Profile picture for user GerdS

Gerd Sylvi Steinnes

Institutt for pedagogikk

Professor

Utdanning

PhD i profesjonsteori.  Senter for profesjonsteori, Oslo Met (Høgskolen i Oslo og Akershus)   ( Dr.Polit degree (PhD) in the study of professions, Oslo and Akerhus University college, Senter for the study on Professions.  Dissertation title: Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane.)

Cand.polit. Hovudfag i pedagogikk. Universitetet i Oslo.  ( Cand.polit degree, Majors in pedagogy, University of Oslo. Thesis title: Vilkår for profesjonell identitet?)

Pedagogisk arbeid i skulen             

Rettleiarutdanning                                

Administrasjon og leiing                      

Barnehagelærarutdanning                          

 

Akademisk grad/doktorgrad

Ph.D i profesjonsteori

 

Ansvarsområde

Masterutdanning i barnehagekunnskap, rettleiing på masternivå (HPE 206), rettleiarutdanning, barnehagelærarutdanning

 

Undervisning

Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv, rettleiar-og mentorutdanning, barnehagelærarutdanning

 

Faglege interesser

-Spørsmål rundt førskulelærar/barnehagelærerrolla, kvalifisering og profesjonalisering. Dette omhandlar studiar av utdanninga og av studentar, nyutdanna og meir erfarne barnehagelærarar si oppleving av yrket.

-Rettleiing 

-Profesjonsperspektiv

-Heilskapleg tilnerming til læring i barnehagen

-Vurdering i barnehagen

 

Forskingsgrupper

Kvalifisering og profesjonslæring: Liv Torunn Eik, HSN, Elin Ødegård UIS og Gerd Sylvi Steinnes, HVO

Vurdering i barnehagen: Liv Torunn Eik, HSN, Turid Thorsby Jansen, HSN og Gerd Sylvi Steinnes, HVO

Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda

 

Kompetanseområde

Profesjonsteori, profesjonalisering, rettleiing, vurdering i barnehagen

 

Noverande forskingsprosjekt

Kvalifisering, arbeidsdeling og leiing i barnehagen.

Rettleiing i høgare utdanning

Teachers’ Professional Qualifications. Ein studie av studentar, lærarar og nyutdanna innanfor barnehage-og grunnskulelærarutdanning.  Finansiert av Norges forskningsråd

 

 

Tidlegare forskingsprosjekt

HEL-LÆR: Helhetlig tilnærming til læring i barnehagen. Delstudie i arbeidet til ekspertgruppa om barnehagelærerrollen

MAFAL-prosjektet. Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg. Finansiert av Norges forskningsråd

Vurdering i barnehagen. Interaktivt FOU-prosjekt om vurdering i barnehagen. Finansiert av Utdanningsforbundet.

Arbeidserfaring

 

2014 - 2024:        Førsteamanuensis Høgskulen i Volda.   Associated professor, Volda University College

2012-2014:          Høgskulelektor Høgskulen i Volda.    Assistant professor, Volda University College

2008-2012:          Stipendiat.   PhD- student, Volda University College and Oslo University college, Senter for the study of professions

2007-2008:          Studieleiar for barnehagelærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Academic director of the kindergarten teacher education, Volda University College

2006-2008:          Høgskulelektor, Høgskulen i Volda.  Assistant professor, Volda University College

1995-2006:          Høgskulelærar, Høgskulen i Volda.  University college teacher in pedagogy and social studies, Volda University College

 

Verv

Medlem i ekspertpanel for evaluering av dansk pedagogutdanning, EVA 2020

Medlem i arbeidsutval for NRLU, utarbeiding av kunnskapsgrunnlag om master i barnehagen. 2017

Medlem i ekspertutvalet om barnehagelærarrolla (regjeringsutval) 2017-18

 

Andre oppgåver

Kommisjonsarbeid

Fagfelle for ulike tidsskrift

Nasjonalt nettverk for rettleiing av nyutdanna, prosjektleiar for rettleiing av nyutdanna i Møre og Romsdal

 

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Norway)
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
Published 2020 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser

«Styrken vår er gruppa, det å være sammen mange» – barnehagelæreres profesjonelle arbeid med å styrke barnegruppens læringsfellesskap
Published 2019 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser

Systematikk eller tilfeldighet? Erfaringer fra et FoU-prosjekt om vurdering i barnehagen
Published 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Synleg kunnskap og profesjonelt skjønn
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Common sense or professional qualifications? Division of labour in kindergartens
Published 2014 av Gerd Sylvi Steinnes

Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Published 2013 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Frå assistent til nyutdanna førskulelærar
Published 2013 av Gerd Sylvi Steinnes

Anna

"Du må sjå dei for det dei er". Om rettleiing av barnehagestudentar i praksis.
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Empirisk tilnerming til forsking på praksisopplæring
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv på barnehagen
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspktiv og profesjonskvalifisering
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetanseutvikling
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Rettleiing i praksis. Ein studie av rettleiing i barnehagelærarutdanninga
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Fra intensjon til handling i barnehagen : Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Published 2020 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget

Perspektiv på barnehagelærarrolla
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes

«Med profesjonshatten på». Vurdering i barnehagen i et dilemmaperspektiv
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Barnehagelæreres profesjonskvalifisering i overgangen mellom utdanning og yrke
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Profesjonsperspektiv og profesjonskvalifisering
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Interaktiv forskning som omdreiningspunkt for kompetansebygging i barnehagen.
Published 2020 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Webinar "Fra intensjon til handling i barnehagen. Dilemma som omdreiningspunkt for kompetansebygging"
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Barnehagelærerrollen i spenningsfeltet mellom akademisk og praktisk kunnskap
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Nyutdanna barnehagelærarar sitt møte med yrket
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærarrolla
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Ekspertrapporten om barnehagelærerrollen
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Changes in Norwegian early childhood teacher education. Consequences for ECEC teachers' qualifications?
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen i ulike spenningsfelt
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe

Regional kompetansesamling - ledelse og faglig utvikling i en organisasjonskontekst.
Published 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes

Presentasjon av ekspertrapporten
Published 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon)
Published 2019 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helene Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

Fra prosjekt til forbedret praksis. Vurderingsprosjektet ett år etter
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

En helhetlig tilnærming til læring – hvordan ser den ut i praksis og hvordan kan den styrkes?
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe

Vurdering i barnehagen -systematikk eller tilfeldighet?
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Dilemmaer som omdreiningspunkt i kompetansebygging​
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Barnehagens verdigrunnlag i praksis
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad, Liv Torunn Eik

Barnehagelærarar endra syn på vurdering
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Published 2019 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Observation and Assessment in Early Childhood Education (Norway)
Published 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Den profesjonelle barnehagelærer
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Styrers rolle i arbeid med vurdering i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka - endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen, på vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen, etiske refleksjoner
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen -etiske ufordringer
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Fagdag for barnehagelærere i Oppegård. Vurdering i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Kvar er profesjonsstemma i Møre og Romsdal?
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Styrerkonferansen 2018:Flere barn på blokka- endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæreres praktisering av en helhetlig tilnærming til læring
Published 2018 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Karin Hognestad, Hege Fimreite, Thomas Moser
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

Vurdering i barnehagen - personalet si rolle og barns medverknad.
Published 2018 av Kristin Rostad Gangstad, Gerd Sylvi Steinnes

Value-based assessment in kindergarten: opportunities and challenges
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Profesjonsperspektiv i rettleiarutdanning
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag
Published 2018 av Utdanning/Forskning Kunnskapsdepartementet, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helen Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes
Publisher: Kunnskapsdepartementet

Implementing the core values of kindergarten. Chair, self-organized symposium
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Merete Helene Mortensen, Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad

Vurdering i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering av barns trivsel og utvikling-etiske og faglige dilemma
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka-utvikling av en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka-endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv og profesjonsutvikling i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka - vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Hvordan kan veiledning skape mulighetsrom for barnehagelæreres profesjonslæring?
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Barnehagelæreres mestring av yrkesrollen
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Flere barn på blokka. Rapport fra et forsknings-og utviklingsprosjekt om vurdering av barns trivsel og utviklingi barnehagen
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

PÅ vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurderingsarbeid i barnehagen, et FOU-prosjekt
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Coherence or fragmentation in kindergarten teacher education?
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Changes - concequences for professional learning
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Implementering av ny rammeplan
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Flere barn på blokka. Presentasjoner fra et Fou-prosjekt om vurdering av barns utvikling og trivsel i barnehagen
Published 2017 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæreres profesjonslæring
Published 2016 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget

Styraren, mellom handlingsfridom og press
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurderingsarbeid i barnehagen
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes

Utforsking av barnehagelæreres kompetansebygging. Ulike teoretiske perspektiver som kilde til dypere forståelse og nye muligheter?
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård, Eva Bjerkholt

Exploring the complexity of competence building. Mixed theoretical perspectives, a source for deeper understanding and New answers.
Published 2016 av Elin Ødegård, Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

MAFAL-prosjektet
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Skjønn, profesjonalitet og press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet under press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press?
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press?
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalisering av yrkesutøvingaa
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæraren i møte med yrket
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet og press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsutøving mellom handlingsfridom og press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet under press? Presentasjon av avhandlingsarbeid
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Supporting Professional Learning in kindergarten
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane
Published 2014 av Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Høgskolen i Oslo og Akershus

Professional practice under pressure? Views on challenges and possibilities of kindergarten teachers`professional development
Published 2014 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård