Profile picture for user juuhl

Gudrun Kløve Juuhl

Institutt for språk og litteratur

Førsteamanuensis

Faglege interesser:

  • Tekstforsking, særleg retorikk og dialogisme
  • Literacyforsking, særleg om barn og ungdoms tekstar og skriving
  • Skrivedidaktikk
  • Nynorskdidaktikk

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Bøker

Nynorskdidaktikk
Publisert 2022 av Hjalmar Trond Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle
Publisher: Det Norske Samlaget

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Exploring the Influence of Digital Devices on First-Grade Teachers’ Selection of Writing Activities
Publisert 2025 av Vibeke Rønneberg, Pernille Fiskerstrand, Wenke Mork Rogne, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Gudrun Kløve Juuhl, Per Henning Uppstad

Language policy on the ground in Norwegian kindergartens
Publisert 2024 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl, Jorunn Simonsen Thingnes

Boka mi – på sporet av meiningsfull tekstbruk blant eitt- og toåringar
Publisert 2024 av Gudrun Kløve Juuhl

Hjartemaskiner og husnummer. Femåringars eigeninitierte tekstar – bruk og retorisitet
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl

Text in and out of school – a dialogical rhetorical analysis
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl

Bokmålsavvik frå nynorsknorma i sjetteklassetekstar
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl

Anna

Introduksjon: Kvifor forska på bygdepride
Publisert 2024 av Yasemin Nurcan Hacioglu, Gudrun Kløve Juuhl

I skriftkulturens grenseland – tidleg literacy i barnehage, fritid og skule
Publisert 2024 av Liv Ingrid Aske Håberg, Gudrun Kløve Juuhl, Stig Jarle Helset, Endre Brunstad
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Kva skjer med språket i det nye klasserommet? Handskrift og/eller nettbrett og skriving på nynorsk
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Gudrun Kløve Juuhl, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng

Literacy events as ​ spaces for kindergarten ​ pedagogues’ agency ​ in language policy ​
Publisert 2023 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal

Om språk- og tekstkvardagen i barnehagen:  Funn frå Multilit
Publisert 2023 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal, Jorunn Simonsen Thingnes

Literacypraksisar og fleirspråklegheit heime og i barnehagen omkring Peter, 5 år
Publisert 2023 av Gudrun Kløve Juuhl

Anerkjennelse i norskklasserommet. Lærerens arbeid med anerkjennelse av elevers mestring og motivasjon i norskfaget i barneskolen
Publisert 2022 av Synne Hammer Kvamme, Gudrun Kløve Juuhl
Publisher: Høgskulen i Volda

Nynorsk som hovudmål 8 til 10
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorsk som hovudmål 1 til 7
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl

Kvar finst nynorsken?
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorsk barnelitteratur i skulen - kvifor og korleis?
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl

Presentasjon av boka "Nynorskdidaktikk"
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hjalmar Trond Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl

Skriving og lesing på nynorsk og bokmål
Publisert 2021 av Benthe Kolberg Jansson, Gudrun Kløve Juuhl, Hilde Traavik

Vilkår for nynorsk mellom barn og unge
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl, Stig Jarle Helset, Endre Brunstad
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Kunnskapsgrunnlag for kvalitetskriterium for læremiddel i norsk
Publisert 2020 av Dagrun Skjelbred, Gudrun Kløve Juuhl, Karin Ultvedt Målerud, Ingvild Pedersen Nordheim, Vibeke Halvorsen Sæther, Stine Aarønes Angvik
Publisher: Utdanningsdirektoratet

Nynorsk i ein femåringskvardag – om grunnlag for skriftspråkstileigning i ein mindretalsspråksituasjon
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl

- Vanskeleg å vere nynorskelev [intervju av Janne-Marit Myklebust]
Publisert 2020 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl, Per Magnus Finnanger Sandsmark, Stig Jarle Helset

Retorisk analyse av elevtekst
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl

Forsking på barn og ungdoms tekstar og tekstpraksisar på fritida, med eit nordisk fokus
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl, Maja Michelsen

Hidden powers: Biliteracy and literacy practices in home and kindergarten surrounding Peter, 5.
Publisert 2019 av Gudrun Kløve Juuhl

Literacykvardagen til fire-femåringane (innnlegg på symposiet Barn og unges fritidstekster)
Publisert 2019 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorsk hovudmålsdidaktikk på mellomtrinnet. Forskingsgrunnlag og praksisrøynsler.
Publisert 2019 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal

Kven er eigentleg Smørbukk? Ein fortolkande analyse av teikneserien Smørbukk som multimodalt uttrykk for nynorsk skriftkultur
Publisert 2018 av Gudrun Kløve Juuhl, Svenn-Arve Myklebost, Ellen Kristin Karlsen Dahl
Publisher: Høgskulen i Volda

Nynorsk primary school students: Language learning challenges and possible solutions
Publisert 2018 av Gudrun Kløve Juuhl

Literacyhendingar i kvardagen til ein fireåring
Publisert 2018 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorskelevar i språkleg minoritetsposisjon: Trengst ein ny didaktikk?
Publisert 2018 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl

Data frå Normprosjektet
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorsk språkdidaktikk på mellomsteget. Status og vegen vidare.
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl

Å skriva på nynorsk i barnehagen
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorsk i skriftkvardagen til Matias, fire og eit halvt
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl

Språkdidaktikk for elevar med nynorsk som opplæringsspråk
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl

Utfordringar og didaktikk for elevar med nynorsk som opplæringsmål
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl

"Mennesker burde tenke mer på hva de gjør og alt sånt" : innsikt i dei retoriske vilkåra som danningsreiskap i skriveopplæringa
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl

Språkval som situerte, retoriske handlingar
Publisert 2015 av Gudrun Kløve Juuhl

Nynorsk språkdidaktikk - kvifor og korleis?
Publisert 2015 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal

I det mykje skrivne. Ei undersøking av ungdoms digitale tekstar i skule og fritid som situerte, retoriske handlingar
Publisert 2014 av Gudrun Kløve Juuhl
Publisher: Universitetet i Oslo

Etos som ressurs og strategi i ungdoms digitale tekstar på tvers av domene
Publisert 2011 av Gudrun Kløve Juuhl

Læremiddelforsking etter LK06. Eit kunnskapsoversyn
Publisert 2010 av Gudrun Kløve Juuhl, Magnus Hontvedt, Dagrun Skjelbred
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

Retoriske ressursar i skilde verder?
Publisert 2010 av Gudrun Kløve Juuhl

Etos som ressurs i ungdoms nettdiskusjonar
Publisert 2009 av Gudrun Kløve Juuhl

Overtyding og skrivekompetanse i ungdoms digitale tekstar i og utanfor skulen
Publisert 2008 av Gudrun Kløve Juuhl

Digital overtyding og skrivekompetanse i og utenfor skulen
Publisert 2008 av Gudrun Kløve Juuhl

Rapport om stoda for nynorske læremiddel
Publisert 2001 av Oddmund Løkensgard Hoel, Gudrun Kløve Juuhl
Publisher: Noregs Mållag og Norsk Målungdom