Semestre
PPUD-DID2SA Didaktikk 2 Samfunnsfag
Gjennomført obligatoriske undervisnings- og læringsaktivitetar i PPUD-DID1SA (didaktikkemne 1).
Eleven si læring i samfunnsfaga er hovudtema i emnet. Arbeid med å variere og analysere elevar sitt læringsarbeid i fagområdet, og å tilpasse undervisning for ulike elevgrupper, er sentralt. Emnet vektlegg arbeid med variert undervisning i fagområdet, og evne til kontinuerleg utvikling av lærarrolla i samfunnsfag.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten har:
- Kunnskap om barne- og ungdomskultur, og om samfunnsfagleg læring i ulike sosiale og fleirkulturelle kontekstar, her under samisk kultur
- Brei kunnskap om læringsstrategiar, læringsarenaer, arbeidsmetodar og tilpassa opplæring i samfunnsfag
- Kunnskap om samfunnsfagleg danning og utdanning i eit samfunn basert på demokrati, berekraftig utvikling og mangfald, likestilling og likeverd
Studenten kan:
- bruke varierte metodar i samfunnsfagundervisninga, og differensiere og tilpasse opplæringa slik at den tek omsyn til elevmangfald og evne til kritisk tenking
- legge til rette for tverrfagleg samarbeid og læringsarbeid med andre fagområde
- kritisk vurdere og utvikle læringsressursar, inkludert digitale, som er sentrale for samfunnsfaga
- gje undervegs- og sluttvurdering, kommunisere elevar sitt faglege nivå og utvikling, og gje læringsfremjande vurderingsgrunngjevingar
Studenten kan:
- ta ansvar for fagleg samarbeid med aktørar relevante for samfunnsfagundervisning, og fremje forskingsbasert utviklingsarbeid i opplæringa
- formidle fagdidaktiske problemstillingar på eit avansert nivå, og kritisk reflektere over profesjonsetiske spørsmål
Undervising og læringsaktivitetar vil bli gitt på to ulike nivå: i felles fagdidaktikk (i plenum), og i gruppe i samfunnsfagdidaktikk (fagspesifikk didaktikk). Ein del av læringsaktivitetane vert digitalt. Oppgåvearbeidet inneheld individuell rettleiing og er tilpassa studenten sin fagbakgrunn.
Bestått emne 1 i didaktikk og pedagogikk.
Godkjent oppmøte og arbeidskrav i didaktikk 2.
Gjennomført og godkjent praksis 1 og 2 innan 1.mai.
Frammøtekrav:
Det er obligatorisk oppmøte til undervisning og læringsaktivitetar. Les om frammøtekrav i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 7-6
Frammøtekrav gjeld undervisninga både i spesifikk fagdidaktikk og felles fagdidaktikk.
Arbeidskrav:
Studentar leverer arbeidskrav i primærfaget, i tillegg til krav om 80 prosent frammøte.
Presiseringar av arbeidskrava vert gitt ved studiestart. Les meir om arbeidskrav i Forskrift om studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 7-7.
Studentar i sekundærfag har følgjande arbeidskrav:
Godkjent 80% frammøte i undervisning i sekundærfaget.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda - Kapittel 10.
- Praktisk-pedagogisk utdanning, allmennfag (deltid)
| Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mappeeksamen | Individuell | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter |