
Anne-Kari Remøy
Institutt for pedagogikk
Høgskulelektor
Utdanning
Cand.polit frå Høgskolen i Oslo med hovudfag i Flerkulturull og utviklingsrettet utdanning.
Førskulelærar med vidareutdanning i migrasjonspedagogikk og spesialpedagogikk.
Undervisning
UL 301 Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule
UL 303 Språk- og leseutvikling
GL5-10 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap
GL1-7 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap
BLUFMM, Mangfald og mestring
Rettleiar på:
UL 306 Masteroppgåve
GLUPEL4 Bacheloroppgåve
Faglege interesseområder
Spesialpedagogikk
Fleirkulturell pedagogikk
Lærarutdanning
Profesjonsfagleg digital kompetanse
Forskingsgrupper
Forskingsgruppe for spesialpedagogikk og inkludering
Tidlegare forskingsprosjekt
The Funtion of Special Education (Speed-prosjektet)
Vaksenliv på særvilkår, Møreforsking
Noverande forskingsprosjekt
Doktorgradsarbeid om fleirspråklege elevar og spesialundervisning
Arbeiderfaring
Høgskulelektor ved Høgskulen i Volda 2016 -
Doktorgradsstipendiat ved Høgskulen i Volda 2013-2016
Pedagogisk psykologisk rådgivar 2008-2013
Lærar i grunnskulen 1998-2008
Miljøterapeut barne- og familievernsinstitusjon, deltid
Pedagogisk leiar 1996-1998
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Ny lov - nye omgrep?
Published 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite
Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan
Published 2020 av Anne-Kari Remøy, Peder Haug
Anna
Ålesund går feil veg i skulepolitikken
Published 2025 av Silje Ims Lied, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Berit Huse, Iselin Vatnehol Waage, Mari Vinjevoll
Samarbeidspraksisar rundt fleirspråklege elevar med vedtak om spesialundervisning
Published 2024 av Anne-Kari Remøy
The Significance of Collaborative Approaches in Organizing Multilingual Students with Special Needs: An investigation of Practices in Light of Inclusion
Published 2024 av Anne-Kari Remøy
Samarbeidspraksisar i arbeidet med fleirspråklege elevar som har vedtak om individuelt tilrettelagd opplæring
Published 2024 av Anne-Kari Remøy
Fleirspråklege elevar i spesialundervisning
Published 2023 av Anne-Kari Remøy
Fleirspråklege elevar i spesialundervisning i lys av norsk kontekst
Published 2023 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar. Kva må til for å lukkast?
Published 2019 av Anne-Kari Remøy
Å vere synleg i IOP'en
Published 2018 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Published 2017 av Anne-Kari Remøy
Den fleirspråklege eleven i den individuelle opplæringsplanen
Published 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Published 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning og fleirspråklege elevar
Published 2017 av Anne-Kari Remøy
What is special education about, and what is its function? The bilingual student.
Published 2017 av Anne-Kari Remøy
Minority Students and Special Education. Linguistic and Cultural Preconditions in Expert Assessments and Individual Education Plans (IEP)
Published 2015 av Anne-Kari Remøy
Språkleg mangfald som ressurs
Published 2015 av Anne-Kari Remøy
On the road to special education for bilingual students.
Published 2015 av Anne-Kari Remøy
Minority students and special education
Published 2014 av Anne-Kari Remøy
Språklege og kulturelle faktorer i arbeidet med minoritetsspråklege barn i barnehage og skule
Published 2014 av Anne-Kari Remøy