Semestre
PPU-DID2SA Didaktikk 2 Samfunnsfag
Gjennomført obligatoriske undervisnings- og læringsaktivitetar i PPU-DID1SA.
Eleven si læring i samfunnsfaga er hovudtema i emnet. Arbeid med å analysere elevar sitt læringsarbeid i fagområdet, og tilpasse undervisning for ulike elevgrupper, er sentralt. Emnet vektlegg arbeid med variert undervisning i fagområdet, og evne til kontinuerleg utvikling av lærarrolla i samfunnsfag.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten har:
- Kunnskap om barne- og ungdomskultur, og om samfunnsfagleg læring i ulike sosiale og fleirkulturelle kontekstar, her under samisk kultur
- Brei kunnskap om læringsstrategiar, læringsarenaer, arbeidsmetodar og tilpassa opplæring i faget
- Kunnskap om samfunnsfagleg danning og utdanning i eit samfunn basert på demokrati, berekraftig utvikling og mangfald, likestilling og likeverd
Studenten kan:
- bruke varierte metodar, differensiere og tilpasse opplæringa i samfunnsfaget slik at den tek omsyn til elevmangfald og evne til kritisk tenking
- legge til rette for tverrfagleg samarbeid og læringsarbeid med andre fagområde
- kritisk vurdere og utvikle læringsressursar, inkludert digitale, som er sentrale for samfunnsfaga
- gje undervegs- og sluttvurdering, kommunisere elevane sitt faglege nivå og utvikling, og gje læringsfremjande vurderingsgrunngjevingar
Studenten kan:
- ta ansvar for fagleg samarbeid med aktørar relevante for samfunnsfagundervisning, og fremje forskingsbasert utviklingsarbeid i opplæringa
- formidle fagdidaktiske problemstillingar på eit avansert nivå, og kritisk reflektere over profesjonsetiske spørsmål
Undervisninga vert gitt på to ulike nivå: i felles fagdidaktikk (i plenum), og i gruppe i samfunnsfagdidaktikk (spesifikk fagdidaktikk). Studenten vil få arbeidskrav tilpassa eigen fagbakgrunn, og med tilbod om individuell rettleiing.
Bestått emne 1 i didaktikk og pedagogikk.
Godkjent oppmøte og arbeidskrav i didaktikk 2.
Gjennomført og godkjent praksis 1 og 2 innan 1.mai.
Frammøtekrav:
Det er obligatorisk frammøte til undervisning og andre læringsaktivitetar knytt til emnet. Les om frammøtekrav i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 7-6
Frammøtekrav gjeld undervisninga både i spesifikk fagdidaktikk og felles fagdidaktikk.
Arbeidskrav:
Studentar leverer arbeidskrav i primærfaget i tillegg til krav om 80 prosent frammøte.
Presiseringar av arbeidskrava vert gitt ved studiestart.
Studentar i sekundærfag har følgjande arbeidskrav:
Godkjent 80% frammøte i undervisning i sekundærfaget.
Les meir om arbeidskrav i Forskrift om studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 7-7.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda - Kapittel 10.
- Praktisk-pedagogisk utdanning, allmennfag
| Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mappeeksamen | Individuell | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter |