for learning, community and culture in media education
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
Medier og kommunikasjon og norsk skole
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
MK og morgendagens skole
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
Forskning på Medium og kommunikasjon
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
Nedlegging Media og kommunikasjon
Publisert 2013 av Synnøve Hedemann Amdam
Digital production culture as mission impossible in school? Being the pattern breaker and fitting in
Publisert 2013 av Synnøve Moltudal, Synnøve Hedemann Amdam
The Media Teacher: becoming that “Guide on the Side”
Publisert 2012 av Synnøve Hedemann Amdam
Constructing the Media TeacherCombining literacy and professionalism in the creation of vocational media education
Publisert 2012 av Synnøve Hedemann Amdam
Nytt og nyttig - landsdekkande undersøking av Medier og kommunikasjon
Publisert 2012 av Synnøve Hedemann Amdam
Det skjeve tårnet i PISA - Morgendagens skole
Publisert 2012 av Synnøve Hedemann Amdam
Constructing the Media Teacher. Historic Developments in Teacher Identities reflecting on Media literacy and Professionalism
Publisert 2012 av Synnøve Hedemann Amdam, Ola Erstad
Ting i tiden - Design som kulturell tendens [ISBN 8280330194] 114s.
Publisert 2003 av Synnøve Amdam