Semesters
IDK157N Fordjuping i programmering i skulen
Dette emnet gir ei djupare innsikt i blokk- eller tekstbasert programmering. Emnet er retta mot lærarar og andre med grunnleggjande kunnskap i programmering , som ønskjer å utvikla ferdigheitene sine og støtte elevar i å lage meir komplekse program.
Deltakarane vil utforske konsept som objekt og hendingar, datastrukturar som lister og matriser, samt meir samansette kontrollstrukturar. Emnet vil også inkludere lagring og innhenting av data frå eksterne kjelder. I tillegg vil programmering som del av teknologiske system bli undersøkt, med fokus på samhandling mellom digitale system og fysiske komponentar, samt automatisering og styring. Kommunikasjonsprinsipp (sender/mottakar) vil bli drøfta, med vekt på formidling og tolking av informasjon mellom system. Studentane kan spesialisera seg i blokkprogrammering eller tekstbasert programmering, avhengig av interesse og læringsbehov.
Emnet legg vekt på metodar og verktøy for å kunne tilpasse programmeringsundervisning i møte med mangfaldige elevgrupper. Deltakarane vil få erfaring med å integrere programmering i faglege prosjekt og utforske korleis programmering kan fremje kreativitet og problemløysingsferdigheiter.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Kandidaten skal:
kunne forklare teknologiske system og korleis konsept knytt til strukturering, kontroll og lagring av data påverkar desse,
kjenne til didaktiske metodar for programmeringsundervisning som kan støtte og utfordre elevar med ulike forkunnskapar.
kunne forklare korleis programmering og algoritmisk tenking, brukt i ulike fag, kan vere ein del av prosessar som utviklar kreativitet, kritiske tenking og problemløysingsevne.
- sin algoritmiske tenking
Kandidaten skal kunne:
Utvikle teknologiske system som strukturerer, kontrollerer og lagrar data
Feilsøkje og vidareutvikle teknologiske system
Tilpasse og utvikle programmeringsundervisning til mangfaldige elevgrupper
Kandidaten kan
Reflektere over korleis programmering kan fremje eleven
Emnet er eit nettstudium, vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper.
Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og knytt til læring og undervisning. Emnet er asynkront organisert i nettleksjonar, øvingar og mappeoppgåver. Øvingar og mappeoppgåver vil dekkje både praktisk arbeid med ulike KI-verktøy og didaktisk refleksjon.
Frammøtekrav: Ingen.
Arbeidskrav:
I dette emnet jobbar vi prosessorientert, med obligatoriske arbeidskrav som vert spesifisert i semesterplanen. Arbeidskrava kan utarbeidast og innleverast individuelt eller i grupper, etter avtale med emneansvarleg. Omfanget på arbeidskrava vil svare til 1500 ord (+/- 10%) som skrift, eller 7 min (+/-10%) som film/samansett tekst. Ved gruppeinnlevering aukar omfanget med 50% per student frå og med student nr.2. Arbeidskrava utgjer grunnlaget for eksamensmappa.
Sensur vert gjennomført i tråd med kapittel 10 i forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda
Kr. 2.000,-
| Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Portfolio | Individual or Group exam | 1 Semesters | Pass / fail | 100 | Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe som inneheld utdrag frå arbeidskrava i emnet, med refleksjon knytt til utval og korleis arbeidskrava er vidareutvikla til eksamensprodukt. Levering av eksamen som gruppe skal avtalast med emneansvarleg i samband med innlevering av arbeidskrav. | Alle |