
Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsksenteret
Førsteamanuensis
Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning, Nynorsksenteret.
FAGLEGE INTERESSER – FORSKINGSOMRÅDE
- Begynnaropplæring/Early reading and writing instruction
- Lærar og elev-interaksjonar/Teacher pupil interactions
- Nynorsk didaktikk/Norwegian "nynorsk" didactics
FORSKINGSPROSJEKT
2024-2025: Randsoneprosjektet. Del av prosjektet Nynorskløftet som er eit samarbeidsprosjekt mellom Nynorsksenteret, Nynorsk kultursentrum og LNK.
Nynorskløftet undersøker opplæringstiltak som kan vere med på å betre vilkåra for nynorskelevane i skulen, særleg i språklege randsoner.
2021-2025: Les for meg. Eit samarbeidsprosjekt leia av Lesesenteret, UiS. Forskningsprosjektet Les for meg utviklar materiell som motiverer eleven samtidig som læraren kartlegg eleven si høgtlesing. https://www.uis.no/nb/nasjonalt-lesesenter/forskning/les-for-meg-tar-vare-pa-motivasjonen-barn-har-for-lesing-og-skriving
2019-2024: Ph.d-prosjekt: Nettbrett i begynnaropplæringa. Ein studie av lærar-elevinteraksjon og bruk av nettbrett i klasseromspraksis.
2018-2022: «DigiHand». Finansiering: Norges Forskingsråd (FINNUT), stipendiat.
Research
NVA
Scientific articles and book chapters
Eit utval lærarar sine perspektiv på elevengasjement og læring i digitale kontekstar i begynnaropplæringa
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade
Published 2022 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Nettbrett i literacypraksisar i 1. klasserom med høg kvalitet i lærar–elev-interaksjonar
Published 2022 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Atle Skaftun, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Frå bok til meir leik
Published 2021 by Hege Holmqvist Synnes, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Other works
Elevar sitt metaspråk i språklege randsoner
Published 2025 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Synnøve Marie Sætre, Ida Marie Jegteberg, Jorid Oddveig Saure
Digitalisering i begynnaropplæringa – skriveutvikling og læringsmiljø
Published 2025 by Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Wenke Mork Rogne, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Utdanningsnytt. Når elevar brukar nettbrett
Published 2025 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Å lese ein digital leseplan. Når leseplanen først ligg der, korleis bruke han som verktøy for språklæring i alle fag og på alle trinn?
Published 2025 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Pernille Fiskerstrand
Mer alenejobbing med nettbrett
Published 2025 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
I balansepunktet – praksis i digitale klasserom i begynnaropplæring
Published 2025 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Les for meg, vår 2025
Published 2025 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Når elevar brukar nettbrett, jobbar dei meir åleine
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Elisabeth Emilie Sefranek Rongved
Elever som bruker nettbrett, jobber mer alene
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Elever som bruker nettbrett, jobber mer alene
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Skal disputere om nettbrett
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Min doktorgrad
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Når elevar brukar nettbrett, jobbar dei meir åleine
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nettbrett i undervisninga
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Når elever bruker nettbrett, jobber de mer alene
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nettbrett i begynnaropplæringa: Ein studie av lærar–elev-interaksjon og bruk av nettbrett i klasseromspraksis
Published 2024 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, ,
Publisher: Universitetet i Stavanger
Fra enten eller til både og - nettbrett og blyant i skriveopplæringen
Published 2023 by Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Lausund Fitjar, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Lina Rebekka Kobberstad
Nettbrett i begynnaropplæringa. Kva skjer med undervisninga når elevane brukar nettbrett?
Published 2023 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Digital practice in first and second grade classrooms. A study of teaching quality in digital contexts.
Published 2023 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Fra enten eller til både og. Nerttbrett og blyant i skriveopplæringen
Published 2023 by Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Lausund Fitjar, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Lina Rebekka Kobberstad
Kva skjer med språket i det nye klasserommet? Handskrift og/eller nettbrett og skriving på nynorsk
Published 2023 by Wenke Mork Rogne, Gudrun Kløve Juuhl, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Dei nye skriftlærde
Published 2023 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Eivor Finset Spilling
Tablets in literacy practices in 1st grade classrooms with high quality in teacher-student interactions
Published 2023 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Atle Skaftun, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Ein ny generasjon kartleggingsprøver
Published 2023 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
DigiHand – Classroom studies of quality in teacher-child interactions when tablets and/or pen and papers are tools for learning
Published 2023 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Literacypraksisar i begynnaropplæringa:
Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett. Midtvegsevaluering
Published 2022 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade
Published 2022 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Bygger forskingsnettverk som skal vere med å hjelpe lærarar og elevar
Published 2022 by Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Wenke Mork Rogne, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng,
8 tips til nynorske bøker for 5.-7. trinn
Published 2021 by Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Tidleg innsats. Barnetrinnet. Lesesatsing.
Published 2021 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Kvalitet i interaksjonar mellom lærar og elev i 1.klasserom med og utan nettbrett
Published 2021 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Språk og leik.
Published 2021 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Lesestund og språkarbeid.
Published 2021 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Språk på dagsorden
Published 2020 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Kva gjer ein god leselærar i 1.-4.klasse?
Published 2020 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Korleis sikre god språkutvikling og begynnaropplæring i barnehage og skule, og sikre at overgangen mellom barnehagen og skulen blir god og trygg?
Published 2020 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk i lærarutdanninga
Published 2020 by Torgeir Dimmen, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Marit Wadsten, Arild Torvund Olsen, Reidun Kydland, Guro Kristin Gjøsdal, Liv Astrid Skåre Langnes, Ingvild Myklebust Hovden
Literacypraksisar i begynnaropplæringa: Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett
Published 2019 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
What is the relationship between technology density and teacher-student interactions in beginner education?
Published 2019 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Boken som utgangspunkt for leken blant de yngste
Published 2019 by Hege Holmqvist Synnes, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk på 1.-7.trinn
Forsking om god start med nynorsk som sidemål
Published 2019 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Nynorsk på 1.7. trinn, eit fagleg grunnlag
Published 2019 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nynorsk på 1.-7. trinn, eit fagleg grunnlag
Published 2019 by Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Språk og identitet
Published 2018 by Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Språk og identitet
Published 2018 by Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Skrivepraksisar i det digitale klasserommet - ein observasjonsstudie i første og andre klasse
Published 2018 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Frå bok til leik. Bildeboka som igangsetjar for leik og andre språkaktivitetar.
Published 2018 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Frå bok til leik. Bildeboka som igangsetjar for leik og andre språkaktivitetar.
Published 2018 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Rim, regler og barnelitteratur i arbeidet med språkleg variasjon og språkleg identitet i barnehagen
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Nynorsk i den nye rammeplanen
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Toåringen og Bø og Bæ
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Den vesle lesaren. Kvifor språkstimulering på nynorsk?
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Det er ei ny verd som opnar seg, vegar inn i den nynorske barneliteraturen
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Litteratur på nynorsk – ein ny verd opnar seg
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Ormen lange kraup som ein slange - rim, regler og bøker i barnehagen.
Published 2017 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Anne Marta Vinsrygg Vadstein
Bokstavfiske
Published 2016 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Klart vi les! Nynorsk i barnehagen
Published 2016 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Skulestartfest i biblioteket!
Published 2016 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Bokstavleik – er det mogleg å fiske bokstavar opp frå havet?
Barn og skriftspråk
Published 2016 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Nyutdanna lærarar sitt møte med yrket, med særleg vekt på planleggingsarbeidet
Published 2015 by Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Høgskulen i Volda
Mange vegar til målet Sluttrapport Tiltaksplan 2009-2013 Del 1 og 2
Published 2013 by Hjalmar Trond Eiksund, Ingrid Slettevoll, Marit Wadsten, Torgeir Dimmen, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Publisher: Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa