Profile picture for user GerdS

Gerd Sylvi Steinnes

Institutt for pedagogikk

Professor

Utdanning

PhD i profesjonsteori.  Senter for profesjonsteori, Oslo Met (Høgskolen i Oslo og Akershus)   ( Dr.Polit degree (PhD) in the study of professions, Oslo and Akerhus University college, Senter for the study on Professions.  Dissertation title: Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane.)

Cand.polit. Hovudfag i pedagogikk. Universitetet i Oslo.  ( Cand.polit degree, Majors in pedagogy, University of Oslo. Thesis title: Vilkår for profesjonell identitet?)

Pedagogisk arbeid i skulen             

Rettleiarutdanning                                

Administrasjon og leiing                      

Barnehagelærarutdanning                          

 

Akademisk grad/doktorgrad

Ph.D i profesjonsteori

 

Ansvarsområde

Masterutdanning i barnehagekunnskap, rettleiing på masternivå (HPE 206), rettleiarutdanning, barnehagelærarutdanning

 

Undervisning

Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv, rettleiar-og mentorutdanning, barnehagelærarutdanning

 

Faglege interesser

-Spørsmål rundt førskulelærar/barnehagelærerrolla, kvalifisering og profesjonalisering. Dette omhandlar studiar av utdanninga og av studentar, nyutdanna og meir erfarne barnehagelærarar si oppleving av yrket.

-Rettleiing 

-Profesjonsperspektiv

-Heilskapleg tilnerming til læring i barnehagen

-Vurdering i barnehagen

 

Forskingsgrupper

Kvalifisering og profesjonslæring: Liv Torunn Eik, HSN, Elin Ødegård UIS og Gerd Sylvi Steinnes, HVO

Vurdering i barnehagen: Liv Torunn Eik, HSN, Turid Thorsby Jansen, HSN og Gerd Sylvi Steinnes, HVO

Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda

 

Kompetanseområde

Profesjonsteori, profesjonalisering, rettleiing, vurdering i barnehagen

 

Noverande forskingsprosjekt

Kvalifisering, arbeidsdeling og leiing i barnehagen.

Rettleiing i høgare utdanning

Teachers’ Professional Qualifications. Ein studie av studentar, lærarar og nyutdanna innanfor barnehage-og grunnskulelærarutdanning.  Finansiert av Norges forskningsråd

 

 

Tidlegare forskingsprosjekt

HEL-LÆR: Helhetlig tilnærming til læring i barnehagen. Delstudie i arbeidet til ekspertgruppa om barnehagelærerrollen

MAFAL-prosjektet. Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg. Finansiert av Norges forskningsråd

Vurdering i barnehagen. Interaktivt FOU-prosjekt om vurdering i barnehagen. Finansiert av Utdanningsforbundet.

Arbeidserfaring

 

2014 - 2024:        Førsteamanuensis Høgskulen i Volda.   Associated professor, Volda University College

2012-2014:          Høgskulelektor Høgskulen i Volda.    Assistant professor, Volda University College

2008-2012:          Stipendiat.   PhD- student, Volda University College and Oslo University college, Senter for the study of professions

2007-2008:          Studieleiar for barnehagelærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Academic director of the kindergarten teacher education, Volda University College

2006-2008:          Høgskulelektor, Høgskulen i Volda.  Assistant professor, Volda University College

1995-2006:          Høgskulelærar, Høgskulen i Volda.  University college teacher in pedagogy and social studies, Volda University College

 

Verv

Medlem i ekspertpanel for evaluering av dansk pedagogutdanning, EVA 2020

Medlem i arbeidsutval for NRLU, utarbeiding av kunnskapsgrunnlag om master i barnehagen. 2017

Medlem i ekspertutvalet om barnehagelærarrolla (regjeringsutval) 2017-18

 

Andre oppgåver

Kommisjonsarbeid

Fagfelle for ulike tidsskrift

Nasjonalt nettverk for rettleiing av nyutdanna, prosjektleiar for rettleiing av nyutdanna i Møre og Romsdal

 

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Norway)
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
Publisert 2020 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser

«Styrken vår er gruppa, det å være sammen mange» – barnehagelæreres profesjonelle arbeid med å styrke barnegruppens læringsfellesskap
Publisert 2019 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser

Synleg kunnskap og profesjonelt skjønn
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Common sense or professional qualifications? Division of labour in kindergartens
Publisert 2014 av Gerd Sylvi Steinnes

Frå assistent til nyutdanna førskulelærar
Publisert 2013 av Gerd Sylvi Steinnes

Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Publisert 2013 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Anna

Profesjonsfaglig veiledning for individuell og kollektiv utvikling
Publisert 2025 av Eva Bjerkholt, Nina Cathrine Aagesen Vasseljen, Anne Kristin Dahl, Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Undring og utforsking i barnehagen. Ei kvalitativ singlecase studie i barnehagekunnskap
Publisert 2025 av Septina Selma Einarsdottir, Leif Bjørn Skorpen, Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Høgskulen i Volda

Visjonar om ei profesjonsretta og praksisnær grunnskulelærarutdanning
Publisert 2025 av Gerd Sylvi Steinnes

Mentoring for Individual and Collective Professional Competence Development -Local Mentoring Programs for Newly Qualified Teachers in Norway
Publisert 2025 av Gerd Sylvi Steinnes

Trust in Education
Publisert 2023 av Stein Conradsen, Gerd Sylvi Steinnes

Kompetansebygging i barnehagen
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetanseutvikling
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

"Du må sjå dei for det dei er". Om rettleiing av barnehagestudentar i praksis.
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Profesjonsperspektiv på barnehagen
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspktiv og profesjonskvalifisering
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Empirisk tilnerming til forsking på praksisopplæring
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes

Rettleiing i praksis. Ein studie av rettleiing i barnehagelærarutdanninga
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Fra intensjon til handling i barnehagen : Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Publisert 2020 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget

«Med profesjonshatten på». Vurdering i barnehagen i et dilemmaperspektiv
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Profesjonsperspektiv og profesjonskvalifisering
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Barnehagelæreres profesjonskvalifisering i overgangen mellom utdanning og yrke
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Perspektiv på barnehagelærarrolla
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes

Webinar "Fra intensjon til handling i barnehagen. Dilemma som omdreiningspunkt for kompetansebygging"
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Publisert 2019 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Regional kompetansesamling - ledelse og faglig utvikling i en organisasjonskontekst.
Publisert 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes

Changes in Norwegian early childhood teacher education. Consequences for ECEC teachers' qualifications?
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon)
Publisert 2019 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helene Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

Presentasjon av ekspertrapporten
Publisert 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen i spenningsfeltet mellom akademisk og praktisk kunnskap
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærarrolla
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Ekspertrapporten om barnehagelærerrollen
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Nyutdanna barnehagelærarar sitt møte med yrket
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærarar endra syn på vurdering
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Barnehagens verdigrunnlag i praksis
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad, Liv Torunn Eik

Observation and Assessment in Early Childhood Education (Norway)
Publisert 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka - vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Implementing the core values of kindergarten. Chair, self-organized symposium
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Merete Helene Mortensen, Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad

Profesjonsperspektiv og profesjonsutvikling i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag
Publisert 2018 av Utdanning/Forskning Kunnskapsdepartementet, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helen Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes
Publisher: Kunnskapsdepartementet

Kvar er profesjonsstemma i Møre og Romsdal?
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Fagdag for barnehagelærere i Oppegård. Vurdering i barnehagen
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering av barns trivsel og utvikling-etiske og faglige dilemma
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka-utvikling av en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka-endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæreres mestring av yrkesrollen
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Implementering av ny rammeplan
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Teachers' Professional Qualifications
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Vurderingsarbeid i barnehagen, et FOU-prosjekt
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka. Rapport fra et forsknings-og utviklingsprosjekt om vurdering av barns trivsel og utviklingi barnehagen
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg

Changes - concequences for professional learning
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

PÅ vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Teachers' Professional Qualifications
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Coherence or fragmentation in kindergarten teacher education?
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes

Utforsking av barnehagelæreres kompetansebygging. Ulike teoretiske perspektiver som kilde til dypere forståelse og nye muligheter?
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård, Eva Bjerkholt

Styraren, mellom handlingsfridom og press
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes

Vurderingsarbeid i barnehagen
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæreres profesjonslæring
Publisert 2016 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget

Exploring the complexity of competence building. Mixed theoretical perspectives, a source for deeper understanding and New answers.
Publisert 2016 av Elin Ødegård, Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Nyutdanna lærarar sitt møte med yrket, med særleg vekt på planleggingsarbeidet
Publisert 2015 av Liv Kristin Bjørlykke Øvereng, Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Høgskulen i Volda

Barnehagelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Supporting Professional Learning in kindergarten
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsutøving mellom handlingsfridom og press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet under press? Presentasjon av avhandlingsarbeid
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes

Professional practice under pressure? Views on challenges and possibilities of kindergarten teachers`professional development
Publisert 2014 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og arbeidsdelinga med assistentane
Publisert 2014 av Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: OsloMet - storbyuniversitetet

Profesjonsutfordringer i barnehagen
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes

Professional Qualifications for Kindergarten Staff. -Expertice or Common sense?
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes

Kindergarten Teachers. Experts in a Field of Lay(women) Symposia
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård, Liv Torunn Eik

Challenges to professional development. Kindergarten teachers as professionals
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelæraren i møte med yrket, Landskonferansen 2011
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes

Educated kindergarten teachers, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten?
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Førskulelæraren i møte med yrket
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes

Det handlar vel eigentleg mest om sunn fornuft, eller...?
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes

Developing generic knowledge throuhg joint action? Division of labout between kindergarten teachers and assistants in Norwegian kindergarten
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes

Knowledge development in kindergarten. kindergarten teachers and assistant's assessment of professional competence
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes

Competence and knowledge development in Norwegian kindergarten Division of labour between kindergarten teachers and assistants
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes

Utfordringer for nyutdannede førskolelærere
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarolla, utfordringar for nyutdanna førskulelærarar Korleis rekruttere og behalde førskulelærarar i barnehagen?
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelærarutdanninga og utfordringar i yrket
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes

IKT og medverknad Utviklingsarbeid i barnehagen
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelærarutdanninga og førskulelærarroller : utfordringar for utdanninga og førskulelærarane sitt møte med yrket
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : vilkår for profesjonell identitet som førskulelærar
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

IKT og medverknad : barns medverknad og utfordringar for personalet
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

Medvirkning i førskolen : barns medvirkning og pedagogens rolle
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarolla i "den nye" barnehagen
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes

Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
Publisert 2007 av Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes

Utfordringar for førskulelærarrolla Vilkår for danning av profesjonell identitet som førskulelærar
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes

Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes

Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarrolla
Publisert 2007 av Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes

Medverknad og IKT Utviklingsarbeid i barnehagen
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes