Profile picture for user moltudal

Synnøve Heggedal Moltudal

Institutt for pedagogikk

Førsteamanuensis

Synnøve Heggedal Moltudal er førsteamanuensis ved institutt for pedagogikk, avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning. Ho har doktorgrad i pedagogikk frå Universitetet i Bergen, og har tidlegare jobba som lærar. Moltudal underviser til dagleg på lærarutdanninga ved Høgskulen i Volda, og forskar på læringsprosessar, vurdering og lærarrolla.

 

Aktuelle forskingsprosjekt:

2022-2025: «Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century" (AI4AfL)/ Kunstig intelligens for vurdering for læring for å styrke læring og undervisning i det 21. århundre»: Eit samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Høgskolen i Volda, Halden Kommune og Hypatia Learning AS. 

 

2021-2022:  "Digitalisering i grunnopplæring: kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov" (#GrunnDig): Eit samarbeidsprosjekt mellom Universitetet i Stavanger, Universitetet i Oslo og Høgskulen i Volda. 

Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Hovudrapport

Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Vedlegg (metodeskildringar)

 

Emneansvar 2024/2025: 

Pedagogisk basiskompetanse (HPE207)

Pedagogikk og elevkunnskap 3 (4MAGLU)

Pedagogikk og elevkunnskap 4 (5MAGLU)

 

Education - Utdanning

2021: Ph.D. Faculty of Psychology, Institute of Pedagogy, University of Bergen, Norway:

"Purposeful Actions in Leadership of Learning Processes: A Mixed Methods Study of Classroom Management in Digital Learning Environments."

Norsk oversetjing: "Meiningsfulle handlingar i leiing av læringsprosessar (læringsleiing): Ein mixed methods-studie av klasseleiing i teknologirike læringsomgjevnader"

Trial lecture for the Ph.D: “Didactical model(s) and digital competence: Empirical findings and possible benefits (as well as challenges) for school practice.”

Member of Western Norway Graduate School of Educational Research II (WNGER II)

 

Ph.D. courses (2015-2020):

Litteraturreview on ph.d-level (University of Bergen/UiB)

Research design, methods, ethics and philosophy of science (UiB)

Mixed Methods Research (UiB)

Design-based Research and Case Studies (University of Oslo/UiO)

Profesjonsteori, skjønnsutøvelse og profesjonsetikk/Professional theory, discression and professional ethics (Volda University College/HVO)

Strukturelle vilkår for profesjonsutøving/Structural terms for professional practice (HVO)

Vitskapsteori og etikk/Philosophy of science and ethics (HVO)

Writing the synopsis (UiB)

The use of theory within educational research (UiB)

 

Grunnutdanning:

2011: Master in Planning and Leadership/Master i samfunnsplanlegging og leiing, Volda University College, Norway. 

Communicative School Development / "Å flytte grenser saman. Om kommunikativ skuleutvikling."

 

2007: Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)

2004: Bachelor i Informasjon og samfunnsfag

 

 

Research and research groups - Forsking og forskingsgrupper

Research groups:

Learning and Assessment / Læringsprosessar og vurderingshandlingar (Volda University College).

Media, Literacy and learning design (Volda University College). 

Digital Learning Communities /Digitale læringsfellesskap (University of Bergen).

 

Current research projects:

2022-2025: Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century (AI4AfL) (2021-2025)

 

Previous research projects:

2021-2022: Digitalisering i grunnopplæring: kunnskap, erfaringer og trender #GrunnDig (University of Stavanger, University of Oslo and Volda University College). (2021-2022)

Research interests - Faglege interesser

Feedback / tilbakemelding

Assessment / vurdering

Learning processes / læringsprosessar

Professional development /profesjonsutvikling

Classroom management / klasseleiing

Artificial Intelligence (AI) / Kunstig intelligens (KI)

 

Design-based Research/Educational Design Research

Mixed Methods Research 

 

 

 

Teaching - Undervisning

Pedagogikk og elevkunnskap

Høgskulepedagogikk

Vitskapsteori og metode

Digital kompetanse

Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)

Læringsdesign/didaktisk planlegging

Klasse- og læringsleiing

Digital skuleutvikling og leiing 

Tilpassa opplæring med digitale ressursar

Utdanningsfagleg kompetanse

2025: Fullført HPE208 Rettleiing på kvantitativ metode

2022: Fullført HPE206 Rettleiing på mastergradsnivå

2021: Tilkjent pedagogisk basiskompetanse

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Same assignment—two different feedback contexts: lower secondary students’ experiences with feedback during a three draft writing process
Published 2025 av Synnøve Moltudal, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Meerita Segaran, Irina Engeness

Exploring pre-service teachers’ attitudes and experiences with generative AI: a mixed methods study in Norwegian teacher education
Published 2025 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Joshua McGrane, Christian Brandmo, Synnøve Heggedal Moltudal, Sundance Zhihong Sun, Therese N. Hopfenbeck

A Qualitative Descriptive Study of Teachers’ Beliefs and Their Design Thinking Practices in Integrating an AI-Based Automated Feedback Tool
Published 2025 av Synnøve Moltudal

A Qualitative Descriptive Study of Teachers’ Beliefs and Their Design Thinking Practices in Integrating an AI-Based Automated Feedback Tool
Published 2025 av Meerita Kunna Segaran, Synnøve Moltudal

Lower secondary school teachers’ arguments on the use of a 26-point grading scale and gender differences in use and perceptions
Published 2024 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Meerita Kunna Segaran, Synnøve Moltudal

A Triple Challenge: Students’ Identification, Interpretation, and Use of Individualized Automated Feedback in Learning to Write English as a Foreign Language
Published 2023 av Ingeborg Hognestad Krange, Meerita Kunna Segaran, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Moltudal, Irina Engeness

Adaptive Learning Technology in Primary Education: Implications for Professional Teacher Knowledge and Classroom Management
Published 2022 av Synnøve Heggedal Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Kjetil L Høydal

Glimpses Into Real-Life Introduction of Adaptive Learning Technology: A Mixed Methods Research Approach to Personalised Pupil Learning
Published 2020 av Synnøve Moltudal, Kjetil L Høydal, Rune Johan Krumsvik

The Relationship Between Teachers’ Perceived Classroom Management Abilities and Their Professional Digital Competence Experiences from Upper Secondary Classrooms. A Qualitative Driven Mixed Method Study
Published 2019 av Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Lise Øen Jones, Ole-Johan Eikeland, Burke Johnson

Anna

Fekk du 4+ og 5– i karakter? No er det forska på
Published 2024 av Steinarr Sommerset, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Heggedal Moltudal

Yrkesretting og profesjonsrelevans; Simulering som profesjonsretting i lærerutdanningene
Published 2024 av Beate Lund, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Merete Ellen Lunde, Hildegunn Valen Kleive, Synnøve Moltudal, Aleksander Krogevoll

A Norwegian case study of student teachers' perceptions and experiences of AI and AI assisted feedback - mapping diverse users
Published 2024 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Joshua A. McGrane, Synnøve Heggedal Moltudal, Sundance Zhihong Sun, Christian Brandmo, Therese Nerheim Hopfenbeck

Å utvikle pedagogisk beredskap for ein skule i endring.
Published 2023 av Synnøve Moltudal

Digitalization in schools: Future research needs and designs
Published 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Sanna Erika Forsström

Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov
Published 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam
Publisher: Kunnskapssenter for utdanning

Digitalisering i grunnopplæring; Hvordan forstås digitaliseringsbegrepet i sentrale dokumenter?
Published 2022 av Morten Bergsten Njå, Synnøve Heggedal Moltudal, Ola Andres Erstad, Silje Bergill Hagen

GrunnDig og implikasjoner for lærerutdanning
Published 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam

Purposeful actions in leadership of learning processes: A Mixed methods study of classroom management in digital learning environments
Published 2021 av Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Universitetet i Bergen

Fagfornyinga og PfDK: Synergieffekten mellom didaktiske val, klasseleiing og tilpassa opplæring.
Published 2021 av Synnøve Moltudal

Leiing i teknologirike rom. Profesjonsfagleg digital kompetanse for leiarar i skule og barnehage.
Published 2021 av Synnøve Moltudal

Presentasjon av nytt forskingsprosjekt: Digitalisering i grunnopplæring - kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov
Published 2021 av Synnøve Heggedal Moltudal

Kva for implikasjonar har Fagfornyinga og PfDK på læringsmiljø, klasseleiing og lærarrolla?
Published 2019 av Synnøve Moltudal

Fagfornying og profesjonsfagleg digital kompetanse (PfDK): Korleis leie praksisfellesskap?
Published 2019 av Synnøve Moltudal

Dialectical pluralism: Å planlegge eit eksplorativt MMR-design
Published 2017 av Synnøve Moltudal

Førebygging av digital mobbing. Foreldre og skulen si rolle i barn og unge sin nettkultur.
Published 2016 av Synnøve Moltudal

Datamoralisme kan virke mot si hensikt.
Published 2016 av Synnøve Moltudal

– Gi barna en myk overgang til sosiale medier
Published 2016 av Synnøve Moltudal

Learning Literacy by Design Debate
Published 2016 av Jon Harman, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal

Multimediale tekstar – læring frå barnerommet til klasserommet
Published 2015 av Synnøve Moltudal

Kommunikativ skuleutvikling
Published 2015 av Synnøve Moltudal

Den digitale læraren: Ei alternativ profesjonsforståing?
Published 2015 av Synnøve Moltudal

Digital kompetanse i lærarutdanningane
Published 2014 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal, Marianne Hagelia

Det grenselause klasserommet
Published 2014 av Synnøve Moltudal

Digital production culture as mission impossible in school? Being the pattern breaker and fitting in
Published 2013 av Synnøve Moltudal, Synnøve Hedemann Amdam

Å flytte grenser saman - om kommunikativ skuleutvikling
Published 2012 av Synnøve Moltudal