ULEENG3C Digital kompetanse og vurdering i engelsk

Emnekode: 
ULEENG3C
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Master
Undervisningssemester: 
2021 Vår
Emnenavn på engelsk: 
Digital learning and assessment in english
Emnenavn på bokmål: 
Digital læring og vurdering i engelsk
Eksamenssemester: 
2021 Vår
Undervisningsspråk: 
Engelsk
Krav til forkunnskapar

Ingen. 

Om emnet

Emnet søkjer å styrke studenten sin profesjonsfaglege didaktiske kompetanse gjennom bruk av digitale teknologiar og vurderingsformer i undervising og læring. Eit overordna mål er at studentane skal bli kompetente, kritiske og kreative leiarar for elevane si læring i engelsk i ein digital skulekvardag. Emnet gir inngåande innsikt i å kunne identifisere, analysere og kritisk reflektere over moglegheiter og utfordringar knytt til bruk av digital teknologi i elevane sin læringsprosess i engelsk.

Emnet vektlegg vurderingskompetanse med fokus på tilbakemeldingar som støttar læring i engelsk. Emnet omfattar ferdigheiter i å kunne på systematisk vis planleggje, gjennomføre og evaluere digitale arbeidsmåtar i eiga engelskundervising. Engelsk er eit verdsspråk som er mykje brukt i digitale medium og kommunikasjonsformer internasjonalt. Gjennom digital fagdidaktisk danning, vurdering og dømmekraft søkjer emnet å gi ei djuptgåande innsikt i elevar si rolle som digitale verdsborgarar.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Studenten

  • har avansert profesjonsretta kunnskap om bruk av digital teknologi i engelskundervisinga
  • har inngåande innsikt i barn og unge si språklæring gjennom digital teknologi
  • har inngåande innsikt i digital kompetanse si rolle i gjeldande læreplanverk
  • har avansert kunnskap om digitale vurderingsformer og sjølvregulert læring
  • har inngåande kunnskap om fagdidaktiske potensial og utfordringar ved bruk av digitale teknologiar
  • har inngåande innsikt om korleis digital teknologi kan styrke tilpassinga av elevars føresetnadar og behov
  • har inngåande kunnskap om digital danning og dømmekraft, mellom anna i sosiale medium, kjeldebruk og personvern
  • har avansert kunnskap om å leggje til rette for meiningsfulle og kommunikative læringsformer ved bruk av digital teknologi i engelsk
Ferdigheiter

Studenten

  • kan systematisk planleggje, gjennomføre og vurdere digitale arbeidsmåtar i eiga engelskundervising
  • kan utvikle og leie eit trygt læringsmiljø med digitale arbeidsformer, tilpassa ulike målgrupper og situasjonar
  • kan kritisk vurdere og ta i bruk digitale ressursar og medverke til at elevar lærer å reflektere over eiga læring og utvikling
  • kan identifisere og analysere profesjonsfaglege problemstillingar knytt til digitale læringsformer og bruke denne innsikta i eiga undervising og forskings- og utviklingsarbeid
  • kan anvende forskingsbasert engelskopplæring i digital produksjon, samarbeid og vurdering
  • kan kritisk anvende prinsipp om elevars språklæring til å kunne identifisere, analysere og vurdere potensial av digitale læringsformer
  • kan systematisk vurdere digitale arbeidsmåtar som fremjar elevars språklæring, sjølvregulering og utvikling
Generell kompetanse

Studenten

  • kan identifisere, analysere og kritisk reflektere over bruk av digitale teknologiar i elevars læringsprosess, kommunikasjon og produksjon
  • kan på systematisk vis planleggje, gjennomføre og kritisk vurdere digitale læringsformer i elevane si språklæring
  • kan kritisk reflektere over eiga læring, undervising og forskingsarbeid, og på den måten kunne leggje til rette for elevars eigenvurdering og metarefleksjon av digitale læringsprosessar
  • kan nytte avansert fagdidaktisk kunnskap til å kunne styrke læringsfremjande vurderingsformer i engelskundervisinga
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Undervisningsformene vekslar mellom plenumsforelesing, seminar, arbeid i grupper og individuelt arbeid. I tillegg brukar vi HVO sine digitale læringsressursar.
 

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Frammøtekrav:

Krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §4-6.

Arbeidskrav:

  1. ei digital arbeidsmappe med seks obligatoriske innlegg (400-500 ord per innlegg)
  2. to undervisingsopplegg som er relatert studentens eigen praksis

Oppgåvene skal leverast til oppsett tidsfrist. Studenten får eitt høve til å forbetre oppgåver som ikkje oppfyller krava. Alle arbeidskrav må vere godkjende for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.

Maksimumstal: 
10
Emneansvarleg: 
Kim-Daniel Vattøy
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Undervisning og læring - erfaringsbasert master
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Mappeeksamen
Individuell
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
Digital eksamensmappe:
• utbetra versjon av tre utvalde arbeid frå den digitale arbeidsmappa (400-500 ord per innlegg)
• utbetra versjon av eitt av dei to undervisingsopplegga
• ein teoretisk metatekst som grunngir utvalet og kommenterer læringsprosessen (800 ord)
Alle
Godkjent av: 
Arne Myklebust