Profile picture for user kobberst

Lina Rebekka Kobberstad

Institutt for pedagogikk

Høgskulelektor

Undervisning

Grunnskulelærarutdanning

Forskingsgrupper

Medlem i forskargruppa Læringsprosessar og vurderingshandlingar
Medlem i forskargruppa Media, literacy and learning designImage removed. 

Forskingsprosjekt

Forskar i DigiHand (2018-2020)

Forskar i UHNettVest-forskingsprosjektet DIGOV – Impact of public authorities and educational technology on development of professional digital competence in teacher education and schools

Tidlegare forskingsassistent i Two Teachers (2016-2021)

Utdanning

Årsstudium i musikk
Grunnskulelærar 1.-7. trinn 
Master i undervisning og læring, spesialisering i spesialpedagogikk

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Fra enten eller til både og - nettbrett og blyant i skriveopplæringen
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Fitjar, Eivor Finset Spilling

Fra enten eller til både og. Nerttbrett og blyant i skriveopplæringen
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Fitjar, Eivor Finset Spilling

Students’ experiences of assessment and feedback engagement in digital contexts: a mixed-methods case study in upper secondary school
Publisert 2022 av Kim-Daniel Vattøy, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Professional digital competence in strategy and management: A case study of three teacher education programs in Norway
Publisert 2022 av Synnøve Hedemann Amdam, Lina Rebekka Kobberstad, Tarja Irene Tikkanen

Feedback for læring i 1.klasse - tre lærarar sitt arbeid i begynneropplæringa
Publisert 2021 av Lina Rebekka Kobberstad, Siv Therese Måseidvåg Gamlem

Anna

Læreres bruk av digitale læringsressurser som skrivestøtte i begynneropplæringen.
Publisert 2022 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad

Digital læring og vurdering i vidaregåande skule: Resultat frå prosjektet
Publisert 2022 av Kim-Daniel Vattøy, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Digital læring og vurdering i vidaregåande skule: Utvikling av praksis
Publisert 2022 av Kim-Daniel Vattøy, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Presentasjon og drøfting av resultat frå kartlegginga
Publisert 2021 av Kim-Daniel Vattøy, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Profesjonsfaglig digital kompetanse i strategi og realitet. Kva tyder digitalisering av lærarutdanning for leiarar ved ulike utdanningsinstitusjonar i Norge?
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Lina Rebekka Kobberstad, Tarja Irene Tikkanen

Digital læring og vurdering: Et forskings- og utviklingsprosjekt blir til
Publisert 2021 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Kim-Daniel Vattøy, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Digital læring og vurdering i vidaregåande skule: Eit FoU-prosjekt i DeKomp VGO
Publisert 2021 av Kim-Daniel Vattøy, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Digital læring og vurdering
Publisert 2021 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Kim-Daniel Vattøy, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Presentasjon av eit pågåande forskingsprosjekt: Digital læring og vurdering i vidaregåande skule
Publisert 2021 av Kim-Daniel Vattøy, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Wenke Mork Rogne

Digital læring og vurdering i skulen i elevperspektiv
Publisert 2021 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Kim-Daniel Vattøy, Lina Rebekka Kobberstad

Vurdering
Publisert 2020 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Lina Rebekka Kobberstad, Kim-Daniel Vattøy

Begynnaropplæring i skriving med og utan nettbrett – lærarar sitt utgangspunkt for tilpassa opplæring
Publisert 2020 av Lina Rebekka Kobberstad, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Wenke Mork Rogne

Tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa
Publisert 2019 av Lina Rebekka Kobberstad
Publisher: Høgskulen i Volda

Tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa
Publisert 2019 av Lina Rebekka Kobberstad

Tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa
Publisert 2019 av Lina Rebekka Kobberstad