
Gerd Sylvi Steinnes
Institutt for pedagogikk
Professor
Utdanning
PhD i profesjonsteori. Senter for profesjonsteori, Oslo Met (Høgskolen i Oslo og Akershus) ( Dr.Polit degree (PhD) in the study of professions, Oslo and Akerhus University college, Senter for the study on Professions. Dissertation title: Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane.)
Cand.polit. Hovudfag i pedagogikk. Universitetet i Oslo. ( Cand.polit degree, Majors in pedagogy, University of Oslo. Thesis title: Vilkår for profesjonell identitet?)
Pedagogisk arbeid i skulen
Rettleiarutdanning
Administrasjon og leiing
Barnehagelærarutdanning
Akademisk grad/doktorgrad
Ph.D i profesjonsteori
Ansvarsområde
Masterutdanning i barnehagekunnskap, rettleiing på masternivå (HPE 206), rettleiarutdanning, barnehagelærarutdanning
Undervisning
Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv, rettleiar-og mentorutdanning, barnehagelærarutdanning
Faglege interesser
-Spørsmål rundt førskulelærar/barnehagelærerrolla, kvalifisering og profesjonalisering. Dette omhandlar studiar av utdanninga og av studentar, nyutdanna og meir erfarne barnehagelærarar si oppleving av yrket.
-Rettleiing
-Profesjonsperspektiv
-Heilskapleg tilnerming til læring i barnehagen
-Vurdering i barnehagen
Forskingsgrupper
Kvalifisering og profesjonslæring: Liv Torunn Eik, HSN, Elin Ødegård UIS og Gerd Sylvi Steinnes, HVO
Vurdering i barnehagen: Liv Torunn Eik, HSN, Turid Thorsby Jansen, HSN og Gerd Sylvi Steinnes, HVO
Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda
Kompetanseområde
Profesjonsteori, profesjonalisering, rettleiing, vurdering i barnehagen
Noverande forskingsprosjekt
Kvalifisering, arbeidsdeling og leiing i barnehagen.
Rettleiing i høgare utdanning
Teachers’ Professional Qualifications. Ein studie av studentar, lærarar og nyutdanna innanfor barnehage-og grunnskulelærarutdanning. Finansiert av Norges forskningsråd
Tidlegare forskingsprosjekt
HEL-LÆR: Helhetlig tilnærming til læring i barnehagen. Delstudie i arbeidet til ekspertgruppa om barnehagelærerrollen
MAFAL-prosjektet. Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg. Finansiert av Norges forskningsråd
Vurdering i barnehagen. Interaktivt FOU-prosjekt om vurdering i barnehagen. Finansiert av Utdanningsforbundet.
Arbeidserfaring
2014 - 2024: Førsteamanuensis Høgskulen i Volda. Associated professor, Volda University College
2012-2014: Høgskulelektor Høgskulen i Volda. Assistant professor, Volda University College
2008-2012: Stipendiat. PhD- student, Volda University College and Oslo University college, Senter for the study of professions
2007-2008: Studieleiar for barnehagelærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Academic director of the kindergarten teacher education, Volda University College
2006-2008: Høgskulelektor, Høgskulen i Volda. Assistant professor, Volda University College
1995-2006: Høgskulelærar, Høgskulen i Volda. University college teacher in pedagogy and social studies, Volda University College
Verv
Medlem i ekspertpanel for evaluering av dansk pedagogutdanning, EVA 2020
Medlem i arbeidsutval for NRLU, utarbeiding av kunnskapsgrunnlag om master i barnehagen. 2017
Medlem i ekspertutvalet om barnehagelærarrolla (regjeringsutval) 2017-18
Andre oppgåver
Kommisjonsarbeid
Fagfelle for ulike tidsskrift
Nasjonalt nettverk for rettleiing av nyutdanna, prosjektleiar for rettleiing av nyutdanna i Møre og Romsdal
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Norway)
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
Published 2020 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser
«Styrken vår er gruppa, det å være sammen mange»
– barnehagelæreres profesjonelle arbeid med å styrke barnegruppens læringsfellesskap
Published 2019 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser
Systematikk eller tilfeldighet? Erfaringer fra et FoU-prosjekt om vurdering i barnehagen
Published 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Synleg kunnskap og profesjonelt skjønn
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Common sense or professional qualifications? Division of labour in kindergartens
Published 2014 av Gerd Sylvi Steinnes
Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Published 2013 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Frå assistent til nyutdanna førskulelærar
Published 2013 av Gerd Sylvi Steinnes
Anna
"Du må sjå dei for det dei er". Om rettleiing av barnehagestudentar i praksis.
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Empirisk tilnerming til forsking på praksisopplæring
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv på barnehagen
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspktiv og profesjonskvalifisering
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetanseutvikling
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Rettleiing i praksis. Ein studie av rettleiing i barnehagelærarutdanninga
Published 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Fra intensjon til handling i barnehagen : Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Published 2020 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget
Perspektiv på barnehagelærarrolla
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes
«Med profesjonshatten på». Vurdering i barnehagen i et dilemmaperspektiv
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagelæreres
profesjonskvalifisering i overgangen
mellom utdanning og yrke
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Profesjonsperspektiv og profesjonskvalifisering
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Interaktiv forskning som omdreiningspunkt for kompetansebygging i barnehagen.
Published 2020 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Webinar "Fra intensjon til handling i barnehagen. Dilemma som omdreiningspunkt for kompetansebygging"
Published 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Barnehagelærerrollen i spenningsfeltet mellom akademisk og praktisk kunnskap
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Nyutdanna barnehagelærarar sitt møte med yrket
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærarrolla
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Ekspertrapporten om barnehagelærerrollen
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Changes in Norwegian early childhood teacher education. Consequences for ECEC teachers' qualifications?
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen i ulike spenningsfelt
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe
Regional kompetansesamling - ledelse og faglig utvikling i en organisasjonskontekst.
Published 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes
Presentasjon av ekspertrapporten
Published 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon)
Published 2019 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helene Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
Fra prosjekt til forbedret praksis. Vurderingsprosjektet ett år etter
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
En helhetlig tilnærming til læring – hvordan ser den ut i praksis og hvordan kan den styrkes?
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe
Vurdering i barnehagen -systematikk eller tilfeldighet?
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Dilemmaer som omdreiningspunkt i kompetansebygging
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Barnehagens verdigrunnlag i praksis
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad, Liv Torunn Eik
Barnehagelærarar endra syn på vurdering
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Published 2019 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Observation and Assessment in Early Childhood Education (Norway)
Published 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Den profesjonelle barnehagelærer
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Styrers rolle i arbeid med vurdering i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka - endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen, på vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen, etiske refleksjoner
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen -etiske ufordringer
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Fagdag for barnehagelærere i Oppegård. Vurdering i barnehagen
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Kvar er profesjonsstemma i Møre og Romsdal?
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Styrerkonferansen 2018:Flere barn på blokka- endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæreres praktisering av en helhetlig tilnærming til læring
Published 2018 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Karin Hognestad, Hege Fimreite, Thomas Moser
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
Vurdering i barnehagen - personalet si rolle og barns medverknad.
Published 2018 av Kristin Rostad Gangstad, Gerd Sylvi Steinnes
Value-based assessment in kindergarten: opportunities and challenges
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Profesjonsperspektiv i rettleiarutdanning
Published 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag
Published 2018 av Utdanning/Forskning Kunnskapsdepartementet, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helen Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes
Publisher: Kunnskapsdepartementet
Implementing the core values of kindergarten.
Chair, self-organized symposium
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Merete Helene Mortensen, Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad
Vurdering i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering av barns trivsel og utvikling-etiske og faglige dilemma
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka-utvikling av en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka-endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv og profesjonsutvikling i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka - vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Hvordan kan veiledning skape mulighetsrom for barnehagelæreres profesjonslæring?
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Barnehagelæreres mestring av yrkesrollen
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Flere barn på blokka. Rapport fra et forsknings-og utviklingsprosjekt om vurdering av barns trivsel og utviklingi barnehagen
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
PÅ vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingsarbeid i barnehagen, et FOU-prosjekt
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Coherence or fragmentation in kindergarten teacher education?
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Changes - concequences for professional learning
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Implementering av ny rammeplan
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Flere barn på blokka. Presentasjoner fra et Fou-prosjekt om vurdering av barns utvikling og trivsel i barnehagen
Published 2017 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæreres profesjonslæring
Published 2016 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget
Styraren, mellom handlingsfridom og press
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingsarbeid i barnehagen
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes
Utforsking av barnehagelæreres kompetansebygging. Ulike teoretiske perspektiver som kilde til dypere forståelse og nye muligheter?
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård, Eva Bjerkholt
Exploring the complexity of competence building. Mixed theoretical perspectives, a source for deeper understanding and New answers.
Published 2016 av Elin Ødegård, Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
MAFAL-prosjektet
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Skjønn, profesjonalitet og press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press?
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press?
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalisering av yrkesutøvingaa
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæraren i møte med yrket
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet og press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsutøving mellom handlingsfridom og press
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press? Presentasjon av avhandlingsarbeid
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Supporting Professional Learning in kindergarten
Published 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane
Published 2014 av Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Høgskolen i Oslo og Akershus
Professional practice under pressure? Views on challenges and possibilities of kindergarten teachers`professional development
Published 2014 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård