
Pernille Fiskerstrand
Institutt for språk og litteratur
Førsteamanuensis
Utdanning - Education
2017: Ph. D in Norwegian didactics. University of Bergen. Title: Fagspråk og språkfag. Om møtet mellom skrivekulturar i norsk og samfunnsfag på Vg2 yrkesfag.
2008: Master: Language and litterature. University of Agder. Title: Den internaliserte nynorsknormalen
2003-2007: Teacher Education. University of Agder
Undervisning, rettleiing - Teaching, supervision
Course leader
Courses in Master Teacher Education program:
- Norsfaget, norsklæraren og klasserommet (MGL1-7NO3B, MGL5-10NO3B)
- Den andre lese- og skriveopplæringa (MGL1-7NO2A)
Teaching
Courses in Master Teacher Education program:
- Lese- og skrivekunne (MGL1-7NO3C, MGL5-10NO3C)
Supervision
- Master degree candidates
Faglege interesser - Research interests
Writing teaching/training
Assessment
Formative- and summative feedback
Teachers' professional development
SFL, and factual grammar
Forskingsgrupper - Research groups, networks
2023-: Leader, Oracy - Munnlege ferdigheiter (Volda University College)
2022: Member: MuMo - Muntlighetsforskning i modersmålet (UC Syd)
2020-: Member, Learning and Assessment Research group (Volda University College)
Forskningsprosjekt - Research projects
2018-2022: DigiHand [The emergence of writing skills in beginner education]. FUNDING: Norwegian Research Council (FINNUT), Volda University College; University of Stavanger.
2020-2021: Teachers' professional development
2010-2017: Interdisciplinary writing
Digitale profilar - Profiles: Google Scholar, Research Gate
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Exploring the Influence of Digital Devices on First-Grade Teachers’ Selection of Writing Activities
Publisert 2025 av Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Gudrun Kløve Juuhl, Per Henning Uppstad
Mapping oral feedback interactions in young pupils’ writing
Publisert 2024 av Pernille Fiskerstrand, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Mer samtale enn rødpenn i skriveopplæringen
Publisert 2024 av Pernille Fiskerstrand, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Fra enten eller til både og - nettbrett og blyant i skriveopplæringen
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Fitjar, Eivor Finset Spilling
Fra enten eller til både og. Nerttbrett og blyant i skriveopplæringen
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Camilla Fitjar, Eivor Finset Spilling
Forskere: – Gi elevene rom til å tenke!
Publisert 2023 av Steinarr Sommerset, Pernille Fiskerstrand, Siv M. Gamlem
Instructional feedback to support self-regulated writing in primary school
Publisert 2023 av Pernille Fiskerstrand, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Lærarars djupnelæring i profesjonsfaglege utviklingsprosjekt
Publisert 2021 av Pernille Fiskerstrand
Tverrfaglig fagfornyelse kan skje nå
Publisert 2020 av Pernille Fiskerstrand
Med Nadderud som inspirasjon
Publisert 2017 av Pernille Fiskerstrand
Anna
Inkluderende språkundervisning - arbeid med lesing, skriving og muntlighet i XXX kommune 2024-2025 - hva nå?
Nettverkssamling for ressurslærere og skoleledere
Publisert 2025 av Stine Aarønes Angvik, Pernille Fiskerstrand
Å lese ein digital leseplan
Publisert 2025 av Pernille Fiskerstrand
Å lese ein digital leseplan. Når leseplanen først ligg der, korleis bruke han som verktøy for språklæring i alle fag og på alle trinn?
Publisert 2025 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Pernille Fiskerstrand
Erfaringsdeling: Inkluderende språkundervisning - arbeid med lesing, skriving og muntlighet i XXX kommune 2024-2025
Publisert 2025 av Stine Aarønes Angvik, Pernille Fiskerstrand
Erfaringsdeling: Inkluderende språkundervisning - arbeid med lesing, skriving og muntlighet i XXX kommune, 2024-2025
Publisert 2024 av Stine Aarønes Angvik, Pernille Fiskerstrand
Inkluderende språkundervisning - arbeid med lesing, skriving og muntlighet i XXX kommune 2024-2025
Publisert 2024 av Stine Aarønes Angvik, Pernille Fiskerstrand
Feedback for sjølvregulert læring når småskuleelevar skriv
Publisert 2023 av Pernille Fiskerstrand
Kan andreklassingar seie noko fornuftig om eigne tekstar?
Publisert 2023 av Pernille Fiskerstrand
Mapping oral feedback interactions when young pupils produce texts
Publisert 2022 av Pernille Fiskerstrand, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
A presentation of "Oracy-UP. Developing deeper understanding of oracy in teaching and assessment in upper-secondary school"
Publisert 2022 av Hjalmar Trond Eiksund, Pernille Fiskerstrand, Kristin Kibsgaard Sjøhelle
Lesson study - djupnelæring for lærarar?
Publisert 2022 av Pernille Fiskerstrand
Vil heie fram kvinner til toppkompetanse
Publisert 2022 av Helga Synnevåg Løvoll, Pernille Fiskerstrand, Trude Carlsen
Tilbakemeldingsinteraksjonar når elevar skriv
Publisert 2022 av Pernille Fiskerstrand, Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Fagspråksdidaktikk
Publisert 2022 av Pernille Fiskerstrand
Lesson study som felles kompetanseheving
Publisert 2019 av Pernille Fiskerstrand
Lesson study or lesson development? Teachers’ collaborative learning in basic skills
Publisert 2019 av Pernille Fiskerstrand
Assessment in Interdisciplinary Writing
Publisert 2018 av Pernille Fiskerstrand
Interdisciplinary writing: Teacher’s beliefs facing new contexts
Publisert 2018 av Pernille Fiskerstrand
Skrivekulturar på tvers. Om møtet mellom skrivekulturar i norsk og samfunnsfag
Publisert 2017 av Pernille Fiskerstrand
Skrivekulutar på tvers: tverrfaglege skriveprosjekt
Publisert 2017 av Pernille Fiskerstrand
Vurderingspraksisar i eit tverrfagleg skriveprosjekt
Publisert 2017 av Pernille Fiskerstrand
Språkfag og fagspråk. Om møtet mellom skrivekulturar i norsk og samfunnsfag på Vg2 yrkesfag
Publisert 2017 av Pernille Fiskerstrand, Endre Brunstad
Publisher: Universitetet i Bergen
Reiskap og danning på tvers av fag : skriveprosjekt i skulefaga norsk og samfunnsfag
Publisert 2017 av Pernille Fiskerstrand
Sjangerpedagogikk i prinsipp og praksis
Publisert 2016 av Pernille Fiskerstrand
Skrivekulturar på tvers
Publisert 2016 av Pernille Fiskerstrand
Sjangerpedagogikk i prinsipp og praksis
Publisert 2016 av Pernille Fiskerstrand
Sjangerpedagogikk i prinsipp og praksis
Publisert 2016 av Pernille Fiskerstrand
Sluttrapport: Forsøk med ein eller to karakterar i norskfaget på vidaregåande trinn
Publisert 2015 av Hjalmar Trond Eiksund, Pernille Fiskerstrand
Publisher: Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa