Semesters

PPU-DID2SA Didaktikk 2 Samfunnsfag

Course code: 
PPU-DID2SA
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2027 Spring
Assessment semester: 
2027 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Gjennomført obligatoriske undervisnings- og læringsaktivitetar i PPU-DID1SA. 

Course content

Eleven si læring i samfunnsfaga er hovudtema i emnet. Arbeid med å analysere elevar sitt læringsarbeid i fagområdet, og tilpasse undervisning for ulike elevgrupper, er sentralt. Emnet vektlegg arbeid med variert undervisning i fagområdet, og evne til kontinuerleg utvikling av lærarrolla i samfunnsfag. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har: 

  • Kunnskap om barne- og ungdomskultur, og om samfunnsfagleg læring i ulike sosiale og fleirkulturelle kontekstar, her under samisk kultur
  • Brei kunnskap om læringsstrategiar, læringsarenaer, arbeidsmetodar og tilpassa opplæring i faget
  • Kunnskap om samfunnsfagleg danning og utdanning i eit samfunn basert på demokrati, berekraftig utvikling og mangfald, likestilling og likeverd
Learning outcome skills

Studenten kan: 

  • bruke varierte metodar, differensiere og tilpasse opplæringa i samfunnsfaget slik at den tek omsyn til elevmangfald og evne til kritisk tenking
  • legge til rette for tverrfagleg samarbeid og læringsarbeid med andre fagområde
  • kritisk vurdere og utvikle læringsressursar, inkludert digitale, som er sentrale for samfunnsfaga
  • gje undervegs- og sluttvurdering, kommunisere elevane sitt faglege nivå og utvikling, og gje læringsfremjande vurderingsgrunngjevingar

 

Learning outcome qualification

Studenten kan: 

  • ta ansvar for fagleg samarbeid med aktørar relevante for samfunnsfagundervisning, og fremje forskingsbasert utviklingsarbeid i opplæringa 
  • formidle fagdidaktiske problemstillingar på eit avansert nivå, og kritisk reflektere over profesjonsetiske spørsmål
Working and learning activities

Undervisninga vert gitt på to ulike nivå: i felles fagdidaktikk (i plenum), og i gruppe i samfunnsfagdidaktikk (spesifikk fagdidaktikk). Studenten vil få arbeidskrav tilpassa eigen fagbakgrunn, og med tilbod om individuell rettleiing. 

Assessment requirements

Bestått emne 1 i didaktikk og pedagogikk.
Godkjent oppmøte og arbeidskrav i didaktikk 2.
Gjennomført og godkjent praksis 1 og 2 innan 1.mai.

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til undervisning og andre læringsaktivitetar knytt til emnet. Les om frammøtekrav i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 7-6

Frammøtekrav gjeld undervisninga både i spesifikk fagdidaktikk og felles fagdidaktikk. 

Arbeidskrav:

Studentar leverer arbeidskrav i primærfaget i tillegg til krav om 80 prosent frammøte. 

Presiseringar av arbeidskrava vert gitt ved studiestart.  

Studentar i sekundærfag har følgjande arbeidskrav:  

Godkjent 80% frammøte i undervisning i sekundærfaget. 

Les meir om arbeidskrav i Forskrift om studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 7-7.

Evaluation system
Maximum number of students: 
25
Person in charge: 
Kari Aslaug Hasle
Used in other programs
  • Professional Teacher Qualification
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Randi Bergem 01.03.2023