
Joakim Erik Gustav Olsson
Institutt for digital kompetanse
Høgskulelektor
Assistan Professor (MA)
Department of Digital Literacy
Faculty of Humanities and Teacher Education
Volda University College, Norway
Faglege interesser - Research Interests
Digital Literacy, Teachers Professional Digital Comptency, Digital Learning Design, Educational Technology, Feedback, Assessment
Utdanning - Education
Master of Arts: Teaching and Learning - Didactics of Mathematics (2021)
Teacher education, Volda University College (2019)
Undervisning - Teaching (2025-2026)
Forskingsgrupper - Research Groups
Learning and Assessment (Volda University College), Member, 2022 →
Arbeidserfaring og andre verv - Possitions and other offices
Medlem i Faglig råd for Lærerutdanning 2025 (2019-2022)
Medlem i arbeidsutvalet i Pedagogstudentene (2019-2020)
Lokallagsleder for Pedagogstudentene ved Høgskulen i Volda (2017-2019)
Vitskapeleg arbeid
NVA
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Demokrati og medborgarskap i matematikkundervisninga
Publisert 2025 av Erik Gustav Joakim Olsson, Oda Heidi Bolstad
Anna
Writing, formative assessment and artificial intelligence – perspectives from an ongoing research project.
Publisert 2024 av Erik Gustav Joakim Olsson
Learning with Robots - A Case Study of First Lego League
Publisert 2023 av Erik Gustav Joakim Olsson, Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug,
Vurdering og læring i KI-alderen
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Erik Gustav Joakim Olsson
Profesjonelt handlingsrom og samarbeid: Ein casestudie om deltaking i First Lego League.
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug, Erik Gustav Joakim Olsson
Kunstig intelligens, læring og vurdering
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Erik Gustav Joakim Olsson
Vurderig i KI-alderen
Publisert 2023 av Erik Gustav Joakim Olsson
First Lego League in School. Teachers percieved professional space and agency (Pilot)
Publisert 2023 av Ingvild Buhaug, Torbjørn Frantsen, , Erik Gustav Joakim Olsson
Demokrati og medborgarskap i mateamtikkndervisninga - integrering av eit tverrfagleg tema
Publisert 2022 av Erik Gustav Joakim Olsson, Oda Heidi Bolstad
Arbeid med bachelor- og masteroppgåver i
lærarutdanningane
Publisert 2022 av Tine Sophie Prøitz, Ane Krogsæter Aarre, , , Knut Steinar Engelsen, , Henning Fjørtoft, Marius Larsen, Andreas Lund, Erik Gustav Joakim Olsson, Elin Kirsti Lie Reikerås, Siw Skrøvset, Mette Tollefsrud
Publisher: Faglig Råd for Lærerutdanning 2025
Utvikling av digital kompetanse i voksenopplæringen.
Publisert 2022 av Stian Cornelius Fagerlid, Erik Gustav Joakim Olsson
PfDK-trapp i fagdagar og fag – korleis møter studentane PfDK i utdanninga
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Erik Gustav Joakim Olsson
Digitalization in schools - competencies for future teachers
Publisert 2021 av Synnøve Hedemann Amdam, Erik Gustav Joakim Olsson
Partnerskap i lærerutdanningene
– et kunnskapsgrunnlag. Delrapport 1.
Publisert 2020 av , , , Knut Steinar Engelsen, Henning Fjørtoft, , Andreas Lund, Erik Gustav Joakim Olsson, Tine Sophie Prøitz, Elin Kirsti Lie Reikerås, Siw Skrøvset, Mette Tollefsrud
Publisher: Kunnskapsdepartementet
Partnerskap for kvalitet i lærerutdanningene: Anbefalinger fra Faglig råd for lærerutdanning 2025. Delrapport 2.
Publisert 2020 av , , , Knut Steinar Engelsen, Henning Fjørtoft, Marius Larsen, Andreas Lund, Erik Gustav Joakim Olsson, Tine Sophie Prøitz, Elin Kirsti Lie Reikerås, Siw Skrøvset, Mette Tollefsrud
Publisher: Kunnskapsdepartementet