
Synnøve Moltudal
Høgskulelektor
Digital kompetanse i læring
Forskingsprosjekt:
PhD-stipendiat ved Institutt for pedagogikk (IPED), Universitetet i Bergen.
- Klasseleiing og læring i læringsmiljø som vert stadig meir digitale.
Høgskulelektor ved Avdeling for mediefag (AMF), Høgskulen i Volda.
- Digitalisering av grunnskulelærarutdanninga (GLU).
Forskingsgrupper:
Media, Literacy and learning design ved Høgskulen i Volda.
Digital Learning Communities (Digitale læringsfellesskap) ved Universitetet i Bergen.
Undervisning og emneansvar:
Underviser på digital kompetanse i læring (DKL)
DKL112N - Læringsdesign og klasseromsleiing i teknologirike læringsmiljø (emneansvarleg).
DKL113N - Leiing av digital skuleutvikling (emneansvarleg).
DKL117N - Tilpassa opplæring med digitale ressursar (emneansvarleg).
Faglege interesser:
Mediepedagogikk
Bruk av IKT i klasseleiing og læring
Skuleutvikling
Kommunikasjon
Utdanningsforsking
Profesjonsforsking
Design-based Research/Educational Design Research
Mixed methods research
Utdanning:
Bachelor i Informasjon og praktisk pedagogisk utdanning (PPU)
Master i Samfunnsplanlegging og leiing: "Å flytte grenser saman. Om kommunikativ skuleutvikling".
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Glimpses into Real-Life Introduction of Adaptive Learning Technology: A Mixed Methods Research Approach to Personalised Pupil Learning
Publisert 2020 av Synnøve Moltudal, Kjetil L Høydal, Rune Johan Krumsvik
The relationship between teachers’ perceived classroom management abilities and their professional digital competence: Experiences from upper secondary classroom.
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Lise Øen Jones, Ole-Johan Eikeland, Burke Johnson
Kommunikativ skuleutvikling
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal
Anna
Fagfornying og profesjonsfagleg digital kompetanse (PfDK): Korleis leie praksisfellesskap?
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal
Kva for implikasjonar har Fagfornyinga og PfDK på læringsmiljø, klasseleiing og lærarrolla?
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal
Dialectical pluralism: Å planlegge eit eksplorativt MMR-design
Publisert 2017 av Synnøve Moltudal
Learning Literacy by Design Debate
Publisert 2016 av Jon Harman, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal
– Gi barna en myk overgang til sosiale medier
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal
Datamoralisme kan virke mot si hensikt.
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal
Førebygging av digital mobbing. Foreldre og skulen si rolle i barn og unge sin nettkultur.
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal
Den digitale læraren: Ei alternativ profesjonsforståing?
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal
Multimediale tekstar – læring frå barnerommet til klasserommet
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal
Det grenselause klasserommet
Publisert 2014 av Synnøve Moltudal
Digital kompetanse i lærarutdanningane
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal, Marianne Hagelia
Digital production culture as mission impossible in school? Being the pattern breaker and fitting in
Publisert 2013 av Synnøve Moltudal, Synnøve Hedemann Amdam
Å flytte grenser saman - om kommunikativ skuleutvikling
Publisert 2012 av Synnøve Moltudal