«Kunnskap for framtida»
Volda University College

Studiestart

Informasjon til deg som skal studere hos oss frå hausten 2014

Registrering hausten 2014

Gå direkte til registrering her

Nyhende

IMG_0295_220.jpg

GRÜNDERCAMP FOR GLU-STUDENTANE

Studentar på andre året i grunnskulelærarutdanninga har denne veka fått opplæring i organisering og avvikling av programmet Gründercamp. Åtte lokale oppdragsgjevarar gav studentane utfordringar som skulle løysast i løpet av 24 timar.

IMG_0251_220.jpg

Stortingsrepresentant Pål Farstad vitja HiVolda

– Volda er ein utruleg viktig høgskule, og vi må ha rom for dei humanistiske og kreative faga høgskulen er spissa på, sa Farstad.

Birger_Lovlie_220.jpg

Avskjedsforelesning med Birger Løvlie

Dosent og emeritus Birger Løvlie holder sin avskjedsforelesning med tittelen «Nasjonalstaten og samfunnets verdigrunnlag» tirsdag 2. september, kl. 12.15-14.00. Forelesningen er en del av undervisningen på masteren Kulturmøte, men er åpen for alle interesserte.

bk_220_b.jpg

– Vil styrke Nord-Vestlandet

Styret ved Høgskulen i Volda prioriterer Møre-alliansen framfor UH-nett-vest. Regionalpolitiske vurderingar vart viktigare enn det faglege samarbeidet sørover. I styremøtet på fredag gjekk fleirtalet inn for samling på Nord-Vestlandet. – Førebels er det dette som er retninga, seier rektor Per Halse til Sunnmørsposten.

Fiskerihistorie01_220.jpg

Døssland og Løseth sentrale i storverket ”Norges fiskeri- og kysthistorie”

Historieprofessorane Atle Døssland og Arnljot Løseth har i fleire år arbeidd med eitt band i Norges fiskeri- og kysthistorie – det første standardverket om norsk fiskeri frå dei eldste tider og fram til i dag.

Rasmus_Ludvig_220.jpg

Amanda-prisar til tidlegare studentar

Både «Solan og Ludvig: Jul i Flåklypa» og «Light Fly, Fly High» var blant Amanda-vinnarane på Den norske filmfestivalen i Haugesund.

INFO_FOTO_TILSETTE_SIV_M_GAMLEM_220.jpg

Førsteamanuensis Siv M. Gamlem: Slike tilbakemeldinger vil elevene ha

La elevene gi hverandre faglige tilbakemeldinger. Resultatet er ofte bedre læring, sier Siv M. Gamlem til forskning.no