
Karen Brænne
Institutt for design, kunst og handverk
Professor
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Rekruttering til praktiske og estetiske fag
Publisert 2023 av Kari Aslaug Hasle, Karen Brænne, Hans Ole Rian
A knowledge-based subject with societal relevance Rhetorical analysis of Professor Nielsen's regular column in the journal Form
Publisert 2023 av Eva Lutnæs, Karen Brænne, Bibbi Omtveit
Hjemmeverkstedet og endrede vilkår for kunnskapsutvikling i kunst- og håndverksfaget
Publisert 2022 av Karen Brænne, Kjetil Sømoe
Med videofilm som reiskap. Eit kollegasamarbeid om å utvikle handverksundervisning
Publisert 2021 av Karen Brænne, Sissel Midtlid
Å lære elevar å teikne
Publisert 2021 av Janne Heggvoll, Karen Brænne
FormAkademisk. Tema: Tegning
Publisert 2018 av Martin Asbjørnsen, Patí Passero, Mathilde Sprovin, Janne Heggvold, Stine Vogt, Christian Montarou
Begynnaropplæring i teikning
Ein analyse av teiknemetodar
Publisert 2018 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Frå DesignDialog til Design Literacy
Om etablering av eit fagdidaktisk forskingsfelt innan design, kunst og handverk
Publisert 2018 av Karen Brænne
Teikning i perspektivet begynnaropplæring
Publisert 2016 av Karen Brænne
Kunnskap gjev tryggleik
Publisert 2015 av Karen Brænne
A-kandidaten
Publisert 2014 av Karen Brænne
Design literacy for longer lasting products
Publisert 2013 av Liv Merete Nielsen, Karen Brænne
Studentarbeid ut av klasseromet!
Publisert 2012 av Karen Brænne
Vedlikehald av ein konstruert kontrovers - kunstpedagogikk og handverkstradisjon i kunst- og handverksfaget
Publisert 2011 av Karen Brænne
Kunst og designdidaktikk i lærerutdnning - Praksisfellesskap og kunnskapsutvikling
Publisert 2004 av Karen Brænne
Anna
Oppdelt-Attmed - Kollegaveiledning i et utstillingsprosjekt
Publisert 2024 av Knut Einar Lillebø-Voll, Karen Brænne, Robert Steinnes, Cathrine Yksnøy
Leder. Festskrift for Liv Merete Nielsen
Publisert 2023 av Eva Lutnæs, Laila Belinda Fauske, Ingvild Digranes, Else Margrethe Lefdal, Karen Brænne
Undervising i musikk og kunst og handverk i koronatida: Ei undersøking blant studentar og tilsette på to høgskular
Publisert 2022 av Karen Brænne, Kjetil Sømoe, Stein Helge Solstad, Åsmund Espeland
Publisher: Høgskulen på Vestlandet
Editorial workshop. Establishing Design Literacy International Network
Publisert 2021 av Liv Merete Nielsen, Erik von Bohemia, Janne Beate Reitan, Karen Brænne, Ursula Bravo, Catalina Cortes
Med videofilmen som reiskap – eit kollegasamarbeid om å utvikle handverksundervisning
Publisert 2021 av Karen Brænne
Ruling understandings of professional competence in Art and Crafts higher education
Publisert 2021 av Karen Brænne, Ingri-Hanne Brænne Bennwik
Editorial Track 02: Empowering Critical Design Literacy: Exploring Practices, Discourses and Implications in and Across Design Education from Kindergarten to PhD
Publisert 2021 av Eva Lutnæs, Karen Brænne, Siri Homlong, Hanna Hofverberg, Ingvill Gjerdrum Maus, Laila Belinda Fauske
Digitale arbeidsmåtar ved seksjon for Design, kunst og handverk
Publisert 2020 av Karen Brænne
Korleis bruke ein digital skaparverkstad/makerspace i design, kunst og handverk?
Publisert 2020 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Utvikling av casefilmar for kunst- og handverksfaget
Publisert 2020 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Djupnelæring i Kunst og handverk
Publisert 2019 av Karen Brænne
Fagfornying i Kunst og handverk
Publisert 2019 av Karen Brænne
Digiglu - saman om ny undervisningspraksis
Publisert 2019 av Janne Heggvoll, Sissel Midtlid, Robert Steinnes, Rita Slotterøy, Karen Brænne
Det dreier seg om leire
Publisert 2019 av Karen Brænne, Sissel Midtlid
Begynnaropplæring i teikning -frå forskingsartikkel til praksisfelt
Publisert 2019 av Janne Heggvoll, Karen Brænne
Digitale læringsressursar i skulefaget Kunst og handverk
Publisert 2019 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Kultur for “best practice” i kunst- og handverksfaget?
Publisert 2019 av Karen Brænne, Janne Heggvoll, Åshild Sævik
Digital matpakkelunsj - KHdele og flipped classroom i KOH faget
Publisert 2018 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Eg let meg begeistre – erfaringar frå ein teikneprosess
Publisert 2018 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Teikneopplæring – i perspektivet begynnaropplæring
Publisert 2016 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Dokumentasjon av studentarbeid – A-kandidaten
Publisert 2016 av Karen Brænne, Janne Heggvoll
Begynnaropplæring i teikning - eit djupdykk i fagbøker og kurslitteratur.
Publisert 2016 av Karen Brænne
Kunst og handverk vert nedprioritert i Lærarløftet
Publisert 2015 av Karen Brænne
Kommentar frå lærarar på siste plass
Publisert 2015 av Karen Brænne, Kjetil Sømoe
Design learning for tomorrow - design education from kindergarten to PhD
Publisert 2015 av Liv Merete Nielsen, Karen Brænne, Ingvill Gjerdrum Maus
Redd det raknar for kunstfaga
Publisert 2015 av Karen Brænne
Robert Steinnes - ei forteljing om kunstnaren sitt virke
Publisert 2015 av Karen Brænne
Sviktende kompetanse i kunst og håndverk
Publisert 2015 av Karen Brænne
Dei vil alltid klaga og kyta
Publisert 2015 av Karen Brænne
A-kandidaten. Ei undersøking av bachelorstudentar sine studieprosessar og arbeid som blir verdsett av fagfelleskapet Kunst og handverk
Publisert 2015 av Karen Brænne
Ludvigsen-utvalget og faget Kunst og håndverk
Publisert 2015 av Karen Brænne, Kjetil Sømoe
Forskingsprosjektet A-kandidaten
Publisert 2014 av Karen Brænne, Åshild Sævik, Janne Heggvoll
Visuell grammatikk -frå ein fagdidaktisk ståstad
Publisert 2014 av Karen Brænne
Fremtidens skole, Ludvigsen utvalget Bærende prinsipp for kunst- og håndverksfaget i et fremtidsperspektiv
Publisert 2014 av Karen Brænne, Kjetil Sømoe
Publisher: Høgskulen på Vestlandet
Visual Grammar. A literature review
Publisert 2013 av Karen Brænne
Framtidens klasserom
Publisert 2013 av Karen Brænne
Nettstudium i Kunst og handverk - sosiale medium som ressurs
Publisert 2013 av Karen Brænne
Visual grammar – A literature review
Publisert 2013 av Karen Brænne
Bæ, bæ, lille lam har du noko ull?
Publisert 2013 av Karen Brænne
Utan tittel. Måleri, 170x170cm
Publisert 2013 av Karen Brænne
Nytt treårig studium: faglærarutdanning i formgiving, kunst og handverk
Publisert 2013 av Karen Brænne
Design Literacy - Knowledge and Meaning in Context
Publisert 2012 av Karen Brænne, Liv Merete Nielsen
Kunstutstilling av studentarbeid/Stiller ut skulearbeidet
Publisert 2012 av Karen Brænne
Vurdering i praktiske fag - tilhøve ord og handling (45 min føredrag basert på eige doktorgradsarbeid)
Publisert 2012 av Karen Brænne
Å lære sløyd via nettet
Publisert 2012 av Karen Brænne
Biletillustrasjonar utstilt ved Volda Kunstlag desember 2011
Publisert 2011 av Karen Brænne
Holsaum og dorullforming: Om verdsetjing av fagleg kvalitet i kunst- og handverksfaget
Publisert 2010 av Karen Brænne
Mellom ord og handling: om verdsetjing i kunst og handverksfaget
Publisert 2009 av Karen Brænne
Publisher: Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo
Å utfordre den praktiske fagkunna Kunst og handverk i Kunnskapsløftet 06
Publisert 2006 av Karen Brænne
Kunst og handverk i Kunnskapsløftet 06. Basiskunnskapar og kunnskapsdimensjon
Publisert 2006 av Karen Brænne
Art and design education : a modernity origin and its consequences
Publisert 2006 av Karen Brænne
Kunst og handverk i Kunnskapsløftet 06 Basiskunnskapar og kunnskapsdimensjon
Publisert 2006 av Karen Brænne
Kunst og handverk i Kunnskapsløftet 06 : å utfordre den praktiske fagkunna
Publisert 2006 av Karen Brænne
Kunst- og designdidaktikk Praksisfellesskap og kunnskapsutvikling
Publisert 2005 av Karen Brænne
Kunst- og designdidaktikk i eit ideologisk læreplanperspektiv : eit moderne opphav og konsekvensar for fagdidaktisk praksis
Publisert 2005 av Karen Brænne
The Ideological Curricula of Art and Design Education
Publisert 2005 av Karen Brænne
Kunst- og designdidaktikk i lærerutdanning. Praksisfellesskap og kunnskapsutvikling
Publisert 2004 av Karen Brænne
Grunnskulefaget Kunst og handverk - ei artikulering av praksis gjennom eit læringsteoretisk perspektiv
Publisert 2004 av Karen Brænne
Kunst- og designdidaktikk i lærerutdanning. Praksisfellesskap og kunnskapsutvikling
Publisert 2004 av Karen Brænne
Transdisciplinary Research and the Making Professions
Publisert 2003 av Karen Brænne
Ei kartlegging av fagområdet formgjeving i eit vitskapsteoretisk perspektiv
Publisert 2002 av Karen Brænne
Kunnskapsdimensjonen innan fagområdet formgjeving
Publisert 2002 av Karen Brænne