UL302 Utvikling og læring i barnehage og skule

Course code: 
UL302
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Utvikling og læring i barnehage og skule
Teaching semester: 
2020 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Utvikling og læring
Assessment semester: 
2020 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen 

Course content

Det er ein tett og gjensidig samanheng mellom læring og utvikling. Emnet kastar lys over dette samspelet, ved å sjå på ulike teoriar og faktorar som påverkar læring og utvikling hos barn og unge i skule og barnehage. Det vil bli lagt særleg vekt på kognisjon og motivasjon, som eit grunnlag til å forstå korleis læring skjer og kva som stimulerer individet til å delta i læringsfremjande aktivitet. Det vil også bli lagt vekt på sosialt samspel og –tilhøyr som viktig for utvikling og læring. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne

Learning outcome knowledge

Studentene skal ha avanserte kunnskapar om 

• utviklings- og læringsteoriar

• faktorar som påverkar læring, motivasjon og sjølvoppfatning hos eleven

• kognisjon og kognitiv utvikling, her under også kognitive lærevanskar og konsekvensar dette har for opplæringa

Learning outcome skills

Studentane skal kunne 

• analysere opplæringspraksis og kunne legge til rette for læring

• vise forståing for korleis eit læringssyn kan kome til uttrykk i praksis

Learning outcome qualification

Studentane skal

  •  kunne aktivt bruke kunnskapen om kva som fremjar læring og utvikling for barn med varierande føresetnader i analysar av undervisning 
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.

Assessment requirements
  • Obligatorisk frammøte til undervisninga.
  • Studentane skal skrive ein fagleg artikkel ut frå ei sjølvvald problemstilling med relevans for emnet, omfanget er 3000 ord.
  • Studentane skal levere inn utkast til problemstilling for den faglege artikkelen.
  • Studentane skal presentere og drøfte artikkelen med medstudentar i eige seminar.

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Stine Margrethe Ekornes
Used in other programs
  • Master of Education
  • Master of Education
  • Special Education
  • Special Education
  • Teacher Qualification 1.-7. grade
  • Teacher Qualification 5.-10. grade
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
6 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Approval signature: 
Anne Øie