
Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsksenteret
Førsteamanuensis
Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning, Nynorsksenteret.
FAGLEGE INTERESSER – FORSKINGSOMRÅDE
- Begynnaropplæring/Early reading and writing instruction
- Lærar og elev-interaksjonar/Teacher pupil interactions
- Nynorsk didaktikk/Norwegian "nynorsk" didactics
FORSKINGSPROSJEKT
2024-2025: Randsoneprosjektet. Del av prosjektet Nynorskløftet som er eit samarbeidsprosjekt mellom Nynorsksenteret, Nynorsk kultursentrum og LNK.
Nynorskløftet undersøker opplæringstiltak som kan vere med på å betre vilkåra for nynorskelevane i skulen, særleg i språklege randsoner.
2021-2025: Les for meg. Eit samarbeidsprosjekt leia av Lesesenteret, UiS. Forskningsprosjektet Les for meg utviklar materiell som motiverer eleven samtidig som læraren kartlegg eleven si høgtlesing. https://www.uis.no/nb/nasjonalt-lesesenter/forskning/les-for-meg-tar-vare-pa-motivasjonen-barn-har-for-lesing-og-skriving
2019-2024: Ph.d-prosjekt: Nettbrett i begynnaropplæringa. Ein studie av lærar-elevinteraksjon og bruk av nettbrett i klasseromspraksis.
2018-2022: «DigiHand». Finansiering: Norges Forskingsråd (FINNUT), stipendiat.
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Eit utval lærarar sine perspektiv på elevengasjement og læring i digitale kontekstar i begynnaropplæringa
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Når elevar brukar nettbrett, jobbar dei meir åleine
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Elisabeth Emilie Sefranek Rongved
Ein ny generasjon kartleggingsprøver
Publisert 2023 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Fra enten eller til både og - nettbrett og blyant i skriveopplæringen
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Fitjar, Eivor Finset Spilling
Fra enten eller til både og. Nerttbrett og blyant i skriveopplæringen
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Fitjar, Eivor Finset Spilling
Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade
Publisert 2022 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Nettbrett i literacypraksisar i 1. klasserom med høg kvalitet i lærar–elev-interaksjonar
Publisert 2022 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Atle Skaftun, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Toåringen og Bø og Bæ
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk i den nye rammeplanen
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Bokstavfiske
Publisert 2016 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Skulestartfest i biblioteket!
Publisert 2016 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Anna
Mer alenejobbing med nettbrett
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Digitalisering i begynnaropplæringa – skriveutvikling og læringsmiljø
Publisert 2025 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Wenke Mork Rogne, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Å lese ein digital leseplan. Når leseplanen først ligg der, korleis bruke han som verktøy for språklæring i alle fag og på alle trinn?
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Pernille Fiskerstrand
Elevar sitt metaspråk i språklege randsoner
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Synnøve Marie Sætre, Ida Marie Jegteberg, Jorid Oddveig Saure
Utdanningsnytt. Når elevar brukar nettbrett
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
I balansepunktet – praksis i digitale klasserom i begynnaropplæring
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Les for meg, vår 2025
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Min doktorgrad
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Elever som bruker nettbrett, jobber mer alene
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Skal disputere om nettbrett
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nettbrett i begynnaropplæringa: Ein studie av lærar–elev-interaksjon og bruk av nettbrett i klasseromspraksis
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Atle Skaftun, Siv M. Gamlem
Publisher: Universitetet i Stavanger
Når elevar brukar nettbrett, jobbar dei meir åleine
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Elever som bruker nettbrett, jobber mer alene
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nettbrett i undervisninga
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Når elever bruker nettbrett, jobber de mer alene
Publisert 2024 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
DigiHand – Classroom studies of quality in teacher-child interactions when tablets and/or pen and papers are tools for learning
Publisert 2023 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Digital practice in first and second grade classrooms. A study of teaching quality in digital contexts.
Publisert 2023 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nettbrett i begynnaropplæringa. Kva skjer med undervisninga når elevane brukar nettbrett?
Publisert 2023 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Dei nye skriftlærde
Publisert 2023 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Eivor Finset Spilling
Kva skjer med språket i det nye klasserommet? Handskrift og/eller nettbrett og skriving på nynorsk
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Gudrun Kløve Juuhl, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Tablets in literacy practices in 1st grade classrooms with high quality in teacher-student interactions
Publisert 2023 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Atle Skaftun, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Literacypraksisar i begynnaropplæringa:
Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett. Midtvegsevaluering
Publisert 2022 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade
Publisert 2022 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Bygger forskingsnettverk som skal vere med å hjelpe lærarar og elevar
Publisert 2022 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Wenke Mork Rogne, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Per Straume
8 tips til nynorske bøker for 5.-7. trinn
Publisert 2021 av Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Tidleg innsats. Barnetrinnet. Lesesatsing.
Publisert 2021 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Språk og leik.
Publisert 2021 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Lesestund og språkarbeid.
Publisert 2021 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Frå bok til meir leik
Publisert 2021 av Hege Holmqvist Synnes, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Kvalitet i interaksjonar mellom lærar og elev i 1.klasserom med og utan nettbrett
Publisert 2021 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Kva gjer ein god leselærar i 1.-4.klasse?
Publisert 2020 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Korleis sikre god språkutvikling og begynnaropplæring i barnehage og skule, og sikre at overgangen mellom barnehagen og skulen blir god og trygg?
Publisert 2020 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk i lærarutdanninga
Publisert 2020 av Torgeir Dimmen, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Marit Wadsten, Arild Torvund Olsen, Reidun Kydland
Språk på dagsorden
Publisert 2020 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk på 1.7. trinn, eit fagleg grunnlag
Publisert 2019 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk på 1.-7. trinn, eit fagleg grunnlag
Publisert 2019 av Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Literacypraksisar i begynnaropplæringa: Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett
Publisert 2019 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Boken som utgangspunkt for leken blant de yngste
Publisert 2019 av Hege Holmqvist Synnes, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
What is the relationship between technology density and teacher-student interactions in beginner education?
Publisert 2019 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Nynorsk på 1.-7.trinn
Forsking om god start med nynorsk som sidemål
Publisert 2019 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Skrivepraksisar i det digitale klasserommet - ein observasjonsstudie i første og andre klasse
Publisert 2018 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Språk og identitet
Publisert 2018 av Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Språk og identitet
Publisert 2018 av Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Frå bok til leik. Bildeboka som igangsetjar for leik og andre språkaktivitetar.
Publisert 2018 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Frå bok til leik. Bildeboka som igangsetjar for leik og andre språkaktivitetar.
Publisert 2018 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Litteratur på nynorsk – ein ny verd opnar seg
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Det er ei ny verd som opnar seg, vegar inn i den nynorske barneliteraturen
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Ormen lange kraup som ein slange - rim, regler og bøker i barnehagen.
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Rim, regler og barnelitteratur i arbeidet med språkleg variasjon og språkleg identitet i barnehagen
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Den vesle lesaren. Kvifor språkstimulering på nynorsk?
Publisert 2017 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Bokstavleik – er det mogleg å fiske bokstavar opp frå havet?
Barn og skriftspråk
Publisert 2016 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Klart vi les! Nynorsk i barnehagen
Publisert 2016 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Mange vegar til målet Sluttrapport Tiltaksplan 2009-2013 Del 1 og 2
Publisert 2013 av Hjalmar Eiksund, Ingrid Slettevoll, Marit Wadsten, Torgeir Dimmen, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Publisher: Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa