Profile picture for user fiskerar

Arve Fiskerstrand

Institutt for realfag

Høgskulelektor

Forskingssider

- Cristin

- ResearchGate

- Google Scholar

 

Utdanning

- Almennlærarutdanning, Høgskulen i Volda

- Mastergrad i matematikkdidaktikk, Universitetet i Agder

- Pågåande phd-arbeid, University of Helsinki

 

Arbeidserfaring

- Undervisning, rettleiing og praksisoppfølging i lærarutdanning og vidareutdanning

- Fagansvar og prosessrettleiing i etterutdanning og utviklingsarbeid i praksisfeltet

- Leiing av forskingsgruppe

- Lærar på barneskule, ungdomsskule og vidaregåande skule

- Rektor på grunnskule (1.-10.trinn)

 

Foredragsverksemd og faglege interesser

- Læreplanarbeid - samanhengar og intensjonar

- Fagfornyinga - retning og innhald

- Overordna del - grep om djupet

- Samanhengar og progresjon i læreplanverk og fagplanar

- Djupnelæring og kompetanse - begrepsforståing

- Verdigrunnlag og formål - grunnmuren i opplæringa

- Fagleg inkludering - tryggleik og læring

- Vurdering undervegs - form og innhald i praksis

- Kvardagsvurdering og dokumentasjonskrav

- Læringsprosess vs sluttprodukt

- Tverrfaglege tema og arbeid

- Utforsking og undring som læringsprinsipp

- Problemløysingsverktøy - nøkkelen til meistring

- Meistring, meistringsforventning og motivasjon 

- Samtalen og samhandlinga si rolle i læringa

- Språk og læring - eleven i tanke og tale

- Samtaletrekk og produktive diskusjonar

- Abstraksjon og generalisering

- Rekning som grunnleggjande ferdigheit

- Tidleg innsats i heim, barnehage og skule

- Foreldreinvolvering og læring - forventning og interesse

- Haldningar og kultur for læring i heimen

- Desentralisert kompetanseutvikling - struktur, rammer og innhald

- Organisere og leie utviklingsarbeid i skulen - skuleleiaren

- Planarbeid og utviklingsprosessar - skuleeigaren

Vitskapeleg arbeid

NVA

Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Anna

Foreldre har ikke sviktet – de har endret seg
Publisert 2025 av Guro Lovise Bjørnevik, Arve Fiskerstrand, Bente Hasle, Julia Melnikova

Vurdering og utviklingsarbeid - vurderingsinnhold og kvalitet
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Fagleg inkludering - inkluderande opplæringsmiljø på ungdomstrinn
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Rike oppgåver - praksis og forsking
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Fagleg inkludering og psykisk helse
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Vurderingsarbeid - kriterium og kjenneteikn
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Fagleg inkludering i grunnskulen
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Fagleg inkludering - for alle
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Klasse og fag - leiing, kjerneelement og verdiar
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Frå kompetansemål til vurderingspraksis
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Rike oppgåver - etyde og handlingsrom, koplinga mellom tryggleik og utfordring
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Alle foreldre kan bidra i matteopplæringa
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Foreldreinvolvering og matematikklæring - forventninger, verdier, støtte og hjelp
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Fagleg inkludering og omgrep
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Talk and Learn - Cognitive Conflicts and Discussions, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Inclusive Math Teaching - Mathematical Learning Environment, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Deep Learning - Exploring and Problem Solving, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Vurdering og utviklingsarbeid - varierte vurderingsformer
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Tillit og endring til barnets beste
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Djupnelæring, kompetanse og verdigrunnlag. Praksisar for inkluderings- og vurderingsarbeid.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Heim og skule - kva er viktig? Om læringsmiljø i heimen.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Correlation between Parental Involvement and Children’s Mathematical Outcome in Norway – The position of Values
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurdering og inkludering
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Inkludering; samanslåing og miljø - verdigrunnlag
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

"Dybdelæring i kristen skole" og "Grep om dypet – hva holder vi egentlig på med? Retning og verdier i fagfornyelsen"
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Grep om djupet – modellering av djupnelæring og utforsking i ny læreplan
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Varierte vurderingsformer?
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Vurderingsformer og vurderingsinnhald
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Literature Review – Parent Involvement and Mathematics Outcome
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Literature Review -Parental Involvement and Mathematic Outcome; The Indicators and the Connections
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Home parental involvement in mathematics learning
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Inkluderingsarbeid i fagfornyinga
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Verdier og vurdering - hvordan sette verdi på prosesser og gjennom vurderingspraksis
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Undring og utforsking - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin nysgjerrighet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - i eit leiarperspektiv
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - korleis ta i bruk og utvikle arbeidet med fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Nettverksarbeid og samarbeid med UH - strukturer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Parental involvement in Norwegian schools – understanding and practice, and further effect on mathematical learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Mestring og motivasjon - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin motor for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornying i matematikk - å sjå det same
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Språk og læring - språkets og samtalens betydning for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Samtaletrekk - den matematiske samtalen - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - korleis arbeide med fagfornyinga i UH
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Matematikk 2019 - "opne dører mot verda og framtida"
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Parental involvement in Norwegian schools – understanding and implementation in educational policy and practice field, and further effect on motivation and achievement in mathematics learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Produktive matematiske diskusjoner - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Verdigrunnlaget i læreplanen - korleis kan den prege undervisning og opplæring i matematikk
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - for grunnskulen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornying for praksisfeltet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga i skulen: Utfordringar og muligheiter for skuleeigarar og høgskule
Publisert 2019 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur - hvordan være foreldre i en realfagssatsing?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur - hvordan forholde seg til realfagssatsingen?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Foreldreinvolvering i matematikk
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Foreldre og realfag
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Publisert 2017 av Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset

Det store forkursløftet - ein illusjon
Publisert 2016 av Arve Fiskerstrand

Motivasjon for matematikk fra startblokken
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand

Hva har mestring å si for motivasjon i elevaktiv undervisning?
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand

Mathematics Activity and Motivation
Publisert 2004 av Arve Fiskerstrand