
Elin Førde
Stipendiat
Stipendiat
DOKTORGRADSPROGRAM:
Utdanningsvitenskap, OsloMet
DOKTORGRADSPROSJEKT
"Ein kvalitativ studie av barnet sin posisjon sett i lys av ein evidensbasert barnehagepraksis"
UTDANNING
Strukturelle vilkår for profesjonsutøving, HIM/ HVO (2020)
Master i barnehagepedagogikk, OsloMet (2019)
Mentor og rettleiing, Høgskulen i Volda (2014)
Leiing og personalutvikling, Høgskulen i Volda (2010)
Førskulelærarutdanning Høgskulen i Volda (2001)
Pedagogikk grunnfag (1997)
UNDERVISNING
- Regional kompetanseutvikling "Opp og Fram"
- Leiing, samarbeid og utvikling
- Fordjuping: Barn, natur og friluftsliv
- BLUBA Bacheloroppgåva
FORSKINGSGRUPPER
Profesjonsforsking
Profesjonsetikk
FAGLEGE INTERESSER
* Barndom, leik, læring, profesjonsetikk, komparative studier, barnehagepolitikk, bemanningsnorm, dei yngste barna i barnehagen, rettleiing, mangfald, barn, natur og friluftsliv
* Nymaterialistiske, postfeministiske, posthumane og poststruktualistiske perspektiv
PUBLIKASJONAR:
Intervju Møre Nytt 31.01.2020:
- Er målet lønsame menneske?
Kronikk, Sunnmørsposten:
"Om å la seg forføre -barnet i nyliberalismens tid "
Masteroppgåve i barnehagepedagogikk, OsloMet:
"Å VEKKE MONSTER TIL LIVE"
Nomadisk, eksperimenterande, spekulative lesingar av #uforsvarleg
https://oda-hioa.archive.knowledgearc.net/handle/10642/7684
Artikkel, Utdanning:
Kronikk, Første Steg:
https://www.utdanningsnytt.no/fagartikkel/mjuke-verdiar-finst-ikkje-berre-hja-kvinner/114006
Kronikk, Sunnmørsposten:
ARBEIDSERFARING:
Stipendiat (AHL), Høgskulen i Volda (2020 - 2024)
Høgskulelektor i pedagogikk, Høgskulen i Volda (2019 - 2020)
Pedagogisk leiar, Øyra barnehage, Volda (2011-2020)
Styrar, Ørsta kommune (2005-2011)
Styrar, Krokedalen barnehage (2004-2005)
Styrar, Trollstua Familebarnehage (2002-2004)
Styrar, Sætrebakkane i Familiebarnehage (2001-2002)
VERV :
Den barnehagepolitiske offensiven, Utdanningsforbundet Volda
Arbeidstillitsvald for Utdanningsforbundet
Leiar for seksjon B lokallaget Ørsta, Utdanningsforbundet
ANNA:
Praksislærar for Høgskulen i Volda, og
Ørsta vidaregåande skule
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Anna
Progresjon og vurdering
Publisert 2020 av Elin Førde
Leikens forundringskammer
Publisert 2020 av Elin Førde
"Første steg" Progresjon og vurdering i utviklingsarbeid
Publisert 2020 av Elin Førde
- Er målet lønsame menneske?
Publisert 2020 av Elin Førde
Om å la seg forføre -barnet i nyliberalismens tid
Publisert 2019 av Elin Førde
"Eg lurer på"... Barnehagedagen 2019
Publisert 2019 av Elin Førde
"Å VEKKE MONSTER TIL LIVE" Nomadisk-eksperimenterande-spekulative lesingar av #UFORSVARLIG - ein post-kvalitativ studie -
Publisert 2019 av Elin Førde
Mjuke verdiar finst ikkje berre hos kvinner
Publisert 2018 av Elin Førde
Kor mange SKAL skal ein barnehagelærar tole?/Kor mykje SKAL ein barnehagelærar tole?
Publisert 2018 av Elin Førde