Semestre
ULESA3A Stad, identitet og fellesskap
Ingen.
I dette emnet utforskar vi tilknytinga mellom menneske og stad, og forholdet mellom stad, historie og identitet gjennom å ta for oss ulike teoretiske og analytiske perspektiv knytt til stad, lokalsamfunn, lokalhistorie og mikrohistorie. Stad og lokalsamfunn er omgrep som opnar for utforsking, samanlikning og kritisk tenking i møte med allmenne samfunns- og naturprosessar, og kan tydeleggjere samanhengar, endring og kontinuitet i desse prosessane.
Gjennom emnet skal studenten utvikle innsikt i heimstad og lokalsamfunn som sentral læringsarena i samfunnsfaget. Bruk av kjelder og metodar for mikrohistorie og stadssanalysar skal bidra til å gi studentane didaktiske verktøy til å legge til rette for utvikling av historiemedvit og geografisk danning hos elevane.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal
- utvikle djupnekunnskap om lokalhistorie og mikrohistorie som teoretisk og metodisk grunnlag for samfunnsfagundervisning 
- tileigne seg spesialisert kunnskap om didaktisk arbeid med lokalsamfunnet som ramme for utvikling av historiemedvit, identitet og fellesskap 
- utvikle inngåande teoretisk kunnskap om stad og geografisk danning 
- utvikle inngåande kunnskap om didaktisk bruk av geografisk informasjon og historefaglege kjelder 
Studenten skal
- utvikle ferdigheiter i undervisningsutvikling som fremmar elevens refleksjon over romlege samanhengar og bruk av historie i lokalsamfunnet 
- utvikle ferdigheiter i å bruke og vurdere kjelder om lokalsamfunnet i arbeid med å utvikle nye problemstillingar og perspektiv som kan stimulere elevar til medvit om tid, rom og samfunnsprosessar 
Studenten
- kan anvende teoretisk og didaktisk kunnskap om stad og lokalsamfunn til å fremme eleven si utforsking og forståing av samspelet mellom natur og samfunn, mellom det lokale og det globale, og mellom fortid, notid og framtid 
- kan stimulere til kritisk tenking og kreativitet med lokalsamfunnet som ramme 
- kan kritisk vurdere elevar sitt læringsutbytte gjennom ekskursjonsbasert undervisning 
Læringsutbytte blir ivaretatt gjennom studentaktivitet og varierte undervisningsformer. I undervisninga vert det lagt stor vekt på kritisk refleksjon og diskusjon, og det er ein føresetnad at studentar deltek aktivt i undervisninga.
Frammøtekrav:
Det er krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §4-6.
Arbeidskrav:
Tre arbeidskrav knytt til prosessarbeid med semesteroppgåva. Arbeidskrava blir vurderte til godkjent/ikkje godkjent.
- Undervisning og læring - erfaringsbasert master
- Undervisning og læring - erfaringsbasert master (deltid)
| Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Oppgave | Individuell | 1 Semester | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | Semesteroppgåve med omfang på 3000 - 4000 ord |